Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2002, 20:57
flappieman
flappieman is offline
weet hier iemand hoe je aan een ouia bord kunt komen.....of maken of anders kan iemand mij precies vertellen hoe je moet glaasjedraaien?
Advertentie
Oud 01-07-2002, 10:57
Moonnature
Moonnature is offline
Nou ik niet ik doe dat nooit...
*kweet niet eens allemaal wat ut eigenlijk is....
Oud 01-07-2002, 11:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Niet aan beginnen..
Oud 01-07-2002, 13:37
Verwijderd
Idd. *agreed met wallflower*
Oud 01-07-2002, 16:25
Verwijderd
..want iedereen hier heeft er al ervaring mee
Oud 01-07-2002, 18:10
pe
pe is offline
Je kunt er meer over lezen in:

http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=97967
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=69331
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=113127
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=91029

En: niet aan beginnen. (= toegevoegd bij wijziging post).

Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 18:58.
Oud 01-07-2002, 18:56
morwen
morwen is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Niet aan beginnen..
Oud 02-07-2002, 20:12
happy phantom
happy phantom is offline
inderdaad ik zou er niet aan beginnen..
niet dat ik er zelf ervaring mee heb..

we hebben thuis wel zon bord, van mn moeders oma geweest.
maar mn moeder heeft het me sterk aangeraden om het zeker niet te doen en dat ben ik ook niet van plan.
Oud 02-07-2002, 22:40
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ja PE is de enige die normaal antwoord geeft. Ja iedereen weet nou wel onderhand dat geesten oproepen gevaarlijk is. Maar ik zelf heb wel vreemde verhalen gehoord maar weet eigelijk nog steeds niet wat er gevaarlijk aan is (betekend niet dah ik het ook ga proberen). Wat kan er gebeuren en hoe?
Oud 03-07-2002, 14:04
pe
pe is offline
Er staat wel iets in die linken denk ik. Begint met interesse, dan angst, slaapproblemen, heel grote angst en kan psychiatrische inrichting worden, waar ze niet in geesten geloven.

Veel mensen willen hier niet nóg een keer op ingaan (net als op Whiteshadow) omdat ze het al zo vaak (aan anderen) geschreven hebben.
Oud 04-07-2002, 18:54
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
In het boek magie en rituelen staat in het kort uitgelegd hoe je het bord kunt maken en heo je ht moet doen
Oud 04-07-2002, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ja PE is de enige die normaal antwoord geeft. Ja iedereen weet nou wel onderhand dat geesten oproepen gevaarlijk is. Maar ik zelf heb wel vreemde verhalen gehoord maar weet eigelijk nog steeds niet wat er gevaarlijk aan is (betekend niet dah ik het ook ga proberen). Wat kan er gebeuren en hoe?
Niks, als je het probeert komt uit dat het allemaal maar een hoop gezwans is.

...hij vraagt toch niet of hij het wel of niet moet doen, hij wil weten waar hij dat kan kopen. Klein verschilletje.

...maar je kan ze ook maken, dus
Oud 04-07-2002, 19:29
Verwijderd
Citaat:
pe schreef:
Er staat wel iets in die linken denk ik. Begint met interesse, dan angst, slaapproblemen, heel grote angst en kan psychiatrische inrichting worden, waar ze niet in geesten geloven.

Veel mensen willen hier niet nóg een keer op ingaan (net als op Whiteshadow) omdat ze het al zo vaak (aan anderen) geschreven hebben.
Precies, krijgen we die discussie weer
Oud 05-07-2002, 15:50
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Hee binnenkort gaan een paar vrienden en ik een afgebrande cafee in om daar wat boxen te stelen. Het is nu een soort ruine met voor de ramen dichtgespijkerde platen. Maar goed, daar binnen in heeft een waarzegster van die kaarten neergelegd om de toekomst te voorspellen (volgens mij Tarot), maar nu blijkt dat zei die met opzet in een kringetje heeft laten liggen. Veel mensen zijn er nu bang voor om naar binnen te gaan. Ik ben de enigste van onze groep met wat mystiek verstand en het lijkt me beter om maar es eerst meer te weten over die kaarten. Kunnen die kaarten degelijk kwaad (ik dacht zelf dat Tarot alleen goed was)? En zit er een soort vloek? En waarom zou ze ze expres daar laten liggen? Please ik moet dah weten.
Oud 05-07-2002, 16:01
Verwijderd
beste Ki Fighter.

Je zou het eens kunnen vragen op het forum of via de E-mail van
http://www.parahelp.nl/

Maar volgens mij kan het geen kwaad.
De cirkel legging van tarot kaarten is en bepaalde leggings techniek die sommige tarot kaart legger gebruiken net zo goed als sommigen tarot kaart lezers Het keltische kruis of de zigeuner methoden gebruiken.

Groet,
the marshall
Oud 05-07-2002, 18:33
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
the marshall schreef:
beste Ki Fighter.

Je zou het eens kunnen vragen op het forum of via de E-mail van
http://www.parahelp.nl/

Maar volgens mij kan het geen kwaad.
De cirkel legging van tarot kaarten is en bepaalde leggings techniek die sommige tarot kaart legger gebruiken net zo goed als sommigen tarot kaart lezers Het keltische kruis of de zigeuner methoden gebruiken.

Groet,
the marshall
Stel dat we nou gaan spotten met die kaarten door er bijvoorbeeld op te gaan liggen pissen. Zou dat wel kwaad kunnen?
Oud 05-07-2002, 18:35
Joris
Joris is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Stel dat we nou gaan spotten met die kaarten door er bijvoorbeeld op te gaan liggen pissen. Zou dat wel kwaad kunnen?
waarom, het zijn geen geesten die erin zitten die de kaarten op "die bepaalde manier" leggen... het is een bepaalde energie, of kracht... dus als je erover heen zeikt lijkt mij dat geen kwaad te kunnen
Oud 05-07-2002, 18:38
Joris
Joris is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ik ben de enigste van onze groep met wat mystiek verstand en het lijkt me beter om maar es eerst meer te weten over die kaarten.
kwist niet dat je "mystiek" kon leren.... misschien een goed topic voor filosofie... "wat is mystiek, en hoe kun je het leren"
Oud 05-07-2002, 19:33
bonsai
bonsai is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Hee binnenkort gaan een paar vrienden en ik een afgebrande cafee in om daar wat boxen te stelen. Het is nu een soort ruine met voor de ramen dichtgespijkerde platen. Maar goed, daar binnen in heeft een waarzegster van die kaarten neergelegd om de toekomst te voorspellen (volgens mij Tarot), maar nu blijkt dat zei die met opzet in een kringetje heeft laten liggen. Veel mensen zijn er nu bang voor om naar binnen te gaan. Ik ben de enigste van onze groep met wat mystiek verstand en het lijkt me beter om maar es eerst meer te weten over die kaarten. Kunnen die kaarten degelijk kwaad (ik dacht zelf dat Tarot alleen goed was)? En zit er een soort vloek? En waarom zou ze ze expres daar laten liggen? Please ik moet dah weten.
tarot is niks slechts, ze kunnen je helpen een beslissing te nemen of dingen over jezelf vertellen
kijk voor de betekenis van de kaarten eens op:
www.catharinaweb.nl/tarot/
Oud 05-07-2002, 19:37
bonsai
bonsai is offline
de cirkel is trouwens een legpatroon die iets over jezelf vertelt, niks met toekomst ofzo, dus dat lijkt mij helemaal geen kwaad kunnen
Oud 05-07-2002, 19:41
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

hahaha doen!
Oud 05-07-2002, 20:07
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Heeee bedankt he voor jullie tips! Nou we gaan gewoon naar binnen en ik neem die kaarten mee naar huis. En natuurlijk de boxen heheheh!
Oud 05-07-2002, 21:30
bonsai
bonsai is offline
cool, moet je doen, die kaarten zijn echt fucking duur als je ze moet kope, en tarot is nog best wel intressant ook.
Oud 05-07-2002, 21:37
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
bonsai schreef:
cool, moet je doen, die kaarten zijn echt fucking duur als je ze moet kope, en tarot is nog best wel intressant ook.
OKee dan, hopelijk heeft die waarzegster nog meer spullen achtergelaten.
Oud 06-07-2002, 18:23
Skapie
Skapie is offline
stelen mag niet

Ben jij in een 'ik spot met alles' bui ofzo?

Pissen op tarotkaarten? tssss
Oud 06-07-2002, 18:55
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Skapie schreef:
stelen mag niet

Ben jij in een 'ik spot met alles' bui ofzo?

Pissen op tarotkaarten? tssss
Ben jij in een bui 'ik lees niet goed dus lul maar wat' of zo?
Ik steel ze niet, ze heeft de kaarten met opzet achtergelaten. En ik denk dat ik de kaarten mee naar huis neem en daarna verkoop. Levert nog wat op.
Oud 06-07-2002, 19:01
Skapie
Skapie is offline
ik bedoelde daarmee die boxen...

Achja... doe wat je niet laten kan
Oud 06-07-2002, 21:57
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Mijn excuses voor het ongemak ik breng op deze topic. Ik wil niemand storen met mijn bezigheden die ik doe in mijn vrije tijd. Maar goed, ik heb dus weer nieuwe dingen gehoord over de waarzegster die in het afgebrande cafee woonden. Ze blijkt daar een lange tijd hebben gewoont en is niet vertrokken, nee ze is daar doodgegaan. Hoe weet ik niet (ik denk zelf ouderdom), maar nu word het dus interresanter om binnen dat caffee te komen. Mischien dat haar geest er nog is, wat zou ze kunnen doen als ik die kaarten mee neem of iemand anders ( ik besluit nu om de kaarten te laten liggen)? Zou het dan wel gevaarlijk kunnen worden om daar binnen te komen? Alsjeblieft, dit kan belangrijk zijn.
Oud 12-07-2002, 19:43
Chelsea
Chelsea is offline
ga gewoon op die kaarten pissen joh
tuurlijk is het niet gevaarlijk
Oud 12-07-2002, 19:49
Joris
Joris is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
ga gewoon op die kaarten pissen joh
tuurlijk is het niet gevaarlijk
en dan doorverkopen??? EWWWWW

maar goed, die kaarten zijn best duur, maar wel leuk, waarom begin je er zelf niet mee?

Regels voor berichten