![]() |
||
Citaat:
Plompzakken is idd best wel extreem, anaal is nog tot daar aan toe. Ik zou gewoon een goed gesprek met hem hebben hierover, dat lijkt me wel te doen toch? Hij moet beseffen dat ie bezig is jou een hekel aan sex te laten krijgen.. Misschien is het een idee om een vrijpartij een keer door jou te laten 'leiden', dan ziet hij eens hoe jij je dat voorstelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Duivelaartje: plompzakken is behalve met je penis, ook met je zak in een vagina/kont gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lukt dat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kan die jongen van 24 anders niet gewoon iemand van zijn eigen leeftijd vinden die dit allemaal met hem doen wil. Echt ik zou weggaan bij een gozer die me zo zou behandelen... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat je moet?! Hem een trap in z'n kruis geven en zeggen dat-ie òf onmiddellijk normaal moet gaan doen en rekening moet houden met wat jij wil òf meteen weg moet gaan en nooit meer terug moet komen. Alsjeblieft meisje, doe jezelf dit niet aan. Ik heb in principe niets tegen relaties met zo'n leeftijdsverschil (hell, ik zit er zelf in 1) maar dit is misbruik maken van het feit dat jij jong bent en niet durft aan te geven wat je wil en niet wil. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Back ontopic nu, hier helpen we haar niet mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja, maar ontopic: sex zit altijd vast aan de grens van degene die het minst wil. Want niemand mag je tot zoiets dwingen, en wil er een van de twee iets pertinent niet, dan heeft de ander zich daar maar bij neer te leggen. Dus als hij iets voorstelt wat je echt niets vindt, dan zeg je dat. Teleurstelling is dan 'zijn probleem'. En zoals iemand al zei: als hij je echt leuk vindt, dan respecteert hij dat echt wel.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nix tegen ej wil doen!!! zeg het duidelijk wat je wel en niet duld en hij heeft zich eraan et houden. Je kan em nu wel door n roze bril zien, maar geloof me dat gaat na loop van tijd zeer minder worden en dan wou ej dat ej nooit als die gekke dingen had gedaan omdat ej em niet kwijt wou. |
![]() |
||
Citaat:
pcies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar hij heeft al vriendin!! EileenLovesYou | 30 | 19-08-2015 23:44 | |
Liefde & Relatie |
Hij wil niets serieus Coos1415 | 13 | 17-12-2014 14:43 | |
Liefde & Relatie |
hij weet niet wat hij wil H1 | 10 | 05-09-2010 12:54 | |
Liefde & Relatie |
hij wil minder sex... 4774 | 42 | 05-08-2004 08:41 | |
Liefde & Relatie |
Hij wil meer dan vrienden, vrees ik! lieve | 22 | 02-07-2003 10:51 | |
Liefde & Relatie |
grote liefde help hij wil me niet!!!!! helpwaaromik? | 5 | 10-02-2002 21:17 |