Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als 't mijn vriend(in) is vind ik 'k gewoon logisch.. als die persoon nou geen vrienden heeft... dan ligt 't eraan wat ik van 'm vind... Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 19:13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben een soort van 'groepjes' in de klas, als het iemand uit mijn eigen groepje betreft zonder meer B. Als het iemand uit een ander groepje is, dan gaat er iemand uit dat groepje meer. (= toffe klas wel) Soms is iemand dan liever even alleen (ligt ook aan de reden van het overgeven), dan wil ik me er dus niet mee bemoeien als ik de reden niet weet ed.
Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 19:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij ons in de klas zijn echt groepjes, en t ene groepje heeft eigenlijk niks met het andere groepje te maken, zeg maar. Klinkt misschien raar ofzo, maar t is eigenlijk wel zo. Maar ik denk dat ik wel aan diegene zou vragen, waarom hij/zij nou ineens moest kotsen |
![]() |
|
Ik ben nogal verlegen, dus alleen als het een hele goede vriendin is zou ik achter haar aan gaan. A dus. Maar als het wel een vriend/vriendin van me is, waar ik soms contact mee heb, zou ik blijven zitten, omdat ik het niet durf. B dus.
Waarom wil je psych dit weten?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Bij de meeste mensen B behalve als ik diegene echt niet mag. Iemand treiteren omdat hij heeft gekotst vind ik nogal.. lame.. ik ben een beetje afwachtend qua hulp hoor. Hij/zij moet wel zeggen wat ik voor hem/haar kan betekenen. Hoewel als ik iemand zie stikken op de grond snap ik het ook wel
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Voor z'n/der lol, nee, dat vast niet; maar wat dystopia al aangaf, door te veel hebben gezopen zou ik wel overgaan op C. Maar dan een beetje B en C gemengd. ![]() ![]()
|
![]() |
ehhh tja het wordt een AB tjuh
Als die persoon gewoon misselijk is dan doe ik niks maar lijkt het meer dat het geen kokhalsen maar stikken is dan help ik hem natuurlijk wel. en iemand treiteren omdat hij/zij misselijk over zijn nek gaat?? Dat vind ik toch zo belachelijk want dan kun je heel nederland wel gaan treiteren (want wie is er nou niet een keertje over z`n nek gegaan??). Maar van mensen treitereren ga ik zelf over mijn nek dus C en D vallen zo i zo af. Greetz The conquer
|||
Citaat:
Ligt eraan wat je relatie met die persoon is. Want als het de grootste pester van de school gebeurt? Dan ga ik die echt niet even helpen.... Citaat:
Dit zou mijn algemene antwoord zijn. Het is altijd fijn als iemand je komt helpen als je je beroerd voelt. Daarom is het ook fijn om die hulp te kunnen bieden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Psychologie |
afspraak bij de psycholoog geheimpje | 13 | 13-11-2009 16:44 | |