Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 4 fout van de 20 en de vorige keer ook al, dus in totaal heb ik 8 fout van de 40. Dat is 80% goed en komt neer op iets van een 7 of een 8! (hoewel het cijfer niks uitmaakt, ik heb gewoon m'n studiepunten binnen!) *blij is* ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
maar ik ben blij voor je ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
M'n dag is weer goed. ![]() |
![]() |
|
De hele dag door het dorp heen geslenterd. Alleen voor Sil geslaagd. (Belleblaasbadschuim en nog wa badzooi) En raad is wie ik in het dorp zag? juist ja, m'n grote vriendin,haar minderjarige vriend en haar zusje. Nja gewoon strak voorbij gelopen. werd wel weer zoals gewoonlijk vuil aangekeken. en ik begon me weer kut te voelen, telkens weer een beetje meer. uiteindelijk maar terug naar huis gelopen. thuisgekomen ging moest ik naar de wc, en barste spontaan uit in een jankbui. ik weet niet meer wat er met me is. Voel me alleen, iedereen loopt lekker met z'n vriend/vriendin te pronken. en dan denk ik van; had ik nu ook maar weer iemand om mee thuis te komen, iemand waar ik lekker mee kon pronken,knuffelen,vasthouden,tegenaan kruipen... En dan denk ik weer aan hun, degene die met kerst en oud en nieuw mij en vele anderen hebben verlaten,hoe graag ik hun wil vasthouden. Madre noemt het een fase..ik niet.. zelfs nu lopen er tranen over m'n wangen, terwijl ik niet weet waarom..kon ik nu maar met je praten,m'n lief..
|
![]() |
|
Appeltaart gebakken, over een half uur kan hij de oven uit.
![]() Kan geen goede site over de ponzo illusie vinden. Nouja, pak zo mijn kopieën er wel even bij. Heb opeens trek in taart. ![]()
|
Verwijderd
|
Waaaaaaaaaaaa.... Heb ik hem de hele dag gezien, negeert ie me de hele dag. Wat ik ook deed of zei. Waarom? Is Hoi en Oudoe zeggen ook al te veel gevraagd? Jeetje, je hebt met me gezoend, is dat zo'n schande?!
Ben het allemaal zooo beu hier. Werk, school, stage, jongens, ouders, vrienden en vriendinnen. Heb al een hoop opgezocht over emigreren. Maar dat kost veel tijd, geld en moeite. En ik vind mezelf er nog wel een beetje te jong voor eigenlijk... Durf hem ook geen sms te sturen, kan me geen houding geven tegenover hem. Weet het gewoon niet meer, waarom is de liefde zo lastig?! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nee, nu kan ik echt ni meer
ik wil het niet het enigste wat ik nu nog kan is proberen het wenen op te houden pff, en dat wil ik misschien wel heb het gewoon al verleerd om te wenen, khou het automatisch op ik kan echt ni meer
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Auw, mijn hart doet pijn.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Was dat blije gedoe van net dan allemaal nep?
Voel me zo rot weer. T gaat echt fout ben ik bang. Wil de hele dag in mn bed liggen, niks doen terwijl ik al zo achterloop. Ik heb geen vertrouwen in mezelf, geen vertrouwen in de toekomst. Ik weet niet wat ik moet doen om (weer) gelukkig te worden, ik weet het echt niet meer ![]() (En mn hart luchten helpt ook niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |