Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2004, 11:32
Verwijderd
Ik heb vandaag geslapen, heel lang en ben daarna opgetsaan om zo brak te gaan werken
Advertentie
Oud 13-12-2004, 11:34
Big Boi
Big Boi is offline
Kom net pas uit bed en ga waarschijnlijk de hele dag nutteloos door het huis banjeren en tosti's eten.
Oud 13-12-2004, 11:34
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik stond om half tien op en ik ga over een uur naar m'n werk, om daar tot kwart voor acht m'n tijd uit te zitten en uit m'n neus te brunchen.
Oud 13-12-2004, 11:36
Verwijderd
opstaan, eten, douchen, aankleden en dat hele gedoe, tandarts, fietsen, rijles, eten, forum.
Oud 13-12-2004, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Big Boi schreef op 13-12-2004 @ 12:34 :
Kom net pas uit bed en ga waarschijnlijk de hele dag nutteloos door het huis banjeren en tosti's eten.
nee nee jongeman, jij gaat je heel nuttig maken vandaag
Oud 13-12-2004, 11:44
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Kurlun schreef op 13-12-2004 @ 12:42 :
nee nee jongeman, jij gaat je heel nuttig maken vandaag
Ja, eigenlijk wel maar ik moet thuis blijven omdat ik moet wachten op dat telefoontje van Content. Ik ga zo ff snel naar de stad (voorjeweetwelwat) en dan maar meteen weer naar huis.
Oud 13-12-2004, 11:49
HenkMul
HenkMul is offline
Ik heb net drie essays geschreven (lang leve de googleskills) en een boswandeling gemaakt. En verder heb ik geen plannen voor vandaag, .

Henk Mul !
Oud 13-12-2004, 12:01
dierentuin-girl
dierentuin-girl is offline
ik zit nu op school , we hebben informatica!
Oud 13-12-2004, 12:10
Verwijderd
hoi ik stond vanochtend vroeg op want ik wilde een keer op tijd op school komen,en toen zat ik in de trein en viel ik met muziek op in slaap,meestal als ik in slaap val word ik op tijd wakker (gemaakt).
maar vandaag voelde ik de trein stoppen en deed ik 1 oog open en in plaats va "breda" stond er "rotterdam centraal" op het blauwe bordje,toen was ik in een klap wakker en aangezien ik school toch niet meer kon haen heb ik maar een broodje gegeten in rotterdam en ben ik wer naar huis getreind,verder moet ik vandaag huiswerk maken en blll
Oud 13-12-2004, 12:10
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 13-12-2004 @ 13:10 :
hoi ik stond vanochtend vroeg op want ik wilde een keer op tijd op school komen,en toen zat ik in de trein en viel ik met muziek op in slaap,meestal als ik in slaap val word ik op tijd wakker (gemaakt).
maar vandaag voelde ik de trein stoppen en deed ik 1 oog open en in plaats va "breda" stond er "rotterdam centraal" op het blauwe bordje,toen was ik in een klap wakker en aangezien ik school toch niet meer kon haen heb ik maar een broodje gegeten in rotterdam en ben ik wer naar huis getreind,verder moet ik vandaag huiswerk maken en blll
Oud 13-12-2004, 12:11
Verwijderd
Ik heb net uit verveling southpark poppetjes op een HMI geprogrammeerd en een flesje Evian gehaald. En zometeen ga ik mijn aibo inpakken en naar huis
Oud 13-12-2004, 12:43
guess what
guess what is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 13-12-2004 @ 13:10 :
japie dommie

ik ben wakker geworden om kwart over 6 met het voornemen naar school te gaan en toen dacht ik ik ga wel een uur later om vervolgens om half 12 wakker te worden. nu zit ik thuis en moet ik dus zo naar utrecht maar ik heb geen zin.
Oud 13-12-2004, 12:58
monolo
monolo is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 13-12-2004 @ 12:44 :
Ja, eigenlijk wel maar ik moet thuis blijven omdat ik moet wachten op dat telefoontje van Content. Ik ga zo ff snel naar de stad (voorjeweetwelwat) en dan maar meteen weer naar huis.
zeg dan gewoon condooms
Oud 13-12-2004, 13:49
catootje
catootje is offline
forummen
Oud 13-12-2004, 13:50
Verwijderd
caunterstrijken.
Oud 13-12-2004, 13:52
Mijn-
Mijn- is offline
School geweest maar een half dagje gelukkig , en toen ben ik naar mijn verzorgpony geweest en dat was erg leuk hoor
Nu ben ik dus voor het eerst aan het forummen en ga zo lekker pizza de magnetron in gooien
Oud 13-12-2004, 13:52
leucomelas
leucomelas is offline
opstaan, school, uit de les gehaald worden omdat ik mn profielwerkstuk nog niet geregeld heb, bedreigd worden met het feit dat ik dan me eindexamen nieteens mag doen en ook nog eens een uur in de wacht wordt gezet zodat ik om 10 over 3 een fijn gesprek bij kan wonen... lees: preek.
en ja, heb veel andere dingen aan me hoofd ja...
Oud 13-12-2004, 13:56
Verwijderd
Mijn tijd echt verpest heb ik alleen gedaan door een vertraging van 1 uur en 45 minuten
Oud 13-12-2004, 14:04
Verwijderd
ik kwamer vandaag achter dat ik niet meer weet wat ik met mn nieuwe ov heb gedaan en nu kan ik hem nergens vinden goed bezig roxane
nu wil ik oprah kijken maar ikkan niet totdat ik die verdomme kutov heb gevonden
Oud 13-12-2004, 14:06
dierentuin-girl
ik kan niet wachten tot ik een ov heb

ik ben nu wat nrs van brian mcfadden aan het downlooien en zometteen moet ik ff naar de drogist om wat standaard dingetjes te kopen
Oud 13-12-2004, 14:07
Hakkie
Hakkie is offline
Vanaf Den Bosch via Arnhem naar Tilburg gereisd. Nu internetten, daarna wat eten en presentatie van morgen voorbereiden.
Oud 13-12-2004, 14:13
Mijn-
Mijn- is offline
Citaat:
dierentuin-girl schreef op 13-12-2004 @ 15:06 :

ik ben nu wat nrs van brian mcfadden aan het downlooien en zometteen moet ik ff naar de drogist om wat standaard dingetjes te kopen
Brian mcfadden is echt lekker
Oud 13-12-2004, 14:15
dierentuin-girl
nee , dat valt wel mee maar zn liedjes zijn wel mooi!!
Oud 13-12-2004, 14:22
Mijn-
Mijn- is offline
Hij zat toch in o-town ? Nja ik weet dat niet hoor , vin m gewoon wel lekker enzoo
Oud 13-12-2004, 14:24
MB
MB is offline
ik werd wakker, wat geinternet wat mensen gebeld

En toen kwam ik erachter dat het schaatsen voor school om 3 uu begon ipv om 5 uur, dus baal ik nu verschrikkelijk omdat ik er zin in had. En omdat ze nu weer gaan lopen zeiken op school
Oud 13-12-2004, 14:25
Verwijderd
ik kom er achter dat ik mn telefoon kwijt ben geraakt in het weekend, ik ben net een uur wakker, ik luister hey mercedes en ik heb honger

*typefoutje

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 17:13.
Oud 13-12-2004, 14:25
Verwijderd
Te vroeg op, bevroren (koud buiten ), naar school geweest, naar de stad, en zit nu achter de comp mijn tijd te verdoen
Oud 13-12-2004, 14:26
ZerO
ZerO is offline
Ik werd laat wakker, achter de computer lopen kloten met een kut firewall
Daarna naar de stad met een vriendin en langs de mac, had liever de burger king alleen geen burger king in Bergen op zoom en nu zit ik achter de computer half bevroren kom net van buiten en ga zo Oprah kijken, tja ik ben een beetje lui !
Oud 13-12-2004, 14:27
Back Door Man
Back Door Man is offline
School .
Oud 13-12-2004, 14:28
MB
MB is offline
Oprah
Oud 13-12-2004, 14:50
Fog
Fog is offline
vriendje naar station gebracht, naar huis gegaan omdat ik weer vanalles vergeten was, naar school gegaan, weer blaasontsteking gekregen terwijl het net over was dus weer naar huis gegaan en veel te veel lessen gemist, en nu ben ik al de hele middag bezig om de dokter te bereiken en het lukt niet rotdag.
Oud 13-12-2004, 14:55
Sjoerd
Sjoerd is offline
School.
*Verlangt naar vakantie*
Oud 13-12-2004, 14:56
vixen
vixen is offline
Citaat:
dierentuin-girl schreef op 13-12-2004 @ 15:06 :

dierentuin-girl

Maar ik stond vanmorgen vroeg op en toen kwam ik op 't station een oude vriend tegen en daarna nog een vriendin van me dus dat was leuk En toen ging ik naar huis en toen viel Sijtje van blijdschap van de trap af maar ze leeft nog. Toen ging ik naar school en bleek dat ik te laat was met inschrijven voor tentamens dus hee, die 75,- zijn welbesteed. Toen was ik dus best sip, maar toen smste mn vriendje dat ie vanavond langs komt. Nu ga ik naar de aldi en dan allemaal lekkere dingen kopen en vanavond alleen maar op de bank hangen.
Oud 13-12-2004, 15:55
Teun
Teun is offline
Ik was vandaag in de stad op zoek naar een 2e baantje.
Onderweg heb ik nog een wijduitlopende LEE broek gekocht, want 40% korting en heel even Lange Frans en Baas B gezien op de Grote markt.
Oud 13-12-2004, 16:07
RockaholiC
RockaholiC is offline
oh ik ga vanavond het groot nederlands dictee doen
Oud 13-12-2004, 16:14
grandmommy
grandmommy is offline
hm net naar school geweest en weeeet je: ik moet 27 januarieieieie optreden en ik moet GODVERDOMME ' the one' van die KUTshakira zingen! wat een kutlied! ik wilde eerst all at sea van jamieieie cullum doen maar die wilde mijn docent niet die vieze klootviool GODVERDOMME. dus nu ben ik een beetje kwaad omdat die avond toch al bol zal staan met de clicheliedjes zoals don't speak en mad world getsiederrie godsamme arghhh.

maar nu luister ik naar hyakugojyuuichi van Lemon Demon aan het luisteren dus het gaat al wat beter, en straks naar zangles en dan WEL all at sea zingen GODDAMMIT
Oud 13-12-2004, 16:15
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik heb gewerkt en probeer zo bezig te gaan met shizzle van Freud voor een PO.
Oud 13-12-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-12-2004 @ 17:07 :
hoelaat en op welk net ?

Ik heb me verslapen, de tandarts afgebeld omdat ik ziek was, toen op de bank gehangen met koffie en vruchtensapjes en sigaretten, toen boodschappen gedaan. Een nuttige dag.
Oud 13-12-2004, 16:25
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hermione schreef op 13-12-2004 @ 17:23 :
hoelaat en op welk net ?
om 20.10 uur op nederland 3
wedstrijdje doen?
Oud 13-12-2004, 16:33
Boas
Boas is offline
Het tandartsbezoek wist mijn dag nogal te verpesten... mijn eerste gaatje. Enn de rest van de dag lekker niets gedaan.
Oud 13-12-2004, 16:35
barbara.inc
barbara.inc is offline
euh, vroeg opgestaan, 2 uur wiskunde, uurtje engels, uurtje scheikunde en een goed gesprek met mn mentor. Daarna nog even wat haardingen geshopt bij de H&M en toen weer terug naar huis en forummen.
Oud 13-12-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-12-2004 @ 17:25 :
om 20.10 uur op nederland 3
wedstrijdje doen?
Ja ik zit gewapend met pen en papier in de aanslag
Oud 13-12-2004, 16:53
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Op school zitten .
Oud 13-12-2004, 17:06
Gadje
Gadje is offline
ik heb examenweek dus was ik vrij
ik heb mn nieuw epileer apparaat uitgeprobeerd, en hij werkt niet eens goed toen ben ik maar wiskunde gaan leren wat acgteraf helemaal niet ging wasnt het is stof van 3 jaar geleden en ja dat ken ik niet meer, nu ff internetten en vanaaf weer verder leren
Oud 13-12-2004, 17:17
grandmommy
grandmommy is offline
en we moesten ook met de klas een liedje zingen en ik was verkouden en zei dat ik mezelf niet goed hoorde en toen begon een gemene lelijke KUTTROL MET D'R KUTHOOFD WAT OP EEN REETSPLEET LIJKT me na te doen AAAARGHHHH

ik heb best wel opgekropte frustraties, op zich
Oud 13-12-2004, 17:21
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hermione schreef op 13-12-2004 @ 17:48 :
Ja ik zit gewapend met pen en papier in de aanslag
ik ben zenuwachtig
Oud 13-12-2004, 17:24
pino123
pino123 is offline
school
Oud 13-12-2004, 17:36
schimmel
schimmel is offline
kwart over 8 op school en dan blijkt dat de eerste 4 uur uitvallen, fijn.
in de stad rondgelopen met 2 klasgenoten en cds gekocht bij de media markt want alle winkels+kroegen waren uiteraard dicht.
heb de hele dag op puntschoenen met hakken gelopen, voor het eerst aan, en nergens last van gehad dus dat is mooi.
Oud 13-12-2004, 17:39
iebke*
iebke* is offline
heb vandaag moeten studeren voor aardrijkskunde en anatomie Morgen examen, wish me luck
Oud 13-12-2004, 17:40
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-12-2004 @ 17:07 :

same.

Regels voor berichten