Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2004, 20:15
someone17
someone17 is offline
Oke ik ben dus nu ongeveer iets langer dan een maand met een jongen van 24. We hebben ook al seks gehad enz. Ben zelf 16 en erg verliefd op hem. Hij is precies de jongen waar ik al een hele tijd naar op zoek ben. En is in mijn ogen gewoon perfect. Alleen heb ik één probleempje. Met seks wil hij alles. Zo gek als je maar kunt verzinnen. Ik ben daar weer absoluut niet zo erg van. 2 Weken geleden hebben we het anaal gedaan, wat ik helemaal bedroefd vond. Eigenlijk deed ik dat meer voor hem dan voor mezelf. Het is niet zo dat wij dag en nacht seks hebben, maar als het gebeurd gebeurd het goed. Na die ene keer anaal wou hij dat graag nog eens. Elke keer als hij een stukje daar in zat werd ik al helemaal gespannen en vertelde hem op het laatst gewoon echt dat hij er maar beter even mee kon stoppen. Voor hem is dit echt allemaal een teleurstelling als ik het dan weer zo snel opgeef. Hij zegt wel steeds dat het niks uitmaakt, maar ik merk gewoon aan hem dat hij het niet leuk vind. Hij verzint echt de raarste dingen wat betreft seks. Ik zie er soms gewoon tegenop!! Het is absoluut niet zo dat hij me dwingt. Maar hij wil het wel allemaal graag. Nu is mijn probleem dat ik hem absoluut niet kwijt wil. Maar ik moet ook echt niet denken om weer anaal te gaan. Buiten de seks om gaat wat mij betreft alles super. Ben ook echt super gek op hem.

Sorry voor dit lange verhaal.. en bedankt als jullie de moeite hebben genomen om het te lezen. maar heeft iemand misschien enig idee wat ik hiermee aan moet? ik zelf ben namelijk radeloos.
Oud 28-12-2004, 20:18
Timmert
Timmert is offline
Zo lang is het niet

Mja, als ik je verhaal zo lees vraag ik me serieus af of ie wel om je geeft. Ik heb meer het idee dat ie je gewoon gebruikt. Als ik vragen mag; wat voor dingen wil hij allemaal met je doen wat jij zo extreem vind?

Ik zou iig proberen niet al teveel toe te geven wat betreft zijn verlangens, als ie echt om je geeft respecteert ie dat voor 100%

Sterkte iig
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:23
Cookie
Cookie is offline
idd maar t kan ook zijn dat ie het niet doorheeft dat je er eigenlijk tegenopziet. je zou m eens kunnen zeggen dat je het allemaal wat te snel vind gaan.....en sja dan zie je wel of ie om je geeft of niet.
Oud 28-12-2004, 20:28
someone17
someone17 is offline
anaal, plompzakken , hij heeft het zelfs over vastbinden! gewoon dus echt alles waar ik hiervoor om lachten zo van: dat zou ik dus nooit doen. anaal heb ik dus wel geprobeerd en heb ik nare herinneringen aan over gehouden. wel weet ik zeker dat hij me niet gebruikt. hij heeft me ook al aan zijn ouders voorgestelt enz. ik heb daar de hele dag in huis gezeten ook! de seks is alleen het probleem. Ik wil hem niet blijven teleurstellen. Maar aan plompzakken begin ik zoiezo niet. En ook anaal laat ik ook niet gebeuren. op deze manier krijg ik gewoon een hekel aan seks
Oud 28-12-2004, 20:28
AngelLena
AngelLena is offline
Hij heeft zich te houden aan jouw grenzen en daarmee uit. Simpel als dat. Als jij aangeeft iets niet te willen dan moet ie verder z'n mond er over houden. Als ie blijft zeuren of dwingerig wordt dan zit ie aan alle kanten fout en dat mag ie best weten. Zet em dan maar voor het blok. Of hijrespecteerd jouw grenzen, of je gaat bij em weg. Kijken hoe hard ie dan nog piept. Als ie dan zwaait dan weet je wat je voor em betekent en dan ben je alleen maar beter af zonder hem.
Oud 28-12-2004, 20:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
plompzakken?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:32
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
roekoek schreef op 28-12-2004 @ 21:28 :
anaal, plompzakken , hij heeft het zelfs over vastbinden! gewoon dus echt alles waar ik hiervoor om lachten zo van: dat zou ik dus nooit doen. anaal heb ik dus wel geprobeerd en heb ik nare herinneringen aan over gehouden. wel weet ik zeker dat hij me niet gebruikt. hij heeft me ook al aan zijn ouders voorgestelt enz. ik heb daar de hele dag in huis gezeten ook! de seks is alleen het probleem. Ik wil hem niet blijven teleurstellen. Maar aan plompzakken begin ik zoiezo niet. En ook anaal laat ik ook niet gebeuren. op deze manier krijg ik gewoon een hekel aan seks
Nah wel goed dat je weet wat je wel en niet wil..

Plompzakken is idd best wel extreem, anaal is nog tot daar aan toe. Ik zou gewoon een goed gesprek met hem hebben hierover, dat lijkt me wel te doen toch? Hij moet beseffen dat ie bezig is jou een hekel aan sex te laten krijgen..

Misschien is het een idee om een vrijpartij een keer door jou te laten 'leiden', dan ziet hij eens hoe jij je dat voorstelt
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:36
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Timmert schreef op 28-12-2004 @ 21:32 :
Nah wel goed dat je weet wat je wel en niet wil..

Plompzakken is idd best wel extreem, anaal is nog tot daar aan toe. Ik zou gewoon een goed gesprek met hem hebben hierover, dat lijkt me wel te doen toch? Hij moet beseffen dat ie bezig is jou een hekel aan sex te laten krijgen..

Misschien is het een idee om een vrijpartij een keer door jou te laten 'leiden', dan ziet hij eens hoe jij je dat voorstelt
dat weet ie waarschijnlijk wel en is hem dat iets te saai.....maar je moet idd niet verder gaan dan dat jij wil...ook niet als hij het zo lief vraagt of je zo lief aankijkt...
Oud 28-12-2004, 20:37
logitech
logitech is offline
wat is plompzakken???
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:38
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 28-12-2004 @ 21:36 :
dat weet ie waarschijnlijk wel en is hem dat iets te saai.....maar je moet idd niet verder gaan dan dat jij wil...ook niet als hij het zo lief vraagt of je zo lief aankijkt...
Je zou allebei wat consessies kunnen doen, en een middenweg kiezen. Maar het blijft behelpen.

Duivelaartje: plompzakken is behalve met je penis, ook met je zak in een vagina/kont gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:44
logitech
logitech is offline
Citaat:
Timmert schreef op 28-12-2004 @ 21:38 :

Duivelaartje: plompzakken is behalve met je penis, ook met je zak in een vagina/kont gaan. [/B]

lukt dat
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:47
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
logitech schreef op 28-12-2004 @ 21:44 :
lukt dat
Met een beetje geweld.. Het schijnt dat je op dr buik moet drukken zodat er onderdruk ontstaat, en dan *floep*. Geen ervaring, though. Niet van plan om die op te doen ook.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Timmert schreef op 28-12-2004 @ 21:18 :
Mja, als ik je verhaal zo lees vraag ik me serieus af of ie wel om je geeft. Ik heb meer het idee dat ie je gewoon gebruikt. Als ik vragen mag; wat voor dingen wil hij allemaal met je doen wat jij zo extreem vind?

Ik zou iig proberen niet al teveel toe te geven wat betreft zijn verlangens, als ie echt om je geeft respecteert ie dat voor 100%

Eerlijk gezegd vraag ik me af of hij wel zoveel om je geeft, zoals al gezegd is. Kom op een meisje van 16 dwingen tot zulke extreme dingen terwijl jij dat niet wil, vind ik echt niet helemaal normaal.

kan die jongen van 24 anders niet gewoon iemand van zijn eigen leeftijd vinden die dit allemaal met hem doen wil.

Echt ik zou weggaan bij een gozer die me zo zou behandelen...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:38
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 28-12-2004 @ 21:48 :
Eerlijk gezegd vraag ik me af of hij wel zoveel om je geeft, zoals al gezegd is. Kom op een meisje van 16 dwingen tot zulke extreme dingen terwijl jij dat niet wil, vind ik echt niet helemaal normaal.

kan die jongen van 24 anders niet gewoon iemand van zijn eigen leeftijd vinden die dit allemaal met hem doen wil.

Echt ik zou weggaan bij een gozer die me zo zou behandelen...
hij dwingt haar niet....hij is alleen niet zo goed in het opvatten van hints...die zijn al vrij duidelijk maargoed.
Oud 28-12-2004, 21:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
roekoek schreef op 28-12-2004 @ 21:15 :
Oke ik ben dus nu ongeveer iets langer dan een maand met een jongen van 24. We hebben ook al seks gehad enz. Ben zelf 16 en erg verliefd op hem. Hij is precies de jongen waar ik al een hele tijd naar op zoek ben. En is in mijn ogen gewoon perfect. Alleen heb ik één probleempje. Met seks wil hij alles. Zo gek als je maar kunt verzinnen. Ik ben daar weer absoluut niet zo erg van. 2 Weken geleden hebben we het anaal gedaan, wat ik helemaal bedroefd vond. Eigenlijk deed ik dat meer voor hem dan voor mezelf. Het is niet zo dat wij dag en nacht seks hebben, maar als het gebeurd gebeurd het goed. Na die ene keer anaal wou hij dat graag nog eens. Elke keer als hij een stukje daar in zat werd ik al helemaal gespannen en vertelde hem op het laatst gewoon echt dat hij er maar beter even mee kon stoppen. Voor hem is dit echt allemaal een teleurstelling als ik het dan weer zo snel opgeef. Hij zegt wel steeds dat het niks uitmaakt, maar ik merk gewoon aan hem dat hij het niet leuk vind. Hij verzint echt de raarste dingen wat betreft seks. Ik zie er soms gewoon tegenop!! Het is absoluut niet zo dat hij me dwingt. Maar hij wil het wel allemaal graag. Nu is mijn probleem dat ik hem absoluut niet kwijt wil. Maar ik moet ook echt niet denken om weer anaal te gaan. Buiten de seks om gaat wat mij betreft alles super. Ben ook echt super gek op hem.

Sorry voor dit lange verhaal.. en bedankt als jullie de moeite hebben genomen om het te lezen. maar heeft iemand misschien enig idee wat ik hiermee aan moet? ik zelf ben namelijk radeloos.

Wat je moet?! Hem een trap in z'n kruis geven en zeggen dat-ie òf onmiddellijk normaal moet gaan doen en rekening moet houden met wat jij wil òf meteen weg moet gaan en nooit meer terug moet komen.

Alsjeblieft meisje, doe jezelf dit niet aan. Ik heb in principe niets tegen relaties met zo'n leeftijdsverschil (hell, ik zit er zelf in 1) maar dit is misbruik maken van het feit dat jij jong bent en niet durft aan te geven wat je wil en niet wil.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:47
Mo6
Mo6 is offline
tjonge jonge praat er gewoon met die gast over. als je een relatie met hem hebt kan hij toch gewoon jouw wensen op seksgebied respecteren. ik kan me best voorstellen dat iemand bepaalde wensen heeft met seks en die graag wil laten uitkomen, maar je hoeft het niet allemaal te accepteren. je moet het wel respecteren, maar niet accepteren. en als je daar zulke topics over moet openen, vraag ik me toch af of er niet iets mis is in de relatie. dit soort dingen hoor je te kunnen bespreken...
Oud 28-12-2004, 21:50
freud
freud is offline
Citaat:
grl schreef op 28-12-2004 @ 22:39 :
dit is misbruik maken van het feit dat jij jong bent en niet durft aan te geven wat je wil en niet wil.
Assertiviteit heeft nix te maken met je leeftijd. Er zijn meisjes van 26 die ook weinig lef hebben om zo'n zaken met hun vriendje te bespreken.
Oud 28-12-2004, 22:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
freud schreef op 28-12-2004 @ 22:50 :
Assertiviteit heeft nix te maken met je leeftijd. Er zijn meisjes van 26 die ook weinig lef hebben om zo'n zaken met hun vriendje te bespreken.
Ja en nee, maar ik ben op dit moment te moe om een goeie intelligente post op te zetten om mijn mening te onderbouwen, dus laat maar.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 22:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Duivelaartje: plompzakken is behalve met je penis, ook met je zak in een vagina/kont gaan.
Ziek.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 22:26
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 28-12-2004 @ 23:22 :
Ziek.
Jouw woorden, mijn gedachte.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 22:27
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:

AAAUUUUWWWW...
Oud 28-12-2004, 22:29
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 28-12-2004 @ 23:27 :
AAAUUUUWWWW...
Voor ons ook idd, ik moet er niet aan denken, maar vooral voor t meisje.

Back ontopic nu, hier helpen we haar niet mee
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 22:46
Al Murphy
Al Murphy is offline
Neem zelf anders eens wat meer initiatief. Ik vind zijn manier van doen niet respectloos. Er zijn genoeg mutsen die seks gewoon ondergaan, en amper meekiezen in hoe een vrijpartij verloopt.

En trek voor jezelf je grenzen. Tot daar, en niet verder, en dat mag je hem ook duidelijk maken. In dat geval kan je ook veel gemakkelijker genieten van die 'tot daar'.

Als jij geen zin hebt in anaal, dan is dat zo. Cru gesteld zijn er daarnaast nog gaten genoeg, die d'r beter op voorzien zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 23:00
Type
Type is offline
Citaat:
bederf dat jonge meisje nou niet met al die vunzige dingen joh

Mja, maar ontopic: sex zit altijd vast aan de grens van degene die het minst wil. Want niemand mag je tot zoiets dwingen, en wil er een van de twee iets pertinent niet, dan heeft de ander zich daar maar bij neer te leggen.
Dus als hij iets voorstelt wat je echt niets vindt, dan zeg je dat. Teleurstelling is dan 'zijn probleem'.

En zoals iemand al zei: als hij je echt leuk vindt, dan respecteert hij dat echt wel.
Oud 28-12-2004, 23:18
juno
juno is offline
Dit soort relaties houdt of niet lang stand, of hij gaat zijn heil buiten de deur zoeken voor de wat extremere dingen.

Plompzakken kan niet eens, is een broodje aap verhaal. Anaal is zo erg nog niet, vastbinden heeft ook wel wat.

Maar toen ik zestien was zoende ik nog niet eens, dus wat zeg ik nou allemaal....

Maar als die van mij met poepsex wensen aan kwam zetten mocht hij de kattebak gaan verschonen. In zijn eentje, komt-ie toch aan zijn poeptrekken. Dat gaat me echt te ver.

Jouw grenzen liggen nog niet zo ver, dus voor jou zal vastbinden ook zo raar in de oren klinken. Niet doen dus. Eerst maar eens wennen aan het idee, en doe alles pas als je er zelf aan toe bent. Sex is al nieuw en spannend genoeg van zichzelf als je net begint.

Maar wat moet een volwassen man met (neem ik aan) een baan en een huis eigenlijk met een schoolmeisje?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 23:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 29-12-2004 @ 00:18 :

Plompzakken kan niet eens, is een broodje aap verhaal. Anaal is zo erg nog niet, vastbinden heeft ook wel wat.

Anaal/vastbinden is wel erg als je niet wil.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 23:20
Verwijderd
Haha, wat een kansloze rukker. Zeker bang voor vrouwen van zijn eigen leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 23:28
juno
juno is offline
Misschien moeten die hem niet? Of ze trappen er niet in? Die jonge meisjes kun je nog makkelijk van alles wijsmaken.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 23:29
Verwijderd
Zeker ook een forummer.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 23:33
juno
juno is offline
Sommigen maken er een sport van, lijkt het wel.

Nou, roekoetje, wie is het? Laat ons ook eens lachen?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 23:41
Jones
Het gaat er volgens mij niet zozeer om dat hij haar dwingt tot rare dingen. Zij vindt het vooral vervelend dat ze het niet wil en dat ze hem teleurstelt en op deze manier zij het plezier in seks verliest. Ik vind de dingen die ze opnoemt (anaal en vastbinden) ook niet zooo extreem om nou te gaan zeggen dat het zo'n klootzak is. Als je 24 bent ben je denk ik wat verder dan iemand van 16 en als hij net een vriendin heeft gehad die dat wel allemaal prima vond dan zal dit voor hem wennen zijn.

Praat daarom gewoon met hem en leg uit dat je op deze manier het plezier in seks verliest. Zorg wel dat je niet compleet dichtklapt wat betreft seks en nieuwe dingen proberen. Dingen die je in eerste instantie niet zo geweldig lijken kunnen best leuk zijn en dat zal je dan maar mislopen maar doe natuurlijk nooit iets wat je niet wil. Maar dat lijkt me overbodig om te melden eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 05:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Anaal is zo erg nog niet, vastbinden heeft ook wel wat.
Er zijn verschillen tussen jouw grenzen en die van 'n 16-jarig meisje.
Oud 29-12-2004, 09:09
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Plompzakken kan niet eens, is een broodje aap verhaal.
tuurlijk kan het wel, als er een kind door dat gat past, kan er ook echt wel een piemel en een paar ballen in hoor! volgens mij kan er alleen niets lekkers aan zijn, volgens mij gaat de jongen zich daardoor alleen maar benauwd voelen, het lijkt mij tenminste niets!
Oud 29-12-2004, 09:39
miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind dat jullie allemaal wel erg overdreven reageren. Die jongen houdt gewoon van wat extremere dingen dan het meisje. Dan zal hij dus genoegen moeten nemen met minder of een ander moeten zoeken. Simple as that. Overigens vind ik vastbinden en anaal niet echt extreem. Maar als je door deze jongen ontmaagd bent kan ik me voorstellen dat het dat voor jou wel is en in dat geval zitten jullie dus gewoon niet op hetzelfde niveau en heeft een relatie weinig kans van slagen in mijn ogen.
Oud 29-12-2004, 09:51
someone17
someone17 is offline
Het is dus geen kansloze vent. Hij heeft voor mij 2 jaar lang verkering gehad met een meid van 24. En is ook helemaal niet het type dat elke week een ander heeft. Hij heeft mij ontmaagd en ik ben gewoon blij met hem. Het is ook niet zo dat hij me tot dingen dwingt, maar ik wil niet op alles nee zeggen. Wel denk ik dat zijn ex al die dingen wel heeft gedurft, omdat hem er zo normaal over doet. Ik heb besloten om als hij er weer over begint te vertellen hoe ik erover denk. Maar ben dan toch bang dat hem naar iets anders op zoek gaat... en dat wil ik absoluut niet

Hij is iig geen forummer en zijn computer is stuk. Anders had ik dit zoiezo al niet geplaatst hier.
Oud 29-12-2004, 10:03
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Je moet het wel gewoon eerlijk vertellen..
Lijkt me idd niet dat hij gebruik van je maakt, hij heeft gewoon meer ervaring dan jij. Dit kan prettig zijn maar het kan ook gewoon te snel gaan. En dat moet je duidelijk zeggen, als hij ook echt om je geeft dan respecteerd hij dat en doet hij het langzamer aan. Als dat niet het geval is dan was hij je toch niet waard.
Nu ben je aan die dingen nog niet toe maar misschien komt dat vanzelf, of misschien nooit, jij moet dat iig aangeven..
Oud 29-12-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:
hij heeft het zelfs over vastbinden!
Geil
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 11:22
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 29-12-2004 @ 12:19 :
Geil
kijk je pm eens
Oud 29-12-2004, 12:31
bench140
bench140 is offline
het is gewoon een lieve, maar toch perverse vriend.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
, hij heeft het zelfs over vastbinden!

nix tegen ej wil doen!!! zeg het duidelijk wat je wel en niet duld en hij heeft zich eraan et houden. Je kan em nu wel door n roze bril zien, maar geloof me dat gaat na loop van tijd zeer minder worden en dan wou ej dat ej nooit als die gekke dingen had gedaan omdat ej em niet kwijt wou.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 17:40
NoDoubt
NoDoubt is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 28-12-2004 @ 22:47 :
tjonge jonge praat er gewoon met die gast over. als je een relatie met hem hebt kan hij toch gewoon jouw wensen op seksgebied respecteren. ik kan me best voorstellen dat iemand bepaalde wensen heeft met seks en die graag wil laten uitkomen, maar je hoeft het niet allemaal te accepteren. je moet het wel respecteren, maar niet accepteren. en als je daar zulke topics over moet openen, vraag ik me toch af of er niet iets mis is in de relatie. dit soort dingen hoor je te kunnen bespreken...

pcies
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 18:00
hotrid
hotrid is offline
Och, ik zie het probleem niet...maar je hebt dus (nog) niet geneukt met hem?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 18:30
Verwijderd
je bent gezegend met zo'n vriend
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 18:30
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
hotrid schreef op 29-12-2004 @ 19:00 :
Och, ik zie het probleem niet...maar je hebt dus (nog) niet geneukt met hem?
Volgens mij wel hoor. Anaal zelfs.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 18:50
sgaapje
sgaapje is offline
Je kunt best zeggen dat je wat rustiger aan wilt doen. Dat heeft ie maar te respecteren! Al helemaal omdat hij je heeft ontmaagd, toch wel wat ouder is en je pas (iets langer dan) een maand met hem gaat. Dan is het echt niet vreemd dat jij nog niet aan zulke dingen toe bent. Je moet echt niet bang zijn om dat tegen hem te zeggen, tuurlijk kun je hem daarmee teleurstellen maar het is belangrijker dat jij plezier in de seks blijft beleven. En als hij echt zo teleurgesteld is dat hij het uitmaakt, dan vond jij hem stukken leuker dan jij hem en kun je blij zijn dat je van hem af bent. In ieder geval succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:26
Verwijderd
Citaat:
roekoek schreef op 29-12-2004 @ 10:51 :
(...) Hij heeft mij ontmaagd en ik ben gewoon blij met hem. Het is ook niet zo dat hij me tot dingen dwingt, maar ik wil niet op alles nee zeggen. (...)
Maar ben dan toch bang dat hem naar iets anders op zoek gaat... en dat wil ik absoluut niet (...)
Nee hoor, je hebt gelijk. Geen machtspositie, geen vertrouwensmisbruik, niet makkelijk scoren bij een klein meisje van de middelbare school terwijl die kerel allang volwassen had moeten zijn. Met zo'n man zou ik ook blij zijn
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:37
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
aan je verhaal te horen geeft hij niet echt bepaald veel om je. vertel hem gewoon eerlijk dat je sommige dingen niet wilt doen. je moet elkaar in een relatie vertrouwen, als dit niet lukt, stelt jullie relatie wenig voor
Oud 30-12-2004, 11:45
Iveauh
Iveauh is offline
vrij ziek
16 en dan anaal
door een jongen van 24

Kom dan voor jezelf op!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 12:07
Maurice
Maurice is offline
aan je verhaal te horen lijkt het net of we het hier hebben over een man.
(ik kan zo solliciteren als hoofdredacteur van de Viva)
Oud 30-12-2004, 13:35
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 30-12-2004 @ 12:45 :
vrij ziek
16 en dan anaal
door een jongen van 24
Dat valt opzich nog wel mee, maar het gaat meer om de manier waarop, vind ik.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten