![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder gaat er geen dag voorbij dat ik niet verkouden ben. ik tel de shit als adhd maar niet mee want dan ben ik lang bezig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
uuh moet je daar ook wat voor doen ? (gewoon intresse ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zijn die kleffe dingen toch nog ergens goed voor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb dit ook nog
http://www.hypermobiliteitssyndroom....wat_is_hms.htm gaat verder dan hypermobiliteit alleen hms |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Takayasu .. klinkt wel als een of andere martial art. als je gezegt had dat je de zwarte band had had ik je geloofd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hehe
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Geen aandoeningen/afwijkingen aanwezig hier, hooguit in de lente een lichte vorm van hooikoorts; beetje neusspray en oogdruppels en ik heb er de rest van het jaar geen last meer van. ![]()
||
Citaat:
ben dr mee geboren en heb dr zelf geen last van (mn hersenen kennen het en hoeven er dus niet meer aan te wennen) tis alleen wel leuk als je met iemand praat en ineens zegt aaaahh je ogen doen raar ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je manisch bent ben je abnormaal, haast ziekelijk vrolijk, je kan de hele wereld aan en als er iets ergs gebeurd denk je er niet bij na want je bent toch vrolijk, vrolijk en nog eens vrolijk. Je kan niet met geld om gaan, het is je zak al uit voor het er in heeft gezeten, je koopt alles wat je tegenkomt, ook dingen die je niet nodig hebt. Je leeft in uitersten, dus niet zomaar vrolijk en niet zomaar down. Als je manisch bent ben je snel prikkelbaar/boos, heb je wein ig behoefte aan slaap/onvermoeibaar en ga zo maar door. Sorry, moest dit even kwijt. Heb 15 jaar met een manisch-depressieve vader geleefd en ik kan je zeggen, het was een hel! Ik heb volgens mij geen ziektes, ben alleen bijna altijd oververmoeid en kan niet tegen een bepaald soort pol maar is niet zo erg dat ik het hooikoorts durf te noemen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Ik kan niet slapen! Vlerkje | 121 | 26-11-2015 07:29 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Lifestyle |
Wat voor boeiends heb jij vandaag gedaan? Miles | 500 | 13-12-2004 15:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij. Isa | 67 | 01-08-2004 09:43 | |
De Kantine |
Frituren beuk | 171 | 11-03-2003 17:16 |