Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze gaan zeker weten van wel controleren. Iedereen die z'n barcode heeft geregistreerd en een verkeerde leeftijd heeft ingevuld is de lul want ze scannen die barcode bij de ingang. Dan zien ze meteen je leeftijd en als die niet overeenkomt met je id-kaart dan kom je er dus niet in..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Die barcdode registeren is dacht ik alleen belangrijk als je de extra goodies wilt ontvangen.
Ik bedoel het is anders wel heel erg uitgebreid die controles hoor, een database voor de registratie van de barcodes en die dan te koppelen aan het registratie systeem van de ArenA...
||
![]() |
Citaat:
![]() Zie de titel van dit topic....... "Leeftijd voor Sensation?" Lijkt mij een duidelijke vraag. Ik vat dit gewoon op als verkort vragen: "hoe oud moet je zijn voor Sensation?" Of snap ik er nou weer de ballen van. .
||
![]() |
Citaat:
Maar ik neem altijd aan dat de inhoud meegelezen word... het zal wel... Maar het is toch echt 18?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bijna geen controle... stond 1 zon klerekast en dat wassut << noord B>> hij vroeg : ben je wel 18?? zeker benieuwd naar me reactie.. maar ik reageerde errug space : uhmm ik weet het niet. ben ik eigelijk wel 18.. zoiets... ik mocht dus ook gewoon doorlopen..
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Eenden hebben geen saaie pik #1491 Geel | 500 | 08-09-2011 22:33 | |
Drugs & Alcohol |
ENQUETE voor mijn eindwerk Manni_D | 26 | 25-02-2008 14:49 | |
Algemene schoolzaken |
enquete sjoerd157 | 28 | 27-05-2005 15:57 | |