Advertentie | |
|
![]() |
|
w00t!
Moet net een quest doen voor House Redoran, potion brengen naar Ald'Velothi (middle of nowhere), waar GEEN Silt of sailer naartoe gaat. Heenweg van Gnisis naar Ald, terugweg van Ald naar Khuul. Nja, tussen Ald en Khuul kwam ik een Daedric Shrine tegen. Eerste geluk: 2 souls gecaptured. Een Fire Atronach (waard: 4200) en een, jaja, Daedroth! Zijn zieltje was een whopping 39000 waard ![]() Tweede geluk: Ik die shrine leeggemoord. Geen Daedra's, wel een pleur Dark Elves. En de laatste droeg een volledige set Ebony: ![]() ![]() Toch nog wat goeds gekomen van die irritante quest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee hoor, doe well ff met andere savegame ![]() Trouwens, Chimera, Ik heb em gekocht nu. Jij ook weer tevreden.. En ik natuurlijk, die kaart die erbij zit had ik veel en veel eerder moeten hebben zeg. En ik heb TES ook!!!
||
Citaat:
![]() TES? Je bedoelt de editor? TES staat voor The Elder Scrolls, en dat is een serie games. TES: Arena, TES: Daggerfall en TES: Morrowind zijn de RP-games van Bethesda. Editor is handig om ff te zoeken als je een NPC ofzo niet kan vinden. Nja. Ik ga nu 'es proberen een ring te enchanten met open lvl 100 ofzo, begin een beetje schijtziek te worden van al die onmogelijke locks ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
60.000 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die soulgem verkoop ik niet BTW, vind het een leuk aandenken. Heb die van 39k gebruikt om een amulet te enchanten. Amulet of Greater Opening, Open 100 points on Target. Gaat dus echt elke duur mee open. Heb dat amulet gebruikt om die deur in de bookstore waar die kerel van de thieves guild achter zit te openen, en hem om zeep te helpen. Ik ben nu Master van de Fighters Guild, beswel stoer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
NIET uit mage guild kben er nog 1 tegen gekomen (winged twilight) maar die cloak met constant +15 health en endurace is echt "noodzakelijk" je kan dus constant blijven rennen (groot voordeel), zelf melee aanvallen kan je een stuk langer volhouden (niet steeds bijvullen na veel vijanden krachtig neerslaan) kheb trouwens een one handed warhammer die beter is als een deadric claymore, die doet 1-60 damage, warhammer 10 tot 60 (nou heb ik die claymore met die twilight soulgem WEL ge-enchant met 70-100 fire damage ^_^' ) maar ik ga ff mijn blunt weapon style upgraden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Whooot! Ik heb Azura's Star! Da's een resuable Grand Soulgem. Je kunt daar dus een Golden Saint in capturen, daarmee enchanten, en dan zit die Star dus weer gewoon leeg in je inventory
![]() Heb nu een belt en m'n robe geenchant met beide constant Fortify Strength 8 points (16 totaal, kan dus 80 extra weight dragen), en een amulet met constant restore health 4-5 points ![]() ![]() |
![]() |
|
De europese patch is uit:
http://www.ubisoft.de/bv/downloads/i...-06-28-100745/ |
![]() |
||
Citaat:
en kan je die zelf enchanten? moet je zeker hoge enchant skill hebben. ennuh waarom kan ik niet cast on strike selecten als ik zelf een wapen wil enchanten. ik kan alleen chant on use selecteren :/ |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() BTW: Heb nu ook een Daedric Helmet met daarop een +15 STR enchantment. M'n base strength is 100, en daar komt nog eens 31 bij van de enchanted items. Ook heb ik nog 400k aan hold liggen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
soulgems zeldzaam?
hell, ik heb er een paar moeten wegflikkeren ivm. te weinig ruimte (10 grands, 10 greater) je vind ze op een gegeven moment constant ![]() Citaat:
anyone? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ter verduideliking: dremora lord cast firestorm op me, die doet 8 points fire damage (ofzo), de robe replenished er 15.... dus ik merk niks van dat vuurtje ![]() dan liever: - endurance kan zo blijven - replenish life constant +5 ofzo, dat je niet onkwetsbaar bent voor veel spells... met de patch is het "cast when used" maar dat zuigt want als je opeens aangevallen wordt hebbie daar helemaal geen tijd voor ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb hem vandaag aangeschaft (alleen die kaft is al geil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb een restore 4-5 amulet, en dat is IMHO al bijna cheaten. |
![]() |
||
Citaat:
Nja. Met Azura's star ook niet echt nodig. Ik gebruik Grands eigenlijk alleen voor het geld. Best stoer om met 400k rond te sjouwen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mijn strength is nu 115 ofzo ![]() bij de weg wat is de hoogste enchant item die er is? draemora items zijn bijna allemaal max 60. ik zoek items die hoger kunnen. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik moet zeggen dat ik de restorwe fatigue wel errug handig vond. die mocht wel blijven. nu is de robe nutteloos. |
![]() |
||
Citaat:
en nee je kan niet online. koop dan NWN of DS (die is meer hack&slash) ik ben bij de weg nu arch-magister en master of the fighters guild ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb nu ook echt meer magic-resistance spul nodig (kga maar eens enchanten ![]() want hand-to hand sla ik ze allemaal dood. zodra ze mety magic beginnen te strooien (vooral lightning/fire/ice, kan als redguard aardig tegen poison) dan moet ik gaan dodgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met m'n lvl 25 heb ik overigens erg weinig problemen met welke creature dan ook. Een Golden Saint is twee meppen. De schade die ze al doen, worden door m'n restore health amulet automagisch weer aangevuld. Enige probleem zijn creatures (zoals Staada) die een paralyze wapen hebben. Dan is magic resistance erg handig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb een deadric claymore met 100 fire dmg ![]() umbra sword (soultrap) en warhammer 1-60 dmg, permanent feather en nog wat. deadric shield voor als ik de warhammer gebruik. en mijn cuirass ownt ebony ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vroeg me al af waarom ik soms in 1 keer dood ben ![]() 2- mjah, maar dan eerst een geschikt wapen vinden. deadric longsword ziet er gaar uit. 3- ik heb een "lord's mail" ofzo. 200+ defense. |
![]() |
||||
Citaat:
Tja. Deadric creatures (Dremoras, Deadroths, Golden Saints, etc) hebben 'van huis uit' vrij goeie magic reflect. Dan komt zo'n 100pt fire spell dus hard terug ![]() Absorb Health kan eigenlijk wel gerfelcteerd worden, maar dan merk je er niks van omdat je eigen health aan jezelf wordt teruggegeven. Citaat:
Een guard in de Dren Plantation heeft een Daedric Claymore. Deze kun je trouwens ook op Dremora's vinden. Een Dadric Dai-Katana krijg je als je de main quest doet, en bij de Redoran Hortator quest bent. Wapens hebben trouwens erg weinig enchantment points. Je kunt permanent strength enzo dus beter op kleding zetten. Exquisite rings hebben 120 enchantment points IIRC. Citaat:
Nja. Ik heb nu dus net vanavond de main quest uitgespeeld, ben nu helemaal de bikkel in MW ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
TES3: Morrowind cha0s | 88 | 18-02-2003 15:02 |