|
Verwijderd
|
Citaat:
Alex schreef op 14-12-2004 @ 12:44 :
[afbeelding] Die, maar dan in het donkerblauw ![]() helaas heb ik geen vriendin
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
maar zelden vinden wat ik in gedachten had.. Overigens doe ik dit niet alleen bij m'n vriend, maar ook bij gewone vrienden.. ze krijgen altijd wat.. maar rustig een halfjaar later.. en hun maar denken dat ik het vergeten was Eigelijk verwacht ik nooit wat terug
|
||||
|
|
|
Citaat:
lareno schreef op 14-12-2004 @ 18:57 :
ik weet al wat ik krijg. Mijn vriend wilde mij graag een ring geven, maar hij wilde wel dat ik hem vantevoren zou passen zodat ik 'em met kerst meteen om kon doen. ik geef me vriend een boekje waar vanalles instaat over bepaalde periode in ons samenzijn zeg maar dat het niet zo goed ging en het allemaal ook anders was, maar wel op een positieve manier. en dat doe ik dan in een pakketje met een sticker dr op met "Don't open until Christmas" want ik ben met kerst weg, wil z'n reactie eigenlijk niet zien ofzow want dan gaat ie gelijk zeggen "wat moet ik hiermee, moet ik dit lezen en blabla" terwijl ik dr kaartje bij heb en ik ken em, daarna gaat ie het lezen en vind ie het hopelijk wel beetje leuk, ik hou van beetje persoonlijke dingen. doe er natuurlijk ook egt cadeautje bijik weet niet wat ik zelf wil, het liefst persoonlijk iets wat symbool staat voor ons 'en onze liefde' oh boehoe zucht, klinkt heel dramatisch maar ok. |
||||
|
|
|
ik weet al wat ik krijg. Het maakt me eigenlijk ook niets uit. Ik wil gewoon dat hij met kerst bij me is, dat zou het leukste kado zijn...gewoon samen zijn, leuke dingen doen, veel lachen en plezier hebben, daar kan geen gekocht kado tegenop.
|
||||
|
|
|
Hmm...
Ik ben vanuit mijn familie gewend altijd een kleine attentie te krijgen met kerst. Sinterklaas is zelfs wat meer dan dat. Met me verjaardag ook. Ik hecht behoorlijk waarde aan cadeaus. en.....me vriendje is blut... en me vriendje denkt net zoals wolter en tja..... khoop dattie ooit net zo gaat denken als mij ![]() kheb btw 'onverwacht' weleens cadeautje gehad ja...maar vind veel te weinig Kgeef liefste iedere x als k m zie wat......maja kben kennelijk afwijkend Me vader is net zo: als k zie wat me moeder allemaal van vroeger heeft liggen
|
||||
|
|
|
hemzelf
![]() hij zit voor 10 maanden in Duitsland, en het mooiste kerstkado is dat ie naar huis komt binnen drie nachtjes voor de kerstvakantie ![]() Meer hoef ik echt niet. Of toch zekers niets duurs of serieus. Iets kleins/grappigs/zelfgemaakt is altijd fijn natuurlijk Heb voor hem ook een bijster grappig kado (een cd uit kruidvat met allemaal Duitse liefdesliedjes op )
|
||||
|
|
|
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Alex schreef op 14-12-2004 @ 12:44 :
[plaatje] Die, maar dan in het donkerblauw ![]() helaas heb ik geen vriendin
|
||||
|
|
|||||
|
|
Wat ik graag zou krijgen... is een ring.
Ik draag nochtans nooit ringen, maar... die van hem zou ik zonder problemen dragen. Maar we zijn ook nog maar 2 maand een half samen met Nieuwjaar ( in onze families word enkel Nieuwjaar gevierd). En dus versta ik wel dat het een beetje veel is en een beetje vroeg daarvoor. Maar stiekem denk ik dat ik een hangertje ga krijgen. quote: 'het is iets klein mor...' (in zijn woorden wil dat zeggen het is idd iets klein, mor de daarom niet goedkoop of saai of dom) Dus ik denk een hangertje. En dat vind ik best leuk!! |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoi doei #1901 | Verwijderd | Onzin | 500 | 17-12-2016 12:49 |
| Kerstcadeau | FulltimePsycho | De Kantine | 7 | 24-12-2003 09:23 |
| Het Ultieme Kerstcadeau? (voor je liefde?) | Evolution | Liefde & Relatie | 18 | 08-12-2003 21:02 |
| Wat is jouw laatste aanwinst deel III | WishfulDreaming | Lifestyle | 446 | 03-01-2003 12:03 |
| En dan vertelt ze je ineens dit.... | Aéquitas | Liefde & Relatie | 18 | 20-12-2002 20:08 |