Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2004, 11:13
rare kwast
rare kwast is offline
het meisje heet trouwens Ella...
maak dus een rondje
van Nienke naar Ella en dan ben je weer terug bij Alyssa

ik ga dr alleen meegeven aan een huisgenoot......WIL EEN JONGEN!!
Oud 11-12-2004, 18:36
Miracle
Miracle is offline
Ik had een opa-sim met een dochtertje. Die opa is nu overleden en het meisje is nu gelukkig tiener. Alleen 's nachts loopt hij dat meisje lastig te vallen. Ze komt steeds uit bed enzo, zooo irritant. Iemand een idee wat ik daar tegen kan doen?
Als ik de urn verwijder is hij wel weg, maar dat vind ik ook weer zonde...
Oud 11-12-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 11-12-2004 @ 19:36 :
Ik had een opa-sim met een dochtertje. Die opa is nu overleden en het meisje is nu gelukkig tiener. Alleen 's nachts loopt hij dat meisje lastig te vallen. Ze komt steeds uit bed enzo, zooo irritant. Iemand een idee wat ik daar tegen kan doen?
't Enige wat je er tegen kan doen, is die urn verwijderen...
Oud 11-12-2004, 19:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 11-12-2004 @ 19:36 :
ik heb precies hetzelfde. Mijn sim had met een vrouw gekregen en die vrouw ging dood. Toen kreeg mijn sim wat met de dochter van die vrouw. Ook werd hij vrienden met iemand waar die vrouw een hekel aan had. En nu valt ze hem dus iedere avond lastig en schrikt hij zich elke keer kapot als ie d'r geest ziet
Maar ja, de grafsteen (ik vind een urn niet leuk ) verwijderen is ook zo cru. Ik wil dat ik straks allemaal grafstenen heb staan van allemaal sims die ik heb gehad...
Oud 11-12-2004, 22:02
Lilything
Lilything is offline
Okej,

Ik vind het onwijs jammer dat je families niet wat groter mogen bij de sims......lekker zo'n ongeorganiseerde bende

Op dit moment heb ik 8 mensen in het huis wonen. Een man en een vrouw (getrouwd) met een baby en een tiener.

En nog een man en een vrouw (ook getrouwd) met een baby en een tiener (laten we zeggen dat de huwelijken en eerste kussen al geregeld zijn)

Die twee tieners hebben inmiddels vaste verkering eerste kus al gehad Ik heb ze alle vier op de particuliere school gekwakt. Maar toen die twee nog baby waren heb k de aging cheat gebruikt. Ik heb denk wel 12 dagen gespeeld met die kids peuters Uiteindelijk werden ze door de kinderbescherming meegenomen^o) OEPS gauw niet opgeslagen en beter op de kids letten. Nu zijn ze inmiddels kinderen. Dat tienermeisje heeft ook lang een vier gestaan (rebels kreng ....wilde perse een baan erbij) nu alles onder controle. De twee tieners staan een tien de twee kids staan een 8,5

Ze werken allemaal, behalve 1 vrouw. Die ben ik tot huishoudster/reparateur/kindermeisje/aandachtgever aan het opleiden

TIP1: meld ze ziek als de balkjes echt niet goed
TIP2: Mis je de auto, pak dan snel de tel en meld je ziek, hopelijk ben je nog op tijd

Ik heb 1 kind dies behoorlijk plagerig......zo weird.....maja hij is verder wel 'talentkind'.....andere kind is 'hoogbegaafd' jongen is 'lieve zoon' meisje is 'gewoon gezinslid'. De volwassenen zijn bijna allemaal halverwege het groene balkje......

Wat is er moeilijk aan 8 mensen?
Oud 11-12-2004, 22:14
Lilything
Lilything is offline
http://www.eagames.nl/news.read.asp?id=2123

Sims2 uitbreiding: het studentenleven....

In De Sims 2 Studentenleven kun je voor het eerst je Sims in hun jongvolwassen jaren meemaken, en zien hoe ze richting universiteit vertrekken om aan het leven op de campus deel te nemen. Of ze nu hun intrek nemen in een studentenhuis of in een studentensociëteit, dat is pas het begin. Je Sims kunnen kiezen uit 11 hoofdvakken, en als het ze lukt om goede cijfers te halen, dan krijgen ze hun diploma en kunnen ze kiezen uit vier nieuwe carrières. Ontdek de nieuwe verlangens en angsten van het sociale leven en de studie-doelstellingen van het studentenleven, waarmee je nieuwe 'bevorderdingen' vrijspeelt, die je helpen je doelen en wensen te vervullen tijdens je studie en daarna.
Oud 11-12-2004, 22:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lilything schreef op 11-12-2004 @ 23:02 :
Okej,

Ik vind het onwijs jammer dat je families niet wat groter mogen bij de sims......lekker zo'n ongeorganiseerde bende

Op dit moment heb ik 8 mensen in het huis wonen. Een man en een vrouw (getrouwd) met een baby en een tiener.

En nog een man en een vrouw (ook getrouwd) met een baby en een tiener (laten we zeggen dat de huwelijken en eerste kussen al geregeld zijn)

Die twee tieners hebben inmiddels vaste verkering eerste kus al gehad Ik heb ze alle vier op de particuliere school gekwakt. Maar toen die twee nog baby waren heb k de aging cheat gebruikt. Ik heb denk wel 12 dagen gespeeld met die kids peuters Uiteindelijk werden ze door de kinderbescherming meegenomen^o) OEPS gauw niet opgeslagen en beter op de kids letten. Nu zijn ze inmiddels kinderen. Dat tienermeisje heeft ook lang een vier gestaan (rebels kreng ....wilde perse een baan erbij) nu alles onder controle. De twee tieners staan een tien de twee kids staan een 8,5

Ze werken allemaal, behalve 1 vrouw. Die ben ik tot huishoudster/reparateur/kindermeisje/aandachtgever aan het opleiden

TIP1: meld ze ziek als de balkjes echt niet goed
TIP2: Mis je de auto, pak dan snel de tel en meld je ziek, hopelijk ben je nog op tijd

Ik heb 1 kind dies behoorlijk plagerig......zo weird.....maja hij is verder wel 'talentkind'.....andere kind is 'hoogbegaafd' jongen is 'lieve zoon' meisje is 'gewoon gezinslid'. De volwassenen zijn bijna allemaal halverwege het groene balkje......

Wat is er moeilijk aan 8 mensen?
ppfff, waar je zin in hebt
Je kunt trouwens dat plagerige kind stimuleren. Ik denk dat je dan het beste serieus zijn (oid) kunt kiezen.

En de uitbreiding van Lilything klinkt wel leuk
Oud 12-12-2004, 12:57
Verwijderd
Weet iemand hoe je de euh... werkbalk kan weghalen als je een screenshot maakt? In Simcity 3000 heb je zo'n mooi minimaliseerknopje, maar die kan ik nergens vinden.
Oud 12-12-2004, 13:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-12-2004 @ 13:57 :
Weet iemand hoe je de euh... werkbalk kan weghalen als je een screenshot maakt? In Simcity 3000 heb je zo'n mooi minimaliseerknopje, maar die kan ik nergens vinden.
tab
Oud 12-12-2004, 13:53
rare kwast
rare kwast is offline
ik krijg dat screenshot hier niet op
Oud 12-12-2004, 14:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 12-12-2004 @ 14:53 :
ik krijg dat screenshot hier niet op
als je in de Sims zit moet je op Print Screen drukke (zit rechts van F12).
Als je dan uit de Sims bent kun je Paint openen en dan op ctrl + v drukken.
Als het goed is heb je dan je plaatje.
Als je hem vervolgens upload kun je hem hier zetten.
Oud 12-12-2004, 15:44
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-12-2004 @ 15:13 :
als je in de Sims zit moet je op Print Screen drukke (zit rechts van F12).
Als je dan uit de Sims bent kun je Paint openen en dan op ctrl + v drukken.
Als het goed is heb je dan je plaatje.
Als je hem vervolgens upload kun je hem hier zetten.
ja de eerste stappen heb ik al
maar dat uploaden
Oud 12-12-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 12-12-2004 @ 16:44 :
ja de eerste stappen heb ik al
maar dat uploaden
www.photobucket.com
Oud 12-12-2004, 18:09
Verwijderd

Hij lijkt heel groot, maar ze wonen alleen maar in de onderste woonlaag.
Oud 12-12-2004, 18:17
Verwijderd
Beetje kaal
Oud 12-12-2004, 18:49
rare kwast
rare kwast is offline

thanx
Oud 12-12-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 12-12-2004 @ 19:17 :
Beetje kaal
Ik krijg die ramen er niet goed in.
Oud 12-12-2004, 19:27
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 12-12-2004 @ 19:49 :
[afbeelding]

thanx
Mooi huis. Alleen voor mijn gevoel mist er iets..... geen idee wat.

Ik heb een gedenkkamertje gemaakt voor de dooden.
Oud 12-12-2004, 19:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 12-12-2004 @ 20:27 :
Mooi huis. Alleen voor mijn gevoel mist er iets..... geen idee wat.

Ik heb een gedenkkamertje gemaakt voor de dooden.
wat staat daar allemaal in dan?

en d'r missen bloemetjes enzo. en witte tegels (tenminste, voor mijn doen zeg maar. ik laat altijd die witte tegels doorlopen in de tuinen).
btw rare kwast: heb je daar linksonder nou een dubbele schommel staan?
Oud 12-12-2004, 19:50
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-12-2004 @ 20:49 :
wat staat daar allemaal in dan?

en d'r missen bloemetjes enzo. en witte tegels (tenminste, voor mijn doen zeg maar. ik laat altijd die witte tegels doorlopen in de tuinen).
btw rare kwast: heb je daar linksonder nou een dubbele schommel staan?
Plantjes, schilderijen en een urn.

Je kunt schommels aan elkaar plakken ja. Tot maximaal drie naast elkaar zonder steun ertussen.
Oud 12-12-2004, 20:35
rare kwast
rare kwast is offline
ja daar staat een dubbele schommel
(had tweeling die zijn nu tiener en nog 2 ukkies)

ik doe aan steilvolle tuinen maken..niet vol gooien

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 20:42.
Oud 12-12-2004, 20:55
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-12-2004 @ 19:09 :
[afbeelding]

Hij lijkt heel groot, maar ze wonen alleen maar in de onderste woonlaag.

Oud 12-12-2004, 21:49
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-12-2004 @ 23:26 :
ppfff, waar je zin in hebt
Je kunt trouwens dat plagerige kind stimuleren. Ik denk dat je dan het beste serieus zijn (oid) kunt kiezen.

En de uitbreiding van Lilything klinkt wel leuk
Neej kheb er nix mee gedaan
En nu functioneert ze prima
ze is inmiddels tiener en is een 'normaal gezinslid'
terwijl die andere inmiddels tiener 'lichtend voorbeeld'(platina) is

En die andere twee tieners worden bijna volwassen, kan k leuk bruiloftje plannen

Neej kvind t geweldig met zn 8-en, lekker mensen die fit zijn eten laten koken. Die ene kan nu alles repareren, de piano, de afvalbak, de douche, de radio.....echt geweldig
Oud 13-12-2004, 09:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 12-12-2004 @ 20:50 :
Plantjes, schilderijen en een urn.

Je kunt schommels aan elkaar plakken ja. Tot maximaal drie naast elkaar zonder steun ertussen.
oh dat wist ik helemaal niet! wat leuk
Oud 13-12-2004, 10:35
Verwijderd
Moet je nou een speciaal bed ofzo voor een peuter kopen? Ik krijg een peuter met geen mogelijkheid in een 'normaal' bed. Hij kan het zelf niet, en als ik de moeder aanklik is er ook geen optie om het kind in bed te stoppen.
Oud 13-12-2004, 11:03
Iceracer
Iceracer is offline
Ik het wel leuk dat je bij de Sims 2 nu 5 verdiepingen kunt bouwen in plaats van maar 2 en je kunt nu ook zelf de grootte van de kavels bepalen.

Alleen jammer dat er maarzo weinig verschillende dingen zijn die je in je huis kunt plaatsen.
Oud 13-12-2004, 11:21
Amisha
Amisha is offline
Citaat:
Sylph schreef op 13-12-2004 @ 11:35 :
Moet je nou een speciaal bed ofzo voor een peuter kopen? Ik krijg een peuter met geen mogelijkheid in een 'normaal' bed. Hij kan het zelf niet, en als ik de moeder aanklik is er ook geen optie om het kind in bed te stoppen.
Ja, je moet een wieg voor de baby/peuter kopen. Dat staat bij de voorwerpen voor kinderen (volgens mij dat beertje).
Oud 13-12-2004, 14:05
rare kwast
rare kwast is offline
ja de baby moet eerst in de wieg daarna kan de peuter er ook in pas een schoolkind kan in een normaal bed
Oud 13-12-2004, 16:23
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Lilything schreef op 11-12-2004 @ 23:14 :

In De Sims 2 Studentenleven kun je voor het eerst je Sims in hun jongvolwassen jaren meemaken, en zien hoe ze richting universiteit vertrekken om aan het leven op de campus deel te nemen. Of ze nu hun intrek nemen in een studentenhuis of in een studentensociëteit, dat is pas het begin. Je Sims kunnen kiezen uit 11 hoofdvakken, en als het ze lukt om goede cijfers te halen, dan krijgen ze hun diploma en kunnen ze kiezen uit vier nieuwe carrières. Ontdek de nieuwe verlangens en angsten van het sociale leven en de studie-doelstellingen van het studentenleven, waarmee je nieuwe 'bevorderdingen' vrijspeelt, die je helpen je doelen en wensen te vervullen tijdens je studie en daarna.
hebben!
Oud 13-12-2004, 17:19
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Lilything schreef op 12-12-2004 @ 22:49 :
Neej kheb er nix mee gedaan
En nu functioneert ze prima
ze is inmiddels tiener en is een 'normaal gezinslid'
terwijl die andere inmiddels tiener 'lichtend voorbeeld'(platina) is

En die andere twee tieners worden bijna volwassen, kan k leuk bruiloftje plannen

Neej kvind t geweldig met zn 8-en, lekker mensen die fit zijn eten laten koken. Die ene kan nu alles repareren, de piano, de afvalbak, de douche, de radio.....echt geweldig
Dat functioneren van jou slaat alleen op het wensniveau. Voor de rest zegt het vrij weinig hoor...
Als je veel wensen van ze vervult gaat het goed en als je dat neit doet, dan gaat het minder goed. Dus veel kun je daar neit uit opmaken imo.
Oud 13-12-2004, 18:30
rare kwast
rare kwast is offline
AAAAAAAAH weer een meisje
Oud 13-12-2004, 19:59
Wanderer
Wanderer is offline
Als ik het spel probeer op te starten, krijg ik het scherm:

in Sims 2 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

en dan moe ik kiezen tussen verzenden/niet verzenden.

Heeft iemand dit gehad en zo ja, wat doe ik ertegen?
Oud 13-12-2004, 20:12
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Wanderer schreef op 13-12-2004 @ 20:59 :

heb je een illegale versie?
Oud 13-12-2004, 20:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Wanderer schreef op 13-12-2004 @ 20:59 :

Ik heb die melding sowieso heel vaak.
Ik kies altijd voor niet verzenden. Ten eerste duurt het lang als je op verzenden drukt en ten tweede gaat het hen niets aan wat ik aan het doen was.
Oud 13-12-2004, 22:07
rare kwast
rare kwast is offline
is er iets van een speciaal standje dat je moet doen als je een jongetje wil??
krijg alleen meisjes
*heb ze maar weer meegegeven aan een andere simmer *
Oud 14-12-2004, 10:10
Saarah
Saarah is offline
Ik speel de Sims 2 dikwijls met cheats, maar af en toe probeer ik ook eens zonder te spelen.
Zoals mijn familie Ralser (ja, ik wist geen naam ).
Ze bestaat uit een Johan, een man met een Rijkdomswens, Anne, zijn vrouw met een Familiewens, Julia de oma met een Familiewens en Anneke, het dochtertje (een kind).
Nu is Anne zwanger, en ze is zoooo lastig . Ze heeft een superslecht humeur, heel veel rood, en is supermoe, maar hoewel ze kei lang slaapt, komt er bijna geen energie bij. Ze is uitgehongerd, maar heeft geen energie om te eten en het comfortbalkje ziet helemaal rood . Het bed is ook niet erg comfortabel (niet genoeg geld ) maar nu heb ik dus een redelijk comfortabele stoel gekocht (comfort: 6, een andere was te duur) en nu is ze te moe om er in te gaan zitten.
Zwangere vrouwen

*Edit* Oh ja, de plezierbalk is ook helemaal rood

Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 10:12.
Oud 14-12-2004, 12:07
freakinaround
freakinaround is offline
ik vind et trouwens wel jammer dat er geen wasmachine is zo lijkt et alsof ze alleen maar vieze kleren hebben
Oud 14-12-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 14-12-2004 @ 13:07 :
ik vind et trouwens wel jammer dat er geen wasmachine is zo lijkt et alsof ze alleen maar vieze kleren hebben
ja, dat vind ik eigenlijk ook wel jammer... ze zouden best een wasmachine kunnen maken, dat je niet per sé hoeft te wassen, maar als je het doet, misschien dat je dan punten voor schoonmaken kan verdienen oid...
Oud 14-12-2004, 12:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Citaat:
Andijvie schreef op 14-12-2004 @ 13:33 :
ja, dat vind ik eigenlijk ook wel jammer... ze zouden best een wasmachine kunnen maken, dat je niet per sé hoeft te wassen, maar als je het doet, misschien dat je dan punten voor schoonmaken kan verdienen oid...
.. vrouwen ..

Kijk; als je nou zoiets zei van "Ik mis wapens of zwaarden zodat ze tenminste elkaar is lekker kunnen uitmoorden" ... kon ik begrijpen ..

.. maar neeeee .. ze missen een wasmachine ..

Oud 14-12-2004, 12:42
Verwijderd
Een wapen zou ook wel leuk zijn (maar dan om mee op kleiduiven te schieten ofzo ), of een auto
Oud 14-12-2004, 13:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-12-2004 @ 13:39 :
.. vrouwen ..

Kijk; als je nou zoiets zei van "Ik mis wapens of zwaarden zodat ze tenminste elkaar is lekker kunnen uitmoorden" ... kon ik begrijpen ..

.. maar neeeee .. ze missen een wasmachine ..

lol
Oud 14-12-2004, 13:51
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
M'n nichtje (van vijf jaar oud) zei gister dat m'n simmeisje 's ochtends schone kleren aan moet. Want dat moet zij ook.

Een wasmaschine... nee dank je.
Oud 14-12-2004, 14:40
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-12-2004 @ 14:51 :
M'n nichtje (van vijf jaar oud) zei gister dat m'n simmeisje 's ochtends schone kleren aan moet. Want dat moet zij ook.

Een wasmaschine... nee dank je.
ik zou et wel tof vinden met cetrifuge en anti kreukel en shit en een waslijn en een droger
Oud 14-12-2004, 14:41
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-12-2004 @ 13:33 :
juh idd toch wel vrij essentieel in het dagelijks leven
Oud 14-12-2004, 14:45
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Lilything schreef op 11-12-2004 @ 23:14 :

hebbeeeeennn!!
Oud 14-12-2004, 14:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 14-12-2004 @ 15:40 :
ik zou et wel tof vinden met cetrifuge en anti kreukel en shit en een waslijn en een droger
strijkplank + strijkijzer!

Zie hier mijn nederige stulpje:

Overigens heb ik geen cheats gebruikt.
Oud 14-12-2004, 15:05
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-12-2004 @ 15:48 :
strijkplank + strijkijzer!

Zie hier mijn nederige stulpje:

[afbeelding]

Overigens heb ik geen cheats gebruikt.
Mega woonkamer.
Je hebt geen fundering. Enne, wat is dat voor bruins bij je schommel, zand?
Oud 14-12-2004, 15:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-12-2004 @ 16:05 :
Mega woonkamer.
Je hebt geen fundering. Enne, wat is dat voor bruins bij je schommel, zand?
ja ik snap het nut van fundering niet zo dus dat klopt. kan je me anders uitleggen waar dat voor is? (bovendien moet je die direct bij het bouwen van je huis al aanmaken en daar heb ik in het begin nooit genoeg geld voor )
en dat bruins bij de schommel is zooi dat in het rijtje van zand staat. het is speciaal voor parken en speeltuinen ed. stond er, dus het leek me wel geschikt voor onder een schommel
Oud 14-12-2004, 15:46
Verwijderd
Ik maak alleen een fundering wanneer ik een kelder of een veranda wil, meer nut heeft zo'n ding niet...
Oud 14-12-2004, 16:08
rare kwast
rare kwast is offline
cool huis

*mijn kids mogen naar de particuliere school en mamma is zwanger van hopelijk een jongen anders doe ik het niet meer *

Regels voor berichten