Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 11:56
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Soulgems gebruik je bij een Enchanter (mages guild) om items (zwaard, armour etc) the enchanten. Hou meer de gem waard is, hoe zwaarder de spell is die je kunt gebruiken. Soulgems met daarin een Golden Saint of Ascended Sleeper kunnen zelfs permanente bonussen voor bijvoorbeeld strength geven.

Een soulgem vullen met een soul doe je door de Soultrap spell op een creature the casten, en dat creature dan te vermoorden. Als je dit binnen de tijd doe (voordat de spell is afgelopen) dan krijg je een melding dat je weer een zieltje gevangen hebt. Je hebt hiervoor trouwens WEL een soulgem nodig die groot genoeg is. Een Petty Soulgem is ongeveer groot genoeg voor een mudcrab, voor een Dremora en Clannfear heb je een Common Soulgem nodig, en voor een Golden Saint of Sleeper heb je een Grand Soulgem (deze zijn vrij zelfdzaam) nodig.
tnx
Oud 25-06-2002, 13:21
Chimera
Chimera is offline
w00t!

Moet net een quest doen voor House Redoran, potion brengen naar Ald'Velothi (middle of nowhere), waar GEEN Silt of sailer naartoe gaat. Heenweg van Gnisis naar Ald, terugweg van Ald naar Khuul. Nja, tussen Ald en Khuul kwam ik een Daedric Shrine tegen.

Eerste geluk: 2 souls gecaptured. Een Fire Atronach (waard: 4200) en een, jaja, Daedroth! Zijn zieltje was een whopping 39000 waard

Tweede geluk: Ik die shrine leeggemoord. Geen Daedra's, wel een pleur Dark Elves. En de laatste droeg een volledige set Ebony:

Toch nog wat goeds gekomen van die irritante quest
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 13:36
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Wow. Is 't heavy armour? Kun je d'r niet ff een screenshot van posten?
Nu niet meer nee!!
Nee hoor, doe well ff met andere savegame . Ik post em vanavond wel.

Trouwens, Chimera, Ik heb em gekocht nu. Jij ook weer tevreden..
En ik natuurlijk, die kaart die erbij zit had ik veel en veel eerder moeten hebben zeg. En ik heb TES ook!!!
Oud 25-06-2002, 13:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
VoRaZ schreef:

Trouwens, Chimera, Ik heb em gekocht nu. Jij ook weer tevreden..
En ik natuurlijk, die kaart die erbij zit had ik veel en veel eerder moeten hebben zeg. En ik heb TES ook!!!
Brave jongen

TES? Je bedoelt de editor? TES staat voor The Elder Scrolls, en dat is een serie games. TES: Arena, TES: Daggerfall en TES: Morrowind zijn de RP-games van Bethesda.

Editor is handig om ff te zoeken als je een NPC ofzo niet kan vinden.

Nja. Ik ga nu 'es proberen een ring te enchanten met open lvl 100 ofzo, begin een beetje schijtziek te worden van al die onmogelijke locks
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
w00t!

Moet net een quest doen voor House Redoran, potion brengen naar Ald'Velothi (middle of nowhere), waar GEEN Silt of sailer naartoe gaat. Heenweg van Gnisis naar Ald, terugweg van Ald naar Khuul. Nja, tussen Ald en Khuul kwam ik een Daedric Shrine tegen.

Eerste geluk: 2 souls gecaptured. Een Fire Atronach (waard: 4200) en een, jaja, Daedroth! Zijn zieltje was een whopping 39000 waard

Tweede geluk: Ik die shrine leeggemoord. Geen Daedra's, wel een pleur Dark Elves. En de laatste droeg een volledige set Ebony:

Toch nog wat goeds gekomen van die irritante quest
grand soulgem, winged twilight

60.000
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 15:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:

grand soulgem, winged twilight

60.000
Ja, ha ha, die heb je uit de Mage Guild

Die soulgem verkoop ik niet BTW, vind het een leuk aandenken. Heb die van 39k gebruikt om een amulet te enchanten. Amulet of Greater Opening, Open 100 points on Target. Gaat dus echt elke duur mee open.

Heb dat amulet gebruikt om die deur in de bookstore waar die kerel van de thieves guild achter zit te openen, en hem om zeep te helpen. Ik ben nu Master van de Fighters Guild, beswel stoer
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Ja, ha ha, die heb je uit de Mage Guild

Die soulgem verkoop ik niet BTW, vind het een leuk aandenken. Heb die van 39k gebruikt om een amulet te enchanten. Amulet of Greater Opening, Open 100 points on Target. Gaat dus echt elke duur mee open.

Heb dat amulet gebruikt om die deur in de bookstore waar die kerel van de thieves guild achter zit te openen, en hem om zeep te helpen. Ik ben nu Master van de Fighters Guild, beswel stoer
mjah

NIET uit mage guild

kben er nog 1 tegen gekomen (winged twilight)

maar die cloak met constant +15 health en endurace is echt "noodzakelijk"

je kan dus constant blijven rennen (groot voordeel), zelf melee aanvallen kan je een stuk langer volhouden (niet steeds bijvullen na veel vijanden krachtig neerslaan)

kheb trouwens een one handed warhammer die beter is als een deadric claymore, die doet 1-60 damage, warhammer 10 tot 60 (nou heb ik die claymore met die twilight soulgem WEL ge-enchant met 70-100 fire damage ^_^' )

maar ik ga ff mijn blunt weapon style upgraden
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 21:14
VoRaZ
VoRaZ is offline
Wel es van Chrysamere gehoord?

1-70 als ik het me goed herinner. Beter dan alle Daedrics die ik tot nu toe tegen ben gekomen, en zonder enchant.
Oud 25-06-2002, 22:18
GRRR
GRRR is offline
mijn char. aurelius xanti :] level11 battlemage en gestolen shit onderweg naar een dwemer ruin ergens onder sadrith mora

Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 00:53
GRRR
GRRR is offline
owja waar kan je restore strength spells kopen? ik heb nml geen zin om steeds potions te kopen omdat mijn strength omlaag is gehaald en ik te overbeladen ben en de helft van mijn zooi moet droppen om verder te gaan.

Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 01:03.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:26
Verwijderd
Citaat:
VoRaZ schreef:
Wel es van Chrysamere gehoord?

1-70 als ik het me goed herinner. Beter dan alle Daedrics die ik tot nu toe tegen ben gekomen, en zonder enchant.
mjah...

niet van gehoord.

isset een long blade of blunt?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 20:53
GRRR
GRRR is offline
map van morrowind

http://www.morrowind.nl/cgi/plugins/...il.asp?Pid=305
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 23:14
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
GRRR schreef:
map van morrowind

http://www.morrowind.nl/cgi/plugins/...il.asp?Pid=305
tenk joe
Oud 28-06-2002, 11:51
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Brave jongen

TES? Je bedoelt de editor? TES staat voor The Elder Scrolls, en dat is een serie games. TES: Arena, TES: Daggerfall en TES: Morrowind zijn de RP-games van Bethesda.

Editor is handig om ff te zoeken als je een NPC ofzo niet kan vinden.

Nja. Ik ga nu 'es proberen een ring te enchanten met open lvl 100 ofzo, begin een beetje schijtziek te worden van al die onmogelijke locks
weet dat het dat betekent Afkortinkje moet kunnen toch?
Oud 28-06-2002, 11:53
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Havock schreef:

mjah...

niet van gehoord.

isset een long blade of blunt?
Long Blade. Je kan em krijgen bij de een-na-laatste missie van Imperial Legion.
Oud 28-06-2002, 12:25
Chimera
Chimera is offline
Whooot! Ik heb Azura's Star! Da's een resuable Grand Soulgem. Je kunt daar dus een Golden Saint in capturen, daarmee enchanten, en dan zit die Star dus weer gewoon leeg in je inventory

Heb nu een belt en m'n robe geenchant met beide constant Fortify Strength 8 points (16 totaal, kan dus 80 extra weight dragen), en een amulet met constant restore health 4-5 points Dat betekend dus dat ik elke seconde 4-5 health restore. Whooot!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:56
Chimera
Chimera is offline
En ik heb m'n Daedric Claymore geenchant met 30 Absorb Health. Elke hit doe ik dus 30 extra damage, die bij mijn health opgeteld wordt. Spel begint nu wel erg simpel te worden
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 14:43
Chimera
Chimera is offline
De europese patch is uit:
http://www.ubisoft.de/bv/downloads/i...-06-28-100745/
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 22:07
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Chimera schreef:
En ik heb m'n Daedric Claymore geenchant met 30 Absorb Health. Elke hit doe ik dus 30 extra damage, die bij mijn health opgeteld wordt. Spel begint nu wel erg simpel te worden
bruut :] waar haal je grand soulgems? en die azura star?

en kan je die zelf enchanten? moet je zeker hoge enchant skill hebben. ennuh waarom kan ik niet cast on strike selecten als ik zelf een wapen wil enchanten. ik kan alleen chant on use selecteren :/
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 22:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GRRR schreef:

bruut :] waar haal je grand soulgems? en die azura star?
Grand Soulgems vind je af en toe in Tombs en Shrines, maar zijn vrij zeldzaam. Je kunt VEEL beter voor Azura's Star gaan, omdat dat gewoon een herbruikbare Grand Soulgem is. Je vind Azura's Shrine in het Zuidoosten op je map. Je moet eerst een quest voor haar doen (daarvoor moet je naar Dagon Fel, helemaal in het noorden), die is redelijk pittig.

Citaat:

en kan je die zelf enchanten? moet je zeker hoge enchant skill hebben. ennuh waarom kan ik niet cast on strike selecten als ik zelf een wapen wil enchanten. ik kan alleen chant on use selecteren :/
Alleen cast on use? Hmm, misschien ben je niet goed genoeg. Zelf enchanten met permanente effecten kun je wel vergeten BTW, dan fail je geheid. Je kunt het enchanten beter door een enchanter laten doen. Kost je een smak geld, maar dat moet geen probleem zijn als je Golden Saints aankunt

BTW: Heb nu ook een Daedric Helmet met daarop een +15 STR enchantment. M'n base strength is 100, en daar komt nog eens 31 bij van de enchanted items. Ook heb ik nog 400k aan hold liggen Ben nu weer met de hoofd-guest bezig. Caius vind al zo'n beetje dat ik weleens de Neravar kan zijn, best cool
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 12:07
Verwijderd
soulgems zeldzaam?

hell, ik heb er een paar moeten wegflikkeren ivm. te weinig ruimte (10 grands, 10 greater) je vind ze op een gegeven moment constant

Citaat:
Chimera schreef:
Whooot! Ik heb Azura's Star! Da's een resuable Grand Soulgem. Je kunt daar dus een Golden Saint in capturen, daarmee enchanten, en dan zit die Star dus weer gewoon leeg in je inventory

Heb nu een belt en m'n robe geenchant met beide constant Fortify Strength 8 points (16 totaal, kan dus 80 extra weight dragen), en een amulet met constant restore health 4-5 points Dat betekend dus dat ik elke seconde 4-5 health restore. Whooot!
robe of st roris???

anyone?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 13:24
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Havock schreef:
soulgems zeldzaam?

hell, ik heb er een paar moeten wegflikkeren ivm. te weinig ruimte (10 grands, 10 greater) je vind ze op een gegeven moment constant

robe of st roris???

anyone?
die is niet modieus man. past niet goed bij mijn ogen en shit
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:

die is niet modieus man. past niet goed bij mijn ogen en shit
hehe, ik moet ook zeggen dat je met dat ding praktisch onkwetsbaar bent, haalt de spanning tijdens het melee helemaal weg

ter verduideliking:
dremora lord cast firestorm op me, die doet 8 points fire damage (ofzo), de robe replenished er 15....

dus ik merk niks van dat vuurtje

dan liever:
- endurance kan zo blijven
- replenish life constant +5 ofzo, dat je niet onkwetsbaar bent voor veel spells...

met de patch is het "cast when used"

maar dat zuigt want als je opeens aangevallen wordt hebbie daar helemaal geen tijd voor
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 21:08
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
ik heb hem vandaag aangeschaft (alleen die kaft is al geil ) ik heb hem net ff gespeeld, maar gign gelijk dood toen ik op weg was naar die 1e missie, ik ging een huissie binnen en zo een gast kwam met een mes op me af en kilde me:/ ik wist nog niet eens hoe ik mn messie moest pakken , dat heb ik nu iig uitgevonden, morgen eens lekker uit gaan zoeken hele dag de tijd, zit nu bij bezoek maja, klaat jullie wel weten hoe het gaat (ik was trouwens een magier)
Oud 01-07-2002, 08:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:

maar dat zuigt want als je opeens aangevallen wordt hebbie daar helemaal geen tijd voor
Die robe is gewoon broken. Bethesda heeft ook gezien dat die robe het spel veel te simpel maakt (je kunt gewoon niet meer dood), en dus is dat gefixed.

Ik heb een restore 4-5 amulet, en dat is IMHO al bijna cheaten.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 08:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:
Hmm. Misschien moet ik meer bandit caves doen. Kom ik nooit omdat je in Shrines veel betere wapens enzo vindt. Ik vind haast nooit Grand soulgems. Greaters wel, maar die kun je ook gewoon kopen, en daar past ook niks in.

Nja. Met Azura's star ook niet echt nodig. Ik gebruik Grands eigenlijk alleen voor het geld. Best stoer om met 400k rond te sjouwen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 23:17
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Hmm. Misschien moet ik meer bandit caves doen. Kom ik nooit omdat je in Shrines veel betere wapens enzo vindt. Ik vind haast nooit Grand soulgems. Greaters wel, maar die kun je ook gewoon kopen, en daar past ook niks in.

Nja. Met Azura's star ook niet echt nodig. Ik gebruik Grands eigenlijk alleen voor het geld. Best stoer om met 400k rond te sjouwen
ik kwam laatst in de mannammu cave 8 grand soulgems tegen ik heb gelijk 3 items laten enchanten (meer summon saint scrolls had ik niet).

mijn strength is nu 115 ofzo 2 hits en de saint is dood.

bij de weg wat is de hoogste enchant item die er is? draemora items zijn bijna allemaal max 60. ik zoek items die hoger kunnen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 14:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GRRR schreef:

ik kwam laatst in de mannammu cave 8 grand soulgems tegen ik heb gelijk 3 items laten enchanten (meer summon saint scrolls had ik niet).
Jezus, geluksvogel. Ik vind echt NOOIT van die dingen. Ik heb ze, dankzei Azura's Star, niet echt nodig, maar ze verkopen wel lekker als er een GS in zit natuurlijk

Citaat:

mijn strength is nu 115 ofzo 2 hits en de saint is dood.
131 hier Heb een Daedric helm met +16 str

Citaat:

bij de weg wat is de hoogste enchant item die er is? draemora items zijn bijna allemaal max 60. ik zoek items die hoger kunnen.
Kleding amulets en ringen hebben een enchantment value die gelijk is aan hun waarde (of de helft van hun waarde, weet ik zo ff niet meer). Dure amulets en kleding zijn dus erg geschikt om te enchanten.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 14:10
VoRaZ
VoRaZ is offline
Hoe moet je enchanten dan?
Oud 03-07-2002, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Jezus, geluksvogel. Ik vind echt NOOIT van die dingen. Ik heb ze, dankzei Azura's Star, niet echt nodig, maar ze verkopen wel lekker als er een GS in zit natuurlijk

131 hier Heb een Daedric helm met +16 str

Kleding amulets en ringen hebben een enchantment value die gelijk is aan hun waarde (of de helft van hun waarde, weet ik zo ff niet meer). Dure amulets en kleding zijn dus erg geschikt om te enchanten.
zijn er merchants die de volle mep voor een gs gem kan betalen?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 15:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:

zijn er merchants die de volle mep voor een gs gem kan betalen?
Nee, maar je kunt wel items ruilen. Stel je hebt een item ter waarde van 10k, je ruilt deze dan tegen 5k + 2 items van 2k5 bij bijvoorbeeld Creeper. Je wacht dan 24u, en je kunt dan die 2 items verkopen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 16:57
Simon
Simon is offline
--er zit een Morrowind prijsvraag aan te komen, we mogen een aantal exemplaren weggeven, hou fun.scholieren.com/prijsvraag in de gaten--
Oud 03-07-2002, 19:57
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Simon schreef:
--er zit een Morrowind prijsvraag aan te komen, we mogen een aantal exemplaren weggeven, hou fun.scholieren.com/prijsvraag in de gaten--

yaaay
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 09:39
Didowoman
Didowoman is offline
Citaat:
Simon schreef:
Cool, dan heb ik er 2
Oud 04-07-2002, 12:38
Verwijderd
Ik begin binnenkort met Morrowind (xbox versie), klein stukje van gespeeld en dat was zeer vet.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Die robe is gewoon broken. Bethesda heeft ook gezien dat die robe het spel veel te simpel maakt (je kunt gewoon niet meer dood), en dus is dat gefixed.

Ik heb een restore 4-5 amulet, en dat is IMHO al bijna cheaten.
mjah.

ik moet zeggen dat ik de restorwe fatigue wel errug handig vond.

die mocht wel blijven.

nu is de robe nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 01:23
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Havock schreef:

mjah.

ik moet zeggen dat ik de restorwe fatigue wel errug handig vond.

die mocht wel blijven.

nu is de robe nutteloos.

gewoon een paar daedric boots enchanten met +5 restore fatigue. werkt perfect
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 11:46
Verwijderd
hoe kun je permanente effecten meegeven dan?
of moet je daarvoor zelf enchanten?

of zal ik maar wat maken in de editor? (a)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 13:27
Firebolt
Firebolt is offline
ik heb geen zin om te lezen wat er allemaal al staat, maar ik wil hem ook kopen, als hij ook online kan...

dus ff een vraag:

kan morrorwind ook online?

please tell me
Oud 06-07-2002, 15:27
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Havock schreef:
hoe kun je permanente effecten meegeven dan?
of moet je daarvoor zelf enchanten?

of zal ik maar wat maken in de editor? (a)
haal een grand soul gem of azura's gem bij azura's shrine. soultrap een golden saint, die zitten veel in de grazelands, of haal een summon golden saint spell in tel branora. ga naar een enchanter (zelf lukt nooit) heb VEEEL geld bij je en linksonder het enchant schermpje staat constant effect knopje.

en nee je kan niet online. koop dan NWN of DS (die is meer hack&slash)

ik ben bij de weg nu arch-magister en master of the fighters guild effe mezelf bij de Telvanni omhoog werken voordat ik verder ga met main quest :] ben nu maar een wizard
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 16:02
GRRR
GRRR is offline
level 32 battlemage

Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 16:11
GRRR
GRRR is offline
owja bijna mijn hele body armour is shiny met constant effect alleen mijn pauldrons nog niet :]

heb een daedric battle axe met 54 absorb health on strike en een amulet met 100 fire damage, 3 seconds long in 50 ft on cast

enchanten is de shit
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:35
Verwijderd
Citaat:
VoRaZ schreef:

Long Blade. Je kan em krijgen bij de een-na-laatste missie van Imperial Legion.
o...k... dan

ik heb nu ook echt meer magic-resistance spul nodig (kga maar eens enchanten )

want hand-to hand sla ik ze allemaal dood.

zodra ze mety magic beginnen te strooien (vooral lightning/fire/ice, kan als redguard aardig tegen poison) dan moet ik gaan dodgen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:

want hand-to hand sla ik ze allemaal dood.
Melee bedoel je denk ik, i.p.v. Hand-to-hand. HtH is dus met de blote vuist, en het is erg moeilijk daarmee ook maar een deuk in een pakkie boter te slaan, omdat je eerst de fatique damaged i.p.v. de health.

Met m'n lvl 25 heb ik overigens erg weinig problemen met welke creature dan ook. Een Golden Saint is twee meppen. De schade die ze al doen, worden door m'n restore health amulet automagisch weer aangevuld. Enige probleem zijn creatures (zoals Staada) die een paralyze wapen hebben. Dan is magic resistance erg handig.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GRRR schreef:
level 32 battlemage
Oooh, bikkel Waar heb je die cuiriass en pauldrons vandaan? Ik heb alleen nog maar de broek, handschoentjes en helm
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GRRR schreef:

ik ben bij de weg nu arch-magister en master of the fighters guild effe mezelf bij de Telvanni omhoog werken voordat ik verder ga met main quest :] ben nu maar een wizard
Ben master bij de FQ, en nu druk bezig met de main quest. Ben hortator van de 3 houses, en nevarine van de 4 tribes. Iedereen vind me dus haaaardstikke stoer Wordt alleen wel een beetje gek van het heen-en-weer sjouwen. Die ashlander camps liggen echt in de middle-of-nowhere.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Melee bedoel je denk ik, i.p.v. Hand-to-hand. HtH is dus met de blote vuist, en het is erg moeilijk daarmee ook maar een deuk in een pakkie boter te slaan, omdat je eerst de fatique damaged i.p.v. de health.

Met m'n lvl 25 heb ik overigens erg weinig problemen met welke creature dan ook. Een Golden Saint is twee meppen. De schade die ze al doen, worden door m'n restore health amulet automagisch weer aangevuld. Enige probleem zijn creatures (zoals Staada) die een paralyze wapen hebben. Dan is magic resistance erg handig.
melee ja.

ik heb een deadric claymore met 100 fire dmg

umbra sword (soultrap)

en warhammer 1-60 dmg, permanent feather en nog wat.

deadric shield voor als ik de warhammer gebruik.

en mijn cuirass ownt ebony
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 15:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:

ik heb een deadric claymore met 100 fire dmg
Deadric Dai-Katana met 30 absorb health. Voordeel: Kan niet gereflect worden, dit i.t.t. fire damage.

Citaat:

en warhammer 1-60 dmg, permanent feather en nog wat.
Ik zou voor permanent strength gaan i.p.v. feather. Je kunt meer dragen EN je doet meer schade.

Citaat:

en mijn cuirass ownt ebony
Mwoa. Ebony cuirass is niet zo heel bijzonder hoor. Heb zelf 3 van die dingen, en ben nu heel hard op zoek naar een deadric cuirass. Ziet er IMHO ook veel beter uit
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

1-Deadric Dai-Katana met 30 absorb health. Voordeel: Kan niet gereflect worden, dit i.t.t. fire damage.

2-ik zou voor permanent strength gaan i.p.v. feather. Je kunt meer dragen EN je doet meer schade.

3-Mwoa. Ebony cuirass is niet zo heel bijzonder hoor. Heb zelf 3 van die dingen, en ben nu heel hard op zoek naar een deadric cuirass. Ziet er IMHO ook veel beter uit
1- thanx voor de tip
vroeg me al af waarom ik soms in 1 keer dood ben

2- mjah, maar dan eerst een geschikt wapen vinden.
deadric longsword ziet er gaar uit.

3- ik heb een "lord's mail" ofzo. 200+ defense.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:

1- thanx voor de tip
vroeg me al af waarom ik soms in 1 keer dood ben
LOL!

Tja. Deadric creatures (Dremoras, Deadroths, Golden Saints, etc) hebben 'van huis uit' vrij goeie magic reflect. Dan komt zo'n 100pt fire spell dus hard terug

Absorb Health kan eigenlijk wel gerfelcteerd worden, maar dan merk je er niks van omdat je eigen health aan jezelf wordt teruggegeven.

Citaat:

2- mjah, maar dan eerst een geschikt wapen vinden.
deadric longsword ziet er gaar uit.
*spoiler*

Een guard in de Dren Plantation heeft een Daedric Claymore. Deze kun je trouwens ook op Dremora's vinden. Een Dadric Dai-Katana krijg je als je de main quest doet, en bij de Redoran Hortator quest bent.

Wapens hebben trouwens erg weinig enchantment points. Je kunt permanent strength enzo dus beter op kleding zetten. Exquisite rings hebben 120 enchantment points IIRC.

Citaat:

3- ik heb een "lord's mail" ofzo. 200+ defense.
Moet je die niet later weer inleveren?

Nja. Ik heb nu dus net vanavond de main quest uitgespeeld, ben nu helemaal de bikkel in MW Nu maar 'es op zoek naar fatsoenlijke Daedric armour
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten