Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2004, 12:02
Verwijderd
ik ben wazig, krijg koppijn van die stomme muziek die niet op het leuke liedje wil. moet straks naar de kapper, gaat er weer zo'n dom wijf aan m'n haar plukken. moet nog veel huiswekr doen. maar heb wel vrij vandaag en weeeeekend
Advertentie
Oud 10-12-2004, 13:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-12-2004 @ 11:06 :
en voor mezelf, want ik heb zo tentamen
ja, het heeft geholpen!!!!

4 fout van de 20 en de vorige keer ook al, dus in totaal heb ik 8 fout van de 40. Dat is 80% goed en komt neer op iets van een 7 of een 8! (hoewel het cijfer niks uitmaakt, ik heb gewoon m'n studiepunten binnen!)
*blij is*
Oud 10-12-2004, 13:51
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Oud 10-12-2004, 15:11
Xonzo
Xonzo is offline
God ik voel me weer blij
mezelf weer volledig laten gaan bij het schrijven
Oud 10-12-2004, 15:13
Verwijderd
Ik wil in bad, maar dan wil ik eerst een nieuwe badkamer... en mijn vader vind het best maar dan moet ik wel meehelpen met idee-tjes en een badkamer ontwerpen voor een redelijke prijs.. hmm hoe ga ik dat doen?

En mijn droom was veel te eng vannacht, brrr
Oud 10-12-2004, 15:59
Verwijderd
Ik heb vanmiddag niet met d'r mee kunnen fietsen, omdat ik pas later uit was dan ik had gedacht, terwijl ik er stiekem toch op gehoopt had. En maandag zie ik d'r waarschijnlijk pas weer.
En ze heeft een vriend van 20, vier jaar ouder dan zij.
Oud 10-12-2004, 16:37
Nijn*
Nijn* is offline
*helemaal door het dolle heen is* WHOEJJ!! Vanavond gala!! Ben net van de kapper vandaan, 't is echt zó vet geworden!! (Heb het tot boven m'n oren in kleine vlechtjes laten doen en de rest los). En iedereen is er zo enthousiast over! Hoe moe ik ook was vandaag, ik krijg nu weer al m'n energie terug! WHOEI! *dansje doet* (Overenthousiast)
Oud 10-12-2004, 16:53
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik voel me slecht
geloof dat ik ziek word/ben
maar veel belangrijker er is iets misgegaan tussen een vriend en mij

Laatst gewijzigd op 10-12-2004 om 17:25.
Oud 10-12-2004, 17:15
Gothic
Gothic is offline
yee ik heb net als Eend een livestrongbandje... nou ben ik ook hip
Oud 10-12-2004, 17:47
zus
zus is offline
Ik heb vanmiddag het gesprek gehad. Het viel wel mee, het was een aardige vrouw enzo.

Ik zat daar en ze zei dat ik in elkaar gedoken zat, oftewel dat ik mezelf wou verstoppen. Ze vond dat ik er leuk uitzag dus dat dat nergens voor nodig was. Ook was ik teveel in mezelf gekeerd, dat had me mentor ook al tegen d'r gezegd. Het kwam erop neer dat ik moest leren mezelf te waarderen en dat ik assertiever moest zijn enzo. Ik krijg nu een sociale vaardigheden training, 8 keer. In een groep van maximaal 8 meisjes. Ze ging kijken of er nog plek was voor mij en anders had ik eerst paar keer met haar nog een gesprekje. Ze dacht wel dat er plek was. Ook mocht ik bellen als ik iets kwijt wou of als er iets was gebeurd.
Oud 10-12-2004, 18:03
Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
zus schreef op 10-12-2004 @ 18:47 :
Ik heb vanmiddag het gesprek gehad. Het viel wel mee, het was een aardige vrouw enzo.

Ik zat daar en ze zei dat ik in elkaar gedoken zat, oftewel dat ik mezelf wou verstoppen. Ze vond dat ik er leuk uitzag dus dat dat nergens voor nodig was. Ook was ik teveel in mezelf gekeerd, dat had me mentor ook al tegen d'r gezegd. Het kwam erop neer dat ik moest leren mezelf te waarderen en dat ik assertiever moest zijn enzo. Ik krijg nu een sociale vaardigheden training, 8 keer. In een groep van maximaal 8 meisjes. Ze ging kijken of er nog plek was voor mij en anders had ik eerst paar keer met haar nog een gesprekje. Ze dacht wel dat er plek was. Ook mocht ik bellen als ik iets kwijt wou of als er iets was gebeurd.
weet niet wat jij ervan vindt
maar ik ben blij voor je
Oud 10-12-2004, 18:04
zus
zus is offline
Citaat:
Xonzo schreef op 10-12-2004 @ 19:03 :
weet niet wat jij ervan vindt
maar ik ben blij voor je
dank je ik ben aan de ene kant een beetje bang ervoor, maar aan de andere kant ben ik toch wel blij dat ik er aan kan werken en dat ik bij d'r terecht kan
Oud 10-12-2004, 19:13
Luna
Luna is offline
Zucht, het voelt benauwend. Zijn onzekerheid irriteert me. Nu al. Ik kan er niets aan doen, ik voel het zo, hij heeft zoveel bevestiging nodig en vraagt zoveel aandacht van me dat het vermoeiend wordt en zelfs vervelend. En ik durf het hem niet te zeggen omdat ik weet dat hij al zoo onzeker is.
Oud 10-12-2004, 19:23
saartje 88
saartje 88 is offline
ik heb een buikje neej ah het blubbert over mn broek heen neej, dit moet eraf, waah, en ik heb net heel veel gegeten, uchl dit voelt echt niet goed .
*paniek*
Oud 10-12-2004, 20:50
Verwijderd
*zweeft t forum op*
Ik straal en binnenin dans ik stiekem. Zegt dat genoeg?
Oud 10-12-2004, 21:27
Xonzo
Xonzo is offline
het kan echt niet meer
die stemmingswisselingen
nu voelek mij zo kut
is 3de post vandaag: eerste: kut / tweede: goed, / derde: weer kut
misschien moetek gewoon mijn bed in pff
Oud 10-12-2004, 21:31
Flip!
Flip! is offline
ik voel me besodemieterd. ik dacht dat ik haar wel kon vetrouwen..mn 'beste vriendin'

maar ze doet blijkbaar niets anders dan alles wat ik zeg over andere lui, doorvertellen aan hunzelf. dus nu heb ik weer ruzie met iemand, want ik mag hem blijkbaar niet. heb IK nooit gezegd. kword alleen zat van zijn attitude.
Oud 10-12-2004, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Olafant schreef op 10-12-2004 @ 16:59 :
Ik heb vanmiddag niet met d'r mee kunnen fietsen, omdat ik pas later uit was dan ik had gedacht, terwijl ik er stiekem toch op gehoopt had. En maandag zie ik d'r waarschijnlijk pas weer.
Ik heb net even met d'r "gemsnd" en ze zei dat ze best had willen wachten als ik het op tijd gevraagd had en misschien zie ik haar morgen weer.

M'n dag is weer goed.
Oud 11-12-2004, 09:27
WolterB
WolterB is offline
Ik voel me weer zo goed als beter
Ga vanmiddag dan toch maar t kaartje van de bios opmaken, is tot vandaag geldig en vanavond ga ik naar het theater toe. Het kan allemaal precies als het goed is, dus mijn dag zit lekker vol vandaag
Oud 11-12-2004, 09:30
cyntha
cyntha is offline
Mijn opa is een paar dagen geleden opgenomen in het ziekenhuis. Vannacht heeft hij het halve ziekenhuis afgebroken als ik de verhalen moet geloven. Hij heeft een oorlogstrauma en moet waarschijnlijk naar een psychiatrische inrichting.
Oud 11-12-2004, 10:10
Verwijderd
Wat is een toekomt nou eigenlijk? Ik wil niet meer, ik wil geen confrontaties, ik wil geen druk, ik wil niet hoeven vechten om gezien te worden, om mezelf überhaupt te zien. Ik wil niet meer liegen.. Ik wil het gewoon allemaal niet meer...
Oud 11-12-2004, 10:23
Verwijderd
Rijles was kickass.
Oud 11-12-2004, 10:39
Verwijderd
Blabla, ik vind het allemaal zo rot. Ik zie op tegen morgen en ik stop met denken
Oud 11-12-2004, 10:45
zus
zus is offline
Ik ben er vandaag niet bij, ik moet nog zo aan gisteren denken. Die vrouw keek naar me en wist gelijk een heleboel over me te zeggen..Over m'n gedrag. Ik moet zo nog wat voor stage doen en ook kopieren. Dat wou ik vanochtend al doen, maar goed..dat lukt al niet meer.

Als die training onder de les zou zijn, moest ik dat gewoon tegen m'n mentor zeggen en dan zou zij ervoor zorgen dat de leraar er vanaf wist. Maar ja, al m'n klasgenoten, die gaan het ook vragen natuurlijk en wat moet ik daar nou op zeggen? Daar maak ik me nog het meeste zorgen om..

En: bah ben ongesteld..
Oud 11-12-2004, 10:49
light fighter
light fighter is offline
vanochtend waarschijnlijk voor de laatste keer geroeid. Het ging goed als ik de andere moest geloven. . Maar ja ik zat niet op m'n eigen boord zelf ben ik niet echt te vreden maar ach whatever...

Gisteren was ook heel erg leuk hartstikke lieve meid maar eigenlijk wist ik dat al,

en door het roeien heb nu geen spanning en drang meer dus drie week zullen mij wel lukken nu
Oud 11-12-2004, 12:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gisteren was het dan zover; het GALABAL! En het was GE-WEL-DIG! De meiden in hun jurken waren PRACHTIG en ook ik zag er in mijn pak best goed uit. Er speelde een fantastische band; jaren 70 en 80-dansmuziek. James Brown en 'Papa was a rolling stone'. En met z'n allen op de foto, natuurlijk! Mensen, ik heb me in tijden niet zo geamuseerd.
Oud 11-12-2004, 13:24
rare kwast
rare kwast is offline
ben weer lekker stom geweest gister
en ben nu zo moe, waarom moet ik alles zelf weer verpesten

Laatst gewijzigd op 11-12-2004 om 13:39.
Oud 11-12-2004, 13:56
Nijn*
Nijn* is offline
Wat moet ik hier nu weer van denken?
Oud 11-12-2004, 13:58
rare kwast
rare kwast is offline
ja ga vooral nog ff door zo..je verpest het weer flink
Oud 11-12-2004, 14:04
Verwijderd
Ik heb een zwaar gevoel, een donker gevoel en het wil maar niet weg.

Waarom is er nou niemand die even heel lief voor me doet? Even helemaal alleen voor mij.. En die me begrijpt, die weet hoe ik me voel, er hoeft niet over gepraat te worden (dat zou niet helpen) maar gewoon een blik met begrip en "het komt goed".

and I feel fine, yeah
I feel fine, no
take my hand, just be careful with it
I feel fine
Oud 11-12-2004, 14:25
Gothic
Gothic is offline
Ik hoop écht zó dat we winnen... en ik hoop zo dat die gigantische kut sukkel eruit gaat.
Oud 11-12-2004, 15:54
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Quiana - Je hebt 18 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (11-12-2004 11:33).
(Je hebt in totaal 265 berichten, waarvan 18 ongelezen.)
OMG, FoL.

Verder; ik heb de kassa van de Bonneterie weer gespekt; nieuw
vest. <3 En geoefend.

En ik voel me volkomen leeg en uitgeput nu.

Laatst gewijzigd op 11-12-2004 om 15:57.
Oud 11-12-2004, 15:55
Dolores
Dolores is offline
Ben zo blij! Heb een nieuwe cd en een cadeautje voor m'n moeder gekocht. Was ze heel blij mee, ze vroeg zich af waaraan ze dat verdiend had.. Nou gewoon, door de liefste mama van de hele wereld te zijn natuurlijk.
Oud 11-12-2004, 15:58
pink_kitten
pink_kitten is offline
De hele dag door het dorp heen geslenterd. Alleen voor Sil geslaagd. (Belleblaasbadschuim en nog wa badzooi) En raad is wie ik in het dorp zag? juist ja, m'n grote vriendin,haar minderjarige vriend en haar zusje. Nja gewoon strak voorbij gelopen. werd wel weer zoals gewoonlijk vuil aangekeken. en ik begon me weer kut te voelen, telkens weer een beetje meer. uiteindelijk maar terug naar huis gelopen. thuisgekomen ging moest ik naar de wc, en barste spontaan uit in een jankbui. ik weet niet meer wat er met me is. Voel me alleen, iedereen loopt lekker met z'n vriend/vriendin te pronken. en dan denk ik van; had ik nu ook maar weer iemand om mee thuis te komen, iemand waar ik lekker mee kon pronken,knuffelen,vasthouden,tegenaan kruipen... En dan denk ik weer aan hun, degene die met kerst en oud en nieuw mij en vele anderen hebben verlaten,hoe graag ik hun wil vasthouden. Madre noemt het een fase..ik niet.. zelfs nu lopen er tranen over m'n wangen, terwijl ik niet weet waarom..kon ik nu maar met je praten,m'n lief..
Oud 11-12-2004, 16:02
Nona
Nona is offline
Appeltaart gebakken, over een half uur kan hij de oven uit. Vanavond uit eten, daarna feestje, niet vergeten cadeautje mee te nemen naar restaurant.
Kan geen goede site over de ponzo illusie vinden. Nouja, pak zo mijn kopieën er wel even bij.

Heb opeens trek in taart.
Oud 11-12-2004, 16:09
Xonzo
Xonzo is offline
wat heb ik toch
Oud 11-12-2004, 17:06
Verwijderd
bah,bah,bah,bah. kan me nergens voor motiveren.

maar toch.. heb wel zin om naar Berlijn te gaan over 2 weken. even kijken of ik het kan regelen.
Oud 11-12-2004, 17:32
Verwijderd
Waaaaaaaaaaaa.... Heb ik hem de hele dag gezien, negeert ie me de hele dag. Wat ik ook deed of zei. Waarom? Is Hoi en Oudoe zeggen ook al te veel gevraagd? Jeetje, je hebt met me gezoend, is dat zo'n schande?!

Ben het allemaal zooo beu hier. Werk, school, stage, jongens, ouders, vrienden en vriendinnen. Heb al een hoop opgezocht over emigreren. Maar dat kost veel tijd, geld en moeite. En ik vind mezelf er nog wel een beetje te jong voor eigenlijk...

Durf hem ook geen sms te sturen, kan me geen houding geven tegenover hem. Weet het gewoon niet meer, waarom is de liefde zo lastig?!
Oud 11-12-2004, 17:37
Verwijderd
blijblijblij
Oud 11-12-2004, 17:41
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-12-2004 @ 18:37 :
nietblijnietblijnietblij
Oud 11-12-2004, 19:39
Xonzo
Xonzo is offline
nee, nu kan ik echt ni meer
ik wil het niet
het enigste wat ik nu nog kan is proberen het wenen op te houden
pff, en dat wil ik misschien wel
heb het gewoon al verleerd om te wenen, khou het automatisch op
ik kan echt ni meer
Oud 11-12-2004, 19:40
-Flip-
-Flip- is offline
morgen is mn zus jarig... aarghh.. dan moet ik hem weer zien...
ik wil niet....
Oud 11-12-2004, 20:31
Verwijderd
Bah, ze heeft nog niets van zich laten horen terwijl ze dat wel beloofd had. :/

En die klote key-code doet het niet, terwijl ik wel een originele versie heb.
Oud 11-12-2004, 21:23
WolterB
WolterB is offline
Vandaag geweldige dag gehad

Film was leuk, ondanks dat ik er alleen heen ging en Johem Myjer was echt geweldig
Oud 11-12-2004, 21:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
WolterB schreef op 11-12-2004 @ 22:23 :
Vandaag geweldige dag gehad

Film was leuk, ondanks dat ik er alleen heen ging en Johem Myjer was echt geweldig
Lebbis en Jansen waren nóg leuker .
Oud 11-12-2004, 21:42
Verwijderd
Auw, mijn hart doet pijn.

Citaat:
Olafant schreef op 11-12-2004 @ 21:31 :
Bah, ze heeft nog niets van zich laten horen terwijl ze dat wel beloofd had. :/

En die klote key-code doet het niet, terwijl ik wel een originele versie heb.
Ze heeft wat van zich laten horen en de key-code doet het nu ook.
Oud 11-12-2004, 21:47
Verwijderd
Was dat blije gedoe van net dan allemaal nep?

Voel me zo rot weer. T gaat echt fout ben ik bang. Wil de hele dag in mn bed liggen, niks doen terwijl ik al zo achterloop. Ik heb geen vertrouwen in mezelf, geen vertrouwen in de toekomst. Ik weet niet wat ik moet doen om (weer) gelukkig te worden, ik weet het echt niet meer. Help!

(En mn hart luchten helpt ook niet.)
Oud 11-12-2004, 21:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als ik die vieze vuile hufters van Chello/UPC ooit in m'n handen krijg, castreer ik ze persoonlijk!
Oud 11-12-2004, 23:36
bradio8
bradio8 is offline
ik weet het niet eens meer. zo moeilijk is een bericht van 20 woorden terug toch niet? blijkbaar wel. nu ga ik weer met een fijn ongerust kutgevoel slapen, altijd lachen
Oud 12-12-2004, 03:17
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 11-12-2004 @ 22:47 :
Was dat blije gedoe van net dan allemaal nep?

Voel me zo rot weer. T gaat echt fout ben ik bang. Wil de hele dag in mn bed liggen, niks doen terwijl ik al zo achterloop. Ik heb geen vertrouwen in mezelf, geen vertrouwen in de toekomst. Ik weet niet wat ik moet doen om (weer) gelukkig te worden, ik weet het echt niet meer. Help!

(En mn hart luchten helpt ook niet.)
ken het en ben er nu....... kruip je by my in bed...? (ik houd myn handne thuis en ben gedumpt door vriendin en nog steeds problemen mee, zie ander forum)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten