Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2004, 13:39
Verwijderd
dat vraag ik me af aangezien ik soms het gevoel heb dat de fb's hun macht misbruiken.
Advertentie
Oud 21-12-2004, 14:02
Verwijderd
Jon en Simon?
Oud 21-12-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Grim schreef op 21-12-2004 @ 15:02 :
Jon en Simon?
wie zijn dat?
Oud 21-12-2004, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-12-2004 @ 15:07 :
wie zijn dat?
De beheerders van dit forum.
Oud 21-12-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 21-12-2004 @ 15:15 :
De beheerders van dit forum.
Dan doen ze hun werk wel verdomd slecht.
Oud 21-12-2004, 14:18
Fade of Light
Fade of Light is offline
een ban voor Rick Steiner, lijkt me zeer gewenst Zojuist dictatoriaal besloten.
Oud 21-12-2004, 14:18
Lorelei
Lorelei is offline
*sigh*
Oud 21-12-2004, 14:20
Verwijderd
Eventueel zou je met voorbeelden kunnen komen ofzo.
Oud 21-12-2004, 14:20
Tampert
Tampert is offline
Argumenten geven is niet echt je sterkste eigenschap he...?

(hmm... tweede reactie )
Oud 21-12-2004, 14:25
Verwijderd
Er worden meteen sancties uitgevoerd zonder vooraf eerst te waarschuwen. Discussie met fb's is onmogelijk. Als je ze even niet aanstaat heb je een ban te pakken. Fb's nemen je niet serieus.
Nog meer argumenten?
Oud 21-12-2004, 14:29
Verwijderd
En behandel de gewone leden niet alsof het kleine kinderen zijn.
Oud 21-12-2004, 14:32
Verwijderd
Sommige sancties worden idd zonder voorafgaande waarschuwing uitgevoerd. Bepaalde leden hebben al genoeg waarschuwingen gehad en weten heel goed dat ze op hun tellen moeten passen. En soms worden er harde maatregelen genomen om bepaalde fora van een verpestende sfeer te ontdoen.
Maar normaal gezien gebeurt zoiets niet willekeurig, Discussie is zeer zeker mogelijk, we zijn allen via verschillende wegen te bereiken. Aan vriendjespolitiek of vijandjespolitiek wordt niet gedaan, tenminste, zo min mogelijk, er sluipt altijd een voorkeur of afkeur rond, we proberen dat niet te laten meespelen, maar vergeet niet dat we menselijk zijn.
Waar haal je vandaan dat we leden niet serieus nemen?
Oud 21-12-2004, 14:46
Verwijderd
Kan ik even een lijst krijgen met 10 voorbeelden, als het zo vaak voorkomt moet dat niet al te moeilijk zijn en dan weten we gelijk waar we over praten.
Oud 21-12-2004, 14:48
RanC
RanC is offline
Hij is gewoon pissig dat zijn fotoboek is uitgeschakeld wegens misbruik.

(Misbruik in de stijl van "Machiavelli-gate")
Oud 21-12-2004, 15:00
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 21-12-2004 @ 15:48 :
Hij is gewoon pissig dat zijn fotoboek is uitgeschakeld wegens misbruik.

(Misbruik in de stijl van "Machiavelli-gate")
1. het fotoboek heeft geen FB's
2. Dus aan de hand van 1 voorbeeld
3. Dat zal dan vast niet zonder reden zijn
Oud 21-12-2004, 15:01
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-12-2004 @ 15:25 :
Er worden meteen sancties uitgevoerd zonder vooraf eerst te waarschuwen. Discussie met fb's is onmogelijk. Als je ze even niet aanstaat heb je een ban te pakken. Fb's nemen je niet serieus.
Nog meer argumenten?
We kunnen niks zonder voorbeelden. Dit soort algemene opmerkingen hebben we niks aan.

Verder heb je de groepsfb's. Dit zijn de fb+en, zoals je ziet hebben ze allemaal een groep. De beheerder staat daar weer boven. Je kan als je een klacht hebt over een bepaalde fb het op M&M of BZ posten, een pm naar de betreffende fb, de groepsfb aanspreken of naar de beheerder.
Erg is geen speciale controle of zoiets die alles wat de fb's gedaan hebben langsloopt. Kan ook niet. Als je ergens een klacht over hebt kan je die duidelijk maken en dan wordt er naar gekeken.

Overgens is het fotoboek niet echt een onderdeel van het forum zelf. Koen is daar de beheerder en hij heeft wat hulp van Tofke. Verder heeft niemand er echt iets mee te maken, alleen Jon kan natuurlijk ingrijpen. (Jon mag alles)
Oud 21-12-2004, 15:04
RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 21-12-2004 @ 16:00 :
1. het fotoboek heeft geen FB's
2. Dus aan de hand van 1 voorbeeld
3. Dat zal dan vast niet zonder reden zijn
Dat vat het wel aardig samen.
Oud 21-12-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 21-12-2004 @ 16:01 :
(Jon mag alles)
Wat een fijn baantje heeft Jon toch

En verder is dit/deze topic een beetje onzinnig naar mijn mening...
Oud 21-12-2004, 21:00
Verwijderd
Eigenlijk hè, vind ik dat de FB's hun werk juist goed doen. Discussies met Fb's is naar mijn mening erg goed mogelijk en nee, als ze in een hoekje gedreven worden smijten ze niet meteen met bans. Ik denk dat ze dan andere FB'ers roepen om ze te helpen, maar dat terzijde. Verder is mijn ervaring dat FB's je WEL serieus nemen en je NIET behandelen als klein kind.

Zet voortaan dus maar 'ik vind dat' in je posts.

Grim
Oud 21-12-2004, 21:11
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Grim schreef op 21-12-2004 @ 22:00 :
Eigenlijk hè, vind ik dat de FB's hun werk juist goed doen. Discussies met Fb's is naar mijn mening erg goed mogelijk en nee, als ze in een hoekje gedreven worden smijten ze niet meteen met bans. Ik denk dat ze dan andere FB'ers roepen om ze te helpen, maar dat terzijde. Verder is mijn ervaring dat FB's je WEL serieus nemen en je NIET behandelen als klein kind.

Zet voortaan dus maar 'ik vind dat' in je posts.

Grim

Ik denk dat ik namens het hele team spreek als ik zeg: dank u zeer. Dit mogen wij maar weinig aanhoren...
Oud 21-12-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 21-12-2004 @ 22:11 :
Ik denk dat ik namens het hele team spreek als ik zeg: dank u zeer. Dit mogen wij maar weinig aanhoren...
Jullie maken het er zelf naar
Oud 21-12-2004, 22:07
Master HJ
Master HJ is offline
Wees blij dat jezelf geen FB bent Rick Steiner. Je wilt niet weten hoeveel shit erop je afkomt. Het is niet zo makkelijk als het lijkt.
Oud 21-12-2004, 22:08
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Ik controleer de forumbazen, want ik ben de forumführer.

Anyway, loop niet zo te zeiken, bans en waarschuwingen die hier uitgedeeld worden zijn meestal wel terecht, ook in mijn eigen geval (de mods zullen me nog wel kennen van m'n vorige nick, hihi ). Kijk eerst maar eens of het probleem bij jezelf ligt, wat me het meest waarschijnlijk lijkt.
Oud 21-12-2004, 22:37
Verwijderd
Wat een gezeik, zeg. Overal zul je uiteindelijk iemand hebben die beslissingen neemt die niet gecontroleerd worden.
Oud 21-12-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 21-12-2004 @ 22:11 :
Tis waar. Jullie doen goed werk.

Slijmslijm, maar ik meen het wel
Advertentie
Oud 21-12-2004, 23:04
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-12-2004 @ 23:37 :
Wat een gezeik, zeg. Overal zul je uiteindelijk iemand hebben die beslissingen neemt die niet gecontroleerd worden.
Ja hoor eens. Als ik ineens een waarschuwing krijg omdat ik een foksmiley een paar keer gebruik, waar verder niemand last van heeft, maar een zo'n sukkel/slet die het klaarblijkelijk nodig vindt om te gaan klikken, terwijl die er zelf ook geen last van heeft, dan voel je je behoorlijk genaaid, wanneer je pleidooi niet mag gegeven omtrent de aanklacht. De straf wordt al gegeven zonder enige inspraak van jouw zijde als VERDACHTE.
Oud 21-12-2004, 23:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Madfet schreef op 22-12-2004 @ 00:04 :
Ja hoor eens. Als ik ineens een waarschuwing krijg omdat ik een foksmiley een paar keer gebruik, waar verder niemand last van heeft, maar een zo'n sukkel/slet die het klaarblijkelijk nodig vindt om te gaan klikken, terwijl die er zelf ook geen last van heeft, dan voel je je behoorlijk genaaid, wanneer je pleidooi niet mag gegeven omtrent de aanklacht. De straf wordt al gegeven zonder enige inspraak van jouw zijde als VERDACHTE.
je mag altijd de fb terug pm'en/mailen over de waarschuwing/ban en uitleggen waarom het volgens jou toch echt onterecht is of laten zien dat er ook andere dingen meespelen oid.
Dit wordt ook geregeld gedaan als iemand de situatie anders ziet of meer uitleg wil hebben ofzo.
Oud 21-12-2004, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Madfet schreef op 22-12-2004 @ 00:04 :
Ja hoor eens. (...) De straf wordt al gegeven zonder enige inspraak van jouw zijde als VERDACHTE.
Hoor eens, een parallel trekken met het strafproces in de werkelijke wereld is absoluut misplaatst. Ik hoop dat je dat zelf inziet. Zoals Balance opmerkt, als jij het met een beslissing niet eens bent kun je de betreffende FB mailen. Antwoordt die FB bewust niet dan schakel je een andere FB in.
Oud 22-12-2004, 00:38
Verwijderd
De forumbazen hebben gewoon altijd gelijk, ze zijn tenslotte gekozen vanwege hun neutrale altijd eerlijke houding en hun kwaliteiten op andere vlakken.
Oud 22-12-2004, 07:15
RanC
RanC is offline
Een forum zoals dit, in privé beheer, heeft het recht om een dictatatoriaal beleid te voeren. De Controlerende Macht ontbreekt hier simpelweg en de Uitvoerende en Rechterlijke Machten zijn dezelfde personen.

Ik vind dat het hier nog vrij democratisch aan toegaat over het algemeen.
Klagen, zeuren, argumenten aangeven, etc. helpt in sommige gevallen. Zoals het TPF-incident.

Niet zeuren Rick, je zat gewoon fout met je fotoboek.
Oud 22-12-2004, 08:56
Verwijderd
O m f g
Oud 22-12-2004, 09:20
Koen
Koen is offline
Het topic lijkt me duidelijk. Fb's worden gecontroleerd door Fb+'s, de Fb+'s door Beheerders en die worden niet gecontroleerd, al zullen ze er echt wel wat van horen als de Fb's en Fb+'s het niet een zijn met hun beleid.

Volgens mij is dit topic meer een kwestie van onvrede mbt dit topic, terwijl dat niks met forumbazen te maken heeft.

Gesloten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten