![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. je lichaam schakelt nml na 3 u nix eten op een 'lager pitje' 2. zonder meer te gaan sporten wordt je ruststofwisseling uiteindelijk ook lager dan ie eerst was (omdat je minder kcal binnen krijgt dan nodig) --> dus: je verbrandt uiteindelijk(na een tijdje dieten) minder kcal 'in rust' = je komt aan van dezelfde hoeveelheid eten waarvan je eerst op gewicht bleef!! (jojo-effect!!!!) |
![]() |
|
![]() |
Ik ga elke avond een 25 minuutjes lopen, deed ik vroeger ook al, maar kon het niet volhouden. Vraag wat steun aan je ouders, vriend ofzo... Dat helpt wel. Dat ze je gewoon aanmoedigen...
Voor de rest eet ik redelijk normaal, niet te veel vettigs en kijk wel naar de hoeveelheid die ik eet. Als ik dan toch zin heb in iets heel calorierijk en ik heb al te veel gegeten vloek ik eens luid op mn eigen en dan gaat het over! En na 6h 's avonds eet ik niks meer. Ben 2 weken bezig en een kilo kwijt. Het moet niet te rap gaan dan is het ook niet gezond succes
|
![]() |
mijn tip: veel blijven eten! als je veel minder gaat eten past je lichaam zich daarop aan. dus verbranding enz. gaat allemaal veel langzamer. bij mij werkt het heel goed als ik gewoon 3 keer per dag heel normaal eet, en tussendoor niet snoepen maar iets van fruit of een extra boterham
![]() dit gaat misschien niet zo snel als je wil, maar het is heel makkelijk vol te houden en je zult zien dat het werkt!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
HTML iets, lijnen om buttons, hoe weg? Glupa | 15 | 10-08-2006 02:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Lijn 4, de Toekomst Verwijderd | 13 | 03-01-2003 15:07 | |
Software & Hardware |
[VB6] Lijnen IN het frame, en niet erbuiten? Verwijderd | 2 | 02-01-2003 15:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
lijnen, lijnen, LIJNEN!!!! Saffira | 3 | 06-11-2002 13:37 | |
ARTistiek |
Mijn Zwarte Lijn More | 1 | 04-06-2002 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
aan de lijn sha | 3 | 18-01-2002 23:30 |