Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2001, 18:21
Ilona1
Ilona1 is offline
Ik vind mezelf een beetje te dik worden en ik wil aan de lijn zodat ik weer een weer iets strakker lichaam krijg!! Heeft iemand tips voor mij hoe ik het kan volhouden? En hoe ik dat hongergevoel stop zonder weer 'even snel'een patatje met binnen werk of even Mac Donalds binnen stap. Help me pleaz! xxx
Oud 05-12-2001, 18:39
Verwijderd
Drie keer per dag (voldoende) eten, jezelf NIET uit gaan hongeren, dan ga je idd snel maccen enzo. Dat voorkomen dus. Verder genoeg bewegen (minstens een uur per dag).
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 18:41
Duivelke
Duivelke is offline
een uur bewegen per dag minstens pffff
Dat houd niemand vol. allee ik toch niet
Ik ben in 3 maanden 16 kilo afgevallen en al 1 maand hetzelfde gewicht. Mijn geheim: is 15 dagen smorgens niks eten dan 10 dagen terug wel s'middags gewoon eten en 's avond voor 8 uur iet eten. en door ervaring heb ik gevonden als je net voor slapen gaat iets klein eet vb een speculaas koekje ofzo verbrand je meer vet savonds.
Oud 08-12-2001, 19:17
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Duivelke schreef:
Ik ben in 3 maanden 16 kilo afgevallen en al 1 maand hetzelfde gewicht. Mijn geheim: is 15 dagen smorgens niks eten dan 10 dagen terug wel s'middags gewoon eten en 's avond voor 8 uur iet eten. en door ervaring heb ik gevonden als je net voor slapen gaat iets klein eet vb een speculaas koekje ofzo verbrand je meer vet savonds.

Dat vind ik om eerlijk te zijn niet echt gezond klinken..
het is trouwens zoiezow niet goed om maaltijden over te slaan.. voordat je het weet sla je door namelijk (veel kans.. bij mij is dat ook gebeurt! dus do ehet niet!!)..

Je moet gewoon zoals Darkcat al zei, 3 keer per dag eten, veel drinken (goed voor doorstroming) en proberen niets tot weinig tussendoor te eten..

Succes !
Oud 09-12-2001, 09:48
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Duivelke schreef:
Ben t eens met Joyce + ook: als je t op deze manier gaat doen, wordt je ruststofwisseling ook lager -->
1. je lichaam schakelt nml na 3 u nix eten op een 'lager pitje'
2. zonder meer te gaan sporten wordt je ruststofwisseling uiteindelijk ook lager dan ie eerst was (omdat je minder kcal binnen krijgt dan nodig)
--> dus: je verbrandt uiteindelijk(na een tijdje dieten) minder kcal 'in rust' = je komt aan van dezelfde hoeveelheid eten waarvan je eerst op gewicht bleef!!
(jojo-effect!!!!)

Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 13:10
sheba
sheba is offline
Ik ga elke avond een 25 minuutjes lopen, deed ik vroeger ook al, maar kon het niet volhouden. Vraag wat steun aan je ouders, vriend ofzo... Dat helpt wel. Dat ze je gewoon aanmoedigen...
Voor de rest eet ik redelijk normaal, niet te veel vettigs en kijk wel naar de hoeveelheid die ik eet.
Als ik dan toch zin heb in iets heel calorierijk en ik heb al te veel gegeten vloek ik eens luid op mn eigen en dan gaat het over!
En na 6h 's avonds eet ik niks meer. Ben 2 weken bezig en een kilo kwijt. Het moet niet te rap gaan dan is het ook niet gezond
succes
Oud 09-12-2001, 14:04
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
mijn tip: veel blijven eten! als je veel minder gaat eten past je lichaam zich daarop aan. dus verbranding enz. gaat allemaal veel langzamer. bij mij werkt het heel goed als ik gewoon 3 keer per dag heel normaal eet, en tussendoor niet snoepen maar iets van fruit of een extra boterham
dit gaat misschien niet zo snel als je wil, maar het is heel makkelijk vol te houden en je zult zien dat het werkt!

Regels voor berichten