Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Dus aan de hand van 1 voorbeeld ![]() 3. Dat zal dan vast niet zonder reden zijn |
![]() |
||
Citaat:
Verder heb je de groepsfb's. Dit zijn de fb+en, zoals je ziet hebben ze allemaal een groep. De beheerder staat daar weer boven. Je kan als je een klacht hebt over een bepaalde fb het op M&M of BZ posten, een pm naar de betreffende fb, de groepsfb aanspreken of naar de beheerder. Erg is geen speciale controle of zoiets die alles wat de fb's gedaan hebben langsloopt. Kan ook niet. Als je ergens een klacht over hebt kan je die duidelijk maken en dan wordt er naar gekeken. Overgens is het fotoboek niet echt een onderdeel van het forum zelf. Koen is daar de beheerder en hij heeft wat hulp van Tofke. Verder heeft niemand er echt iets mee te maken, alleen Jon kan natuurlijk ingrijpen. (Jon mag alles)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder is dit/deze topic een beetje onzinnig naar mijn mening... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Slijmslijm, maar ik meen het wel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit wordt ook geregeld gedaan als iemand de situatie anders ziet of meer uitleg wil hebben ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het topic lijkt me duidelijk. Fb's worden gecontroleerd door Fb+'s, de Fb+'s door Beheerders en die worden niet gecontroleerd, al zullen ze er echt wel wat van horen als de Fb's en Fb+'s het niet een zijn met hun beleid.
![]() Volgens mij is dit topic meer een kwestie van onvrede mbt dit topic, terwijl dat niks met forumbazen te maken heeft. Gesloten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
scimmy en andere bosses check dit Tha#1ChiLL | 18 | 09-04-2003 20:53 |