Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2004, 18:59
Dobomobo
Dobomobo is offline
Nou ik heb dus morgen een maand met mijn vriendin..

En van het een gaat nu het ander komen... en we zouden weleens bij elkaar willen slapen...

maarja... haar vader is het probleem... die neemt haar dochter zeg maar in "bescherming" en ze mag dus niet blijven slapen en ik niet daar... terwijl we dit wel zouden willen.. en als we het stiekem doen en hij komt erachter hebben we groot probleem... ofja.. zij tenminste..

hebben jullie deze problemen ook (gehad)? en hoe hebbe jullie ze opgelost?
Oud 10-12-2004, 19:01
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ja dat ken ik ergens van.

wat bij veel vriendinnen van me al geholpen heeft is dat het meisje aan haar ouders belooft aan de pil te gaan.
dat neemt voor veel ouders wel wat bezorgdheid weg.
Oud 10-12-2004, 19:05
justhanna
justhanna is offline
Vind je zelf dat je er nu dan al aan toe bent?

Ik snap niet dat ouders altijd denken dat als ze 2 mensen niet bij elkaar laten slapen dat ze dan ook seks kunnen voorkomen
Ik kan ook heel goed seks hebben met iemand ook al blijf ik niet bij degene slapen
Oud 10-12-2004, 19:07
Mono-racer
Mono-racer is offline
inderdaad...
Oud 10-12-2004, 19:08
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
justhanna schreef op 10-12-2004 @ 20:05 :

Ik kan ook heel goed seks hebben met iemand ook al blijf ik niet bij degene slapen
ja dat is waar.. maar ik vindt het toch leuker om dan ook erbij te slapen.. lekker nagenieten in elkaars armen...

en het is ook de eerste keer.. dat wil ik wel speciaal houden..
Oud 10-12-2004, 19:28
juno
juno is offline
Jullie zijn van plan om van nul sex naar alles erop en eraan sex te gaan. Dat kan ik je niet aanraden, moet ik zeggen. Dan gaat het allemaal wat te snel, en dan gaat "het" met jou op de loop, omdat er zo vreselijk veel nieuws opeens op je afkomt. Dan blijft er van die speciale eerste keer niet zo veel meer over dan verwarring achteraf. Zo van : oh, dus dit was het. Hmm. Ik had meer verwacht.

Serieus! Als ik het overnieuw zou mogen doen, zou ik het wat rustiger opbouwen. Zoenen, vrijen, voelen, elkaar naakt zien, elkaar opwinden en met de hand en de mond bevredigen en dan eens dat ding erin stoppen. En dan niet in een uur maar over een periode van een paar weken of zelfs maanden. Jullie zijn nog jong zat.
Oud 10-12-2004, 19:35
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
juno schreef op 10-12-2004 @ 20:28 :
Jullie zijn van plan om van nul sex naar alles erop en eraan sex te gaan. Dat kan ik je niet aanraden, moet ik zeggen. Dan gaat het allemaal wat te snel, en dan gaat "het" met jou op de loop, omdat er zo vreselijk veel nieuws opeens op je afkomt. Dan blijft er van die speciale eerste keer niet zo veel meer over dan verwarring achteraf. Zo van : oh, dus dit was het. Hmm. Ik had meer verwacht.

Serieus! Als ik het overnieuw zou mogen doen, zou ik het wat rustiger opbouwen. Zoenen, vrijen, voelen, elkaar naakt zien, elkaar opwinden en met de hand en de mond bevredigen en dan eens dat ding erin stoppen. En dan niet in een uur maar over een periode van een paar weken of zelfs maanden. Jullie zijn nog jong zat.

neej ik ga ook eerst dat soort dingen doen.. maar binnenkort zal dat wel komen
Oud 10-12-2004, 19:36
Verwijderd
Ik vroeg gewoon of ik bij mijn vriend mocht blijven slapen en het was prima. Nu was ik toen wel al aan de pil, dus dat scheelde al.
Oud 10-12-2004, 19:39
deurbel
deurbel is offline
je moet in ieder geval niet tegen de zin van haar ouders bij haar blijven slapen.. doe ik wel bij mijn vriend, maar komt de sfeer thuis echt niet ten goede!! wacht gewoon af totdat haar ouders het ermee eens zijn, of ga met ze praten ofzo
Oud 10-12-2004, 19:54
niempje..
niempje.. is offline
luister gewoon naar haar ouders , je gaat het er echt niet beter op maken als jullie het stiekem gaan doen!
daar gaan de vertrouwen dan van haar ouders.. wacht er gewoon nog ffe mee , t zal ooit wel mogen!
Oud 10-12-2004, 20:06
AngelLena
AngelLena is offline
zoekfunctie, of L&R. Al heel veel over geweest.

Regels voor berichten