| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Dankjulliewel!
Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik probeerde om serieus iets goeds op het papier te krijgen; ik vind het echt leuk dat er van die lovende reacties op komen. Mijn dank daarvoor. Twee van de juryleden bij de wedstrijd waarvoor ik dit verhaal heb geschreven waren Allard Schröder en Ilja Leonard Pfeijffer en zij vonden het de derde prijs waard!! (Dus je kunt je misschien voorstellen dat mijn ego nog een beetje nagloeit )Groetjes, ![]() Johan |
|
|
|
|
|
Hee Johan, echt heel erg mooi!
Je gebruikt hele mooie taal. Een soort oude taal, niet van die populaire woorden. Het geeft een gevoel van een een oudere tekst, een beetje Hermans of Reve-achtig. Ik weet niet eens goed hoe ik het moet beschrijven. Maar ik snap wel dat je hiermee gewonnen hebt!
|
|
|
|
Mooi verhaal! Je weet de twee lijnen goed te verweven met een schitterend einde (dat meestal de appreciatie van het varhaal bepaalt)
De woorden waren nogal zweverig maar niet overdreven klein foutje: "Met de ogen gesloten kon hij de koude tocht welhaast tegen zijn wangen" is welhaast een archaďsche vorm of is het gewoon een schrijffout?
|
|
||
|
Citaat:
.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
wat scoren jullie voor de nationale bijbeltest? Verwijderd | 132 | 26-04-2007 20:09 | |
| Verhalen & Gedichten |
Kerstverhalenwedstrijd. Verwijderd | 47 | 20-12-2005 18:27 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een Kerstverhaal Een Tweeling | 6 | 24-12-2004 15:05 | |
| Verhalen & Gedichten |
Astuanax en Mijn* willen Millroy terug op msn! (doorschrijfverhaal) Verwijderd | 66 | 16-12-2004 17:34 | |
| Films, TV & Radio |
Love actually Endomychus | 43 | 16-05-2004 11:39 | |
| Verhalen & Gedichten |
verhaal kebkebe | 5 | 08-01-2004 00:43 | |