Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dude dan ben je wel even bezig; er zijn snellere manieren. Probeer is mee te doen met een BCNM 40 oid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind ze wel aardig, vooral wanneer ze mij ff helpen zonder kosten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga mijn alchemy skillen tot iig. 60. Misschien hoger als 't me bevalt. Ik kan dan bv. drie stacks beehive chips kopen voor 4000 per stack; een stack fire crystals voor 3500 en een stack distilled water voor geen drol (300?). Ben ik 16000 kwijt. Als een geskillde alchemist, maak ik per 3 chips, 1 distilled water en 1 fire crystal, 2 of meer beeswax. (normaal produceer je maar 1 beeswax, maar bij HQ kan dat 2 of zelfs 3 worden) Een stack van 12 beeswax gaat voor 14000. Stel dat ik 24 beeswax maak uit het zooitje, heb ik dus 28000 verdient. Een schone winst van 12000. Alleen door in te kopen, te bewerken en weer te verkopen. ![]() Beehive chips zijn ook heel makkelijk te farmen; wil ik nog meer winst maken. Ik heb onlangs namelijk die dingen gefarmd in dangruf wadi, om mijn alchemy skill te uppen. Ik denk met THF subbed dat ik per uur wel 2 of 3 stacks beehive chips bij elkaar had. Dat is 12000 schoon. Als ik dan HQ alchemy erop los kon laten had ik iets van 2 stacks beeswax; 28000. Mijn winst ongeveer verdubbeld ![]() Beeswax is ook een gewild product en verkoopt snel. Het word nml. oa. gebruikt voor het maken van silent oil. En zo zijn er nog meer dingen. Das veel fijner gil verdienen dan voor 500 gil te teleporten; mp op te laten en te warpen en voor 't grootste gedeelte gaan wachten op een volgende klant. ![]() Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 09:30. |
![]() |
||
Citaat:
Zoals gisteren zat ik in Qufim te levelen in een pt als white mage. We waren bezig met pugils. We waren net bezig een pugil dood te maken, krijgen we er nog een bij (onduidelijk hoe dat gebeurd is). Nou dan zit je wel even op het puntje van je stoel. We waren practisch bijna allemaal dood toen de eerste pugil dood ging; ik snel benediction doen en iedereen weer gezond. Pugil natuurlijk kwaad op mij maar toch overleef ik het wonderbaarlijk genoeg. En net op 't punt dat er iemand nog maar rond de 10 hp zit en de rest niet veel hoger, sterft de tweede pugil. Nou daar gaat je adrenaline wel van stromen. ![]() Dat zijn de koele momenten. ![]() Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 09:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alchemy skills heb ik trouwens zeker nodig als ik nin/thf wil spelen. Wat dacht je van synthesizen tijdens het wachten op een nieuwe tele-klant ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
W.Sarubatu schijnt ook een goede plek te zijn; omdat je daar niet alleen beehive chips kan farmen maar ook uhh .. geloof silk ofzo? Die misschien wat zeldzamer is, maar ook meer oplevert. |
![]() |
|
Trouwens:
Naast deze PS2 games, heeft Square-Enix ook nog een Xbox 360 titel op de E3 uit de doeken gedaan. Het gaat hier om Final Fantasy XI. Om het spel goed uit de verf te laten komen op de next-gen console, heeft Square-Enix de graphics flink opgeschroefd, wat ook duidelijk te zien is in de filmpjes. " Filmpjes |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk spel @ pc ?? ThisIsMyName | 41 | 09-08-2012 23:37 | |
Games |
Onderzoek game (shooter) Help help help! Kreuz | 8 | 11-08-2008 19:12 | |
Lifestyle |
Hoe kan dat? Verwijderd | 389 | 14-11-2006 20:47 | |