Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
vvedam ong. 4 jaar jbb + H3D (jeugd B + heren klasse) |
![]() |
||
Citaat:
proficiat ! |
![]() |
||
Citaat:
leuk leuk die volley ![]() koen |
![]() |
||
Citaat:
ben jij de enige van je leeftijd? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zit nu zo'n 4 jaar drop, en zit in t meisjes B team.. In poole D en we staan 6e.. maar komt verbetering in or! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
-kan ik echt al in de A spelen ? m'n trainer zei normaal achter dit seizoen (ik wordt 17 in januari 2005) want ik zit nu in een nieuwe club maar de spelers in de B hier zijn heel nonchalant en het is echt een slechte ploeg,dus ik ben niet zeker of ik wel wil blijven...de meeste komen alleen omdat ze moeten van ouders of om bier te drinken -is 3e provinciale hetzelfde als de A-jeugd ? want hier hebben ze geen A-jeugd en m'n trainer sprak van overgaan naar 3e provinciale... dus ik ben zot van volleyball maar de ploeg valt wat tegen,vandaar m'n twijfels,ik zou graag ver geraken in volleyball,zodus... |
![]() |
||
Citaat:
- Ja, dat kan altijd. Je hebt er de leeftijd voor..in ieder geval geldt dat voor volleybal in Nederland. Je kan bij wijze van spreken al in de A's spelen als je 13 bent. Dat ligt maar net aan je niveau en je club/trainer/wie dan ook. Ik ben zelf ook 16 en wordt in februari 17. Ik heb in Nederland de A-leeftijd. - Ik heb nog nooit gehoord van 3e provinciale..haha. Ik weet het niet. Is het misschien niet 3e divisie? Ik heb werkelijk geen idee hoe het in Belgie werkt..sorry ![]() Als het tegen valt, kun je altijd naar een andere vereniging gaan. Of je kan vragen of je in een ander team geplaatst kan worden wat meer naar jouw niveau is ofzo. En als je zo hoog mogelijk wilt komen en er zit echt wat in je, maar je vereniging speelt niet zo hoog met hun teams, dan kun je misschien ook gaan nadenken om naar een andere club te gaan waar ze dat wel hebben. Dit laatste heb ik zelf ook gedaan en het bevalt me tot nu toe erg goed! Ik merk dat de trainingen veel en veel beter zijn dan de trainingen die ik eerst kreeg. Je merkt het echt! En als je het echt wil, dan moet je er vol voor gaan! ![]()
|
en hier is de site van m'n club: www.olvabrugge.be
zo kan je de klassementen en ploegen es checken,mss wordt het dan duidelijk ![]() greets koen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zit je in t goeie team ![]() ik maandag toernooi gehad, spannend maar helaas niet gewonnen (niet dat t daar om ging hoor, maar toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel een beetje vreemd al die namen..maar ik snap het nu ongeveer wel ja..bij ons is het zo: E,D,C,B,A-jeugd 4e klasse 3e klasse 2e klasse 1e klasse promotieklasse 3e divisie 2e divisie 1e divisie eredivisie
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
EK Volleyball 2006/2007 Tofke_H | 11 | 21-06-2006 10:41 | |
Vrije tijd |
Vollybalwerkstuk Suziewafel | 1 | 31-03-2003 17:25 | |
Vrije tijd |
[volleyball] Final Four - Top Teams Cup - Vrouwen Tofke_H | 5 | 11-03-2003 17:30 | |
Games |
Onzin Gamez? Purgatori | 14 | 09-01-2003 18:58 | |
Vrije tijd |
Ik zoek mensen die zich bezighouden met Volleybal in Nederland Tofke_H | 6 | 17-12-2002 09:31 |