Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is het ook, maar niet 24/7. Het grafische gedeelte werkt 100 %, maar achter de schermen kan het soms enorm rommelen. We zorgen ervoor dat het 100% werkt maar dat kunnen ze niet garanderen. Je zult ons nooit in het openbaar horen zeggen dat een server down is, of dat iets niet goed werkt, want dat is zéér slecht voor ons imago. En zo werkt microsoft dus ook. Als men naar ons belt om te vragen waar een reservering is gebleven,dan is ons antwoord: "Probeer het later nog eens." Ik hoop dat je me nu begrijpt, N*A*Shezbaernon. En een mogelijke oplossing vind, in een van de oplossingen die ik je geadviseerd heb. ![]()
Laatst gewijzigd op 02-01-2005 om 12:57. |
![]() |
||
Citaat:
Freyk bedoelde het vast niet derigerend, gewoon zekere voor het zekere ![]()
||
Citaat:
Ohja SubbeHQ; het is 'denigrerend' in plaats van 'derigerend' |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb nog een gmail invited over, als je hem wilt pm maar. En vergeet dan niet je email adres.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[E-mail] IP-adres Hotmail-afzender? Earphone | 13 | 14-09-2004 19:48 | |
Software & Hardware |
[Internet] Welk provider nemen? lollol | 34 | 29-05-2004 09:29 | |
Software & Hardware |
[Anti-SPAM] Bill Gates wil postzegels op e-mail Gatara | 22 | 12-03-2004 19:55 | |
Software & Hardware |
Hotmail :( Antasa | 13 | 08-02-2004 11:46 | |
Software & Hardware |
[pop3] E-mail werkt niet TIGEK | 8 | 12-11-2003 09:43 | |
Software & Hardware |
Kan dit een virus zijn? Ik vertrouw het niet... Severus | 11 | 16-10-2003 21:28 |