Advertentie | |
|
![]() |
|
wordt vaak genoeg voor alto uitgescholden(
![]() -1/4 indonesisch en (TROTS!!!) 1/6 chinees (al zie je dat alleen maar als ik net wakker ben ![]() -1.77 meter, 61 kilo ( ![]() -bruin lang haar -bruine ogen -50000000 armbanden om me polsen (nou, eigenlijk maar 12...) -geen strakke broeken, maar ook niet TE skaterig, en dan gewoon een trui of t-shirt of hempje, nooit een rok (haat rokken, te meisjesachtig). Nooit kleuren zoals roze of oranje of lichtblauw, meestal donkere kleuren -weinig makeup, soms een lijntje of mascara verder weinig te vertellen, t'is niet alsof iemand nu zegt "OOOH, die fabienne ken ik, heb ik al eerder gezien!!" ![]() erg nuteloos allemaal dit
Laatst gewijzigd op 09-07-2002 om 11:29. |
![]() |
|
- 1.56m
- bruin haar - bruine ogen - neuspiercing - groffe grote 3 keer omgeslagen kwralen armband - 4 ingewikkelde armbandjes - 7 ringen met allemaal andere... best groffe stenen erin - ene kant 2 oorbellen en 1 piercing bovin andere kant 4 oorbellen - soms make-up maar nooit echt veel, meestal zwarte mascara, zwarte oogpotlood, fel rose oogschaduw - skatebroeken - starkere truien/vesten/shirts - osiris schoentjes |
![]() |
|
1m88, groene ogen, lang (80/90 cm) donkerbruin haar (zwart geverfd), ben redelijk donker van mezelf, ik heb 1/8 tsjechisch bloed..
kheb mezelf net gewogen, 66 kg.. khad wel meer verwacht ![]() uhh zwarte kleren ![]() wijde broeken, longsleeves, sweaters, truien, skateschoenen (maat 47/48 ![]() Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 13:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ogen: groen/bruin
haar: redelijk kort, zwart, met 1 blonde pluk lengte: 1.73 ofzo gewicht: 53 kg (tis net een keuring..) veiligheidsspeld door mn oor n hele zooi ringen meestal wel nagellak op (meestal zwart, soms kleurtjes) k heb meestal skatebroeken aan, soms ook broeken met uitlopende pijpen. Ik heb nu steeds meer rokjes aan. Verder best veel hempjes, en dan n jasje dr overheen. k heb meestal eyeliner op, als k me verveel ga k dr tekeningetjes mee maken, maar meestal is et gewoon een lijntje die uitloopt in een punt.
|
![]() |
ogen: blauw/grijs
haar: blauw/groen, binnenkort paars/roze/blauw lengte: 1.75 gewicht: 60 kg ik heb n wenkbrauwpiercing, en n zooi oorbellen (ringetjes en veiligheidspelden ofzo) k draag meestal skatebroeken, en soms n kilt als schoenen heb ik osirissen of etnies of kisten (met pretty rooie veters, woehoe!) klaar
|
![]() |
- 1,78m
- groene ogen, echt middel-groen - lichtbruin haar tot iets over mijn schouders. Best wel dik haar dat meestal in een rommelige knot/staart (zo nonchalant mogelijk) zit en nooit los hangt omdat ik dat niet vind staan en het zit niet lekker want dan moet ik het steeds naar achter doen met mijn hand omdat het zo dik is dat het niet achter mijn oren blijft zitten ofzo. - normaal/beetje stevig postuur - kleding: vrij modieus, maar geen mode-popje: Ik houd niet van 1 soort kleding: op dit moment draag ik vaak wijde broeken, maar niet zo wijd dat het skaters-wijd is en daarop een (strakke) polo of een shirtje met een vestje. I like vestjes. En ik heb allerlei schoenen, maar ik vind aparte gymp-achtige schoenen het leukst. Ik houd niet van ordinair en ook niet van Gothic-achtige kleding. Voor de rest combineer ik vaak met verschillende stijlen, volgens mij het meest van een combinatie van 'kak' (polo's/vestjes) met een beetje apart/artistiek: beetje wijde broeken van een vage stof ofzo. Meestal wel redelijk dure merken (Laundry, D.E.P.T, Hilfiger, Benetton) maar dat je het dan niet ziet want ik houd niet van patserig doen. |
![]() |
|
ik verveel me, dus daarom ga ik ook even mezelf beschrijven
*1.66 lang ongeveer, en 48 kilo * roze haartjes bijna tot mijn schouders * bruine ogen, beetje getinte huidskleur * vaak rokjes of wijde broekjes, het liefst in een leuke kleur * pantys met kleurtjes of streepjes * shirtje met bandje erop of iets anders, of een hempje met een vest(je) erover * skateschoentjes of kistjes * make up: veel glitters of sterretjes, soms veel kleur, soms helemaal niet * vaak in gezelschap van een discman of iets anders waar muziek uit komt, en een tekenboek en stiften of potloden * en ik heb een muggenbult op mijn buik ![]()
|
Verwijderd
|
lengte: 170
gewicht: 55 kilo schoenmaat: 39,5/40 kleur ogen: bruin/groen haar: blond stekeltjes kapsel met een klein matje en een inhammem (zo'n grote V) Voor de rest ben ik door de zon een beetje briun. Ik ben niet gespierd, ik heb meer een kippeborst ![]() ![]() Mijn kledingstijl is sleazy, nonchalant, sexy en stoer. Ik draag meestal een heupbroek met gympen, met het liefst een hemd. (lijkt wel een beetje op een contact-advertentie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
uhhm, 1.68 lang
ongeveer 60 kilo, stevig gebouwd van nature uhh lichtbruin haar, ik draag het vaak los of ik steek het op met knipjes enzo iets geks, op dit moment van bruin naar blond met een vuur-effect (jaajaah) = bruin, rood, blond van boven naar onder, halflang haar in laagjes, maar binnenkort groen met paarse dreads ![]() ![]() ![]() gewoon blanke huid, maar best last van puistjes ![]() ![]() groen/blauw/grijze ogen doe soms aardig wat make-up op, licht aan mn stemming, soms maak ik een soort grote vlam om 1 oog heen in een kleurtje zoals groen of paars, soms maak ik mn lippen iets paarsig, soms heb ik helemaal geen make-up op (= heel verschillend) neuspiercing uhh, tja, kleding? wijde broeken, strakkere truitjes, lompe schoenen, ik hou van fluorescerende kleuren, veel groen ![]() Ik houd van zilveren sieraden, grote zilveren ringen (ik heb er alleen weinig want ze zijn zo fucking duur) en kettingen om mn middel (oma kettingen, hehe) dat was het wel weer zo'n beetje
Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 17:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
lengte = 1m86
gewicht = 57kg slank lang bruin haar ( waarvan ik dreadies ga laten maken whoehhh ) donker bruine ogen .:: kledij ::. - wijde streatwear broeken - streatwear truis - skateschoenen - ik draag ook wel van die rode polsbanden ik heb een navelpiercing en jah da ist zowat ahja mun kleding koop ik in Gent ( want ik be van België ) .:: winkels ::. Limits Cream Movies Metro ...
|
![]() |
*verveelt zich ook*
1.67m lang, 53/54 kilootjes, (ben daar nu wel blij mee, ben veel zwaarder geweest *is trots* ![]() saai-bruin haar, met wat blond van de zon erdoor, en nog wat ontkleuringsspul van vorige zomer erin denk ik (wat een agressieve troep is dat zeg) draag meestal beetje wijde broekjes, skate-broekjes, en doc's of gympjes... Met een gwn leuk truitje erop, (bandtruitje of kindershirtje ofzo), en soms heb ik een donkere bui, en draag ik alleen zwarte kleren, en heeel af en toe een rokje... qua sieraden: spikes, kraaltjes, veters, felgeel horloge (waar iedereen die ik ken een hekel aan heeft omdat ie zo stinkt ![]() qua make-up: mascara, donkergrijze oogschaduw, en wat oogpotlood... Goed, lekker interessant eigenlijk.... maar goed...
|
![]() |
ik ben 1.65 (ja klein), soms fel groene en soms blauwgroene ogen, van mezelf blond haar, beetje donkerrood geverfd, met mooie uitgroei
![]() ik draag veeeel sieraden, veel kettingen en armbanden dan, geen ringen, die vind ik vervelend. heb bijna altijd zwarte nagels, omdat ik anders ga bijten. mn kleding is heel verschillend. ik houd van baggy kleren (skatebroeken en normale broeken die veel te groot zijn), ik houd van een polo combineren met een hele grote broek bijvoorbeeld. ik draag ook rokken (altijd zwart, weet niet waarom) lange, korte, met punten eraan, oja en ook een hippierokje (niet zwart) er boven vestjes, gekleurde shirts, maar ook vaak zwart de laatste tijd. en grote truien!! ik combineer veel stijlen.
|
![]() |
-halflang zwart haar (geverfd, is eigenlijk donkerblond)
-groene ogen (een beetje groen/grijzig meer) -1.65 ofzo -tja gewicht...heb me niet gewogen, maar volgens mijn wiskundeboek zit ik precies tussen overgewicht en gewicht met hoog risico op hartaanvallen en whatelse in...niet al te mager dus ![]() en qua kleding, ik draag altijd rokken/jurken, velours truitjes, volgens het hokje *kijkt omhoog naar het bordje* is het gothic kleding... veel zwarte oogmake-up en af en toe donkerrode lippenstift -ik heb uhm...9 oorbellen en een tragus piercing (komt misschien binnenkort een piercing bij ergens op een niet nader te noemen plek... ![]() ennuh...dat was t wel volgens mij...
|
![]() |
oja en atlijd een ketting en oorbellen in, allemaal bijpassend...en altijd in ieder geval 2 ringen, om beide middelvingers, verder draag ik niet zoveel sieraden
en de nageltjes zijn meestal zwart, donkerrood of donkerpaars...héél soms blank...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben best klein, 1.68 m ofzow, weeg ongeveer 55 kiloows...
heb blond lang krullerig haar met roze/paarse plukkies erin geverfd en een pony...groene ogen.. verder: labret onder men lip 3 gaatjes in elk oor(aantal is nog steeds een stijgende lijn *jeuj*) wijde broekies bandshirts truitjes met plaatjes van beessies(niet fotos van paarden ofzow ![]() truitjes met tribal tekens paarse docs blauwe nep allstars veel sieraden(zilveren ringen, kralenarmbandjes, tribal kettingkies enzow) meestal paars/rode/blauwe/zwarte/groene kleertjes... |
![]() |
|
Ik ben:
14 jaartjes (zie onder naam) (Donker)Blond (tot op schouders) 1.80 lang (in de hoogte ![]() 70 kg (in de breedte ![]() kleding: ligt aan me buitje... (en wat er schoon in de kast ligt) maarreuh meestal is alles schoon anyway ik draag meestal een spijkerbroek en een topje (van me mopje ![]() *vraagt zich af waarom ze vertelt wanneer ze foto heeft* k plant die foto later wel... mochten er nog belangstellende zijn die mijn (mooie) gezichtje nog niet hebben gezien ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jolijt ik verveel me ook...
-1.68 meter of zo, ben 15 jaar -Bruin haar met enorme uitgroei van rode henna (gelukkig valt het niet heeeel erg op :] ), met laagjes, net boven de schouders.. -Uhhhhh -Veel wijde broeken, zwart, fel paars.. Veeeel paarse kleding.. Fluweel ook veel.. Euh rokken, rokjes.. Panty's.. Ook wel veel blauw en zwart.. Maar ook weer hele felle kleuren kleding.. - Doc. Martens (ook paars) of knalrooie gympies dingen (weet geen merk) -Veel armbandjes, veel kleurtjes.. -Vaak staartjes in mn haar of zo, of haarbanden, of doekjes om mn hoofd.. ![]() *huppel de huppel* |
![]() |
|
Nou kijk dat zit zo... mensen zetten je in een hokje als je bijv (dat is dus bij mij wel et geval) een keer zo'n honden ding om heb dan ben je meteen een gothic.. en dan isste zo ik wil daar niet mee omgaan/mee gezien worden 9niet dat dat altijd het geval is mja) en als je dan een keer gekleurde kleren aan heb dan kijken ze ineens raar op ofzo... vandaar
|
![]() |
|
![]() |
Normaal ben ik altijd de kleinste, in dit topic sta ik niet alleen
![]() 45 kilo, niet schrikken; ik zei toch dattik ook klein was... Donkerblond haar,meestal in een staart of een knotje. Mensen verwachten meestal dat ik lief en onschuldig ben, behalve diegenen die goed zijn in fonkeltjes vinden in mensen hun ogen. ![]()
|
uiterlijk
-donkerblond krullend haar tot me schouders ong. eigenlijk altijd in los knotje, los zit altijd verkeerd.. -blauwe ogen -1.78 -normaal figuur -sproeten, maar die zie je niet ![]() ![]() kleding -spijkerbroek, in zomer weleens rokjes enzo -polo, blouse -'gewoon' t-shirt of topje.. kdraag gewoon wat ik leuk vind, en dat kan een rl-blouse zijn, maar ook een topje van de H&M ach who cares??
|
Niet.
En dan serieus: -1.75m -te zwaar of errug stevig -blond steil haar, ongeveer tot op m'n schouderbladen, meestal los of in een staart -heel licht blauwe (met een beetje grijzig iets) ogen -euh...bril (zaterdag 'krijg' ik een nieuwe ![]() -meestal spijkerbroek met truitje en trui/vest , heel soms blouse oid -schoenen, tja, weenie hoe je die moet noemen (meestal dezelfde, maar heb veel schoenen... ![]() -zilveren kettingkje met een hartje er aan, zilveren ringetje en Jip en Janneke horloge (zilver kleurig met roze)
Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 21:01. |
![]() |
|
*wat een heerlijk loos topic
![]() hmz kben 172 centimeters en 9 milimeters lang of kort net hoe je het noemt, gewicht boeit niet, ben wel slank. Donkerbruin haar met kastanje gloed 5 cm over m'n schouders, en donkerbruine ogen, ben gewoon 100% nederlands, krijg wel vaak vragen of ik een italiaanse of een spaanse opa/oma heb, maar nee.. ![]() Stijl; varieert van kak tot punk, kvind inprincipe alles koel, alleen houd ik niet zo van zwarte lange fluwelen gewaden. Combineren vind ik wel geweldig, polootjes met spikes, en 2 vlechtjes en sterretjes naast m'n oog met een nette blouse en broek met persvouwen. Vind het leuk om de spot te drijven met dingen, en die kan je soms leuk in kledingcombinaties verwerken. Khoud van winkeltjes zoals Benetton, Kookaï, Maison de Bonneterie maar ook H&M, en van die vage, achteraf gelegen winkeltjes, kleding varieert dus ook wel wat. Maar over het algemeen zie ik er gewoon netjes uit. Wie wilt mijn vriendje worden? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
- 1m75
- zwart met knalblauw haar - blauw/groenige ogen - donker opgemaakt -kleding; meestal zwart rokje met gekke panties of streepjes kniesokken. kisten of hoge lakkisten. - tragus piercing mja dat was het wel?
|
Mwaah, waarom ook niet-
Groenblauwe ogen, zwart haar (geverfd, was eerst donkerblond) 1.80m 65 kilo ("oude" nieuwe) wijde spijkerbroek, weet merk ff niet meer Grijs T-shirt met rode (tekst) opdruk, soort chinese tekens, vonnut wel geinig! Schoenen van Globe Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 21:30. |
![]() |
|
![]() |
- 1.74m lang
- 54 kilootjes - Blauwe ogen - schouderlang haar (rood of bruin of bijna zwart, ligt eraan. Hmz, misschien dak het binnenkort ook weer eens blond verf ![]() - Tong- en navelpiercing, heb labret en neuspiercing gehad, wil binnenkort weer een ringetje in m'n lip. - Tattootje op m'n schouder (binnenkort eentje onderaan m'n rug en ooit nog eentje op m'n buik) - Kleertjes verschillen heel erg, daarom ben ik ook niet in een hokje te stoppen. Soms netpanty's en latex (bijv. op een wave- night), dan weer een spijkerbroek met mijn doc. Martens, of een rokje met laarzen, of Adidas- schoentjes met een spijkerrokje... Ja, erg hè? ![]() Maar meestal wel een truitje met mouwtjes omdat ik van die enge, magere knoken-schoudertjes heb ![]() En ook nooit te hoerige kleding. (Nee, dat latex is niet hoerig als je daar al die dellen ziet lopen, zo van :"Oh, kijk mijn jarretels eens onder mijn kont-uithang-rokje vandaan komen.") - Wat nooit ontbreekt zijn mijn 6 oorbellen, mijn polsbanden (eentje is glimmend en de ander heeft heeeeel korte spikes), mijn ketting-met-pentagram ![]() Jaja.... Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 22:10. |
![]() |
|
en dan ben ik met mijn zowwat gecrashjte pc maar aan de beurt:
- ongeveer 1 meter 'n 75 van die centimeters - zwart haar (als er gel of water inzit anders heel donker bruin) n als kapsel half naar achter gevallen stekel dingen - vrij normaal postuur *bedenkt verdere beschrijving* niet zeer breed wel breder wordent *verwijst naar 't fitnes gebeuren* geen bierbuik maa nog niet blokjes gewoon plat ofzo ik heb een buik nuff said - bruine ogen (oeh sexy ![]() - laatst gewogen ongeveer 55 kilo - kleding: wijde broeken, kisten/skate schoenen (piro nieuwe ![]() ![]() ![]() mmz ik weet t ff niet meer... kijk maar naar fotows als je die kan vinden ![]() oftewel ik ben gewoon de droom van iedere vrouw (en waarschijnlijk ook iedere man ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
neuken via msn??!?? franky | 114 | 12-11-2005 17:39 | |
Lifestyle |
commentaar topic vixen | 500 | 28-08-2005 20:36 | |
De Kantine |
hoe zie jij eruit in shouthpark? HandigeHarry | 186 | 18-10-2004 16:13 | |
De Kantine |
Hoe zie jij de toekomst/jouw toekomstvisie? Last_Mohican | 47 | 09-04-2004 08:08 | |
Lifestyle |
Hoe zie jij eruit als je alleen thuis bent? Auntie M | 63 | 04-11-2003 13:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zie jij je voedsel? Upke | 26 | 20-08-2003 18:01 |