Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2005, 22:32
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
freud schreef op 04-01-2005 @ 23:31 :
Is het niet: dat komt voor de bakker. & het klopt als een bus. ?
Het klopt als een trein en het komt voor de stationsrestauratie.
Oud 04-01-2005, 22:32
freud
freud is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 04-01-2005 @ 23:32 :
Het klopt als een trein en het komt voor de stationsrestauratie.

freak
Oud 04-01-2005, 22:34
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 04-01-2005 @ 23:30 :
Hoe weet je dat nou?

Dat komt in de bus?
Ik ben een ware taalfreak.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:35
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:38
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-01-2005 @ 23:35 :
[afbeelding]
Ik ben niet klein.
Oud 04-01-2005, 22:38
perfectme
perfectme is offline
_______.________|\_
|.The who gives a | ||\___
| __ fuck TRUCK __ l ||__||)
(@)(@)****(@)(@)****(@)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:39
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
perfectme schreef op 04-01-2005 @ 23:38 :
_______.________|\_
(@)(@)****(@)(@)****(@)
Misschien moet ik die eens om gaan bouwen.
Oud 04-01-2005, 22:39
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 04-01-2005 @ 23:39 :
Misschien moet ik die eens om gaan bouwen.
Ja, doen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:41
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Hmm, bijnaam voor me vriendin is 'princess', verder vooral ingeburgerde woorden, als 'ok' 'cool' en dat soort woorden.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:41
perfectme
perfectme is offline
Maak er prinses van en ok is niet ingeburgerd zoals hoger vermeld.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:18
RanC
RanC is offline
Citaat:
perfectme schreef op 04-01-2005 @ 23:38 :
_______.________|\_
(@)(@)****(@)(@)****(@)
Shit he! Die was van mij!

Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:19
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
RanC schreef op 05-01-2005 @ 00:18 :
Shit he! Die was van mij!

Was
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:20
RanC
RanC is offline
Citaat:
perfectme schreef op 05-01-2005 @ 00:19 :
Was

Nou ja... Shit happens, life's a bitch and then you die , zullen we maar zeggen.

(zie hoe geniaal ik on-topic blijf)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 05:28
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 04-01-2005 @ 16:22 :
Hihi, dat komt ook wel heel erg leuk over als je dan als zegt

Dan
whaha.. sjah, ik ben niet perfect, maar het is grappig want ik maak die fout redelijk consequent en mn pa BLIJFT me er maar op wijzen, ik trek het me niet aan

verder had ik wel heel hoge cijfers voor Nederlands en sta ik al 4 jaar onafgebroken aan de top van de klas (en neen, ons algemeen klasniveau ligt niet laag! )

BLIJKBAAR ASSOCIEER JIJ 'SLIM ZIJN' MET HET CORRECT HANTEREN VAN EEN TAAL (wat mogelijk niet geheel onterecht kan zijn)

hoe komt het dan dat de Vlamingen keer op keer 'Het Groot Dictee Der Nederlandse Taal' en aanverwante taalwedstrijden winnen? (uitz. de recentste uitgave waar een NL won - wooow -)

overigens heb ik net een rapport gelezen over de ONDERWIJSKWALITEIT en dat stelt dat het Vlaamse rekenkundige onderwijs het aller-allerbeste is in de wereld, Nederland staat op 6 geloof ik wat ook een puike prestatie is, maar wel minder.. steeds minder!!!

Ook algemeen staat het Vlaamse onderwijs trouwens op 1
(mag ook wel als je weet dat 43% van het Vlaamse geld naar Onderwijs gaat )

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 05:51.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 05:29
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 04-01-2005 @ 10:28 :
Ja Duitse woorden, het liefst zoveel mogelijk. Echt een geniale taal vind ik dat
hmm.. ze zeggen hier wel eens:

Duits = kaktaal

maar ik hoor het ook best wel graag, gebruiken ben ik minder goed in.. maar goed, ik compenseer dat wel even met mn frans ( )
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 05:36
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 04-01-2005 @ 16:39 :
Het is inderdaad een gemiddelde, jammer dat jij het naar beneden moet halen. Lees onderstaande quotes nog eens door:

Hiermee bedoel ik dus dat Vlamingen niet dom zijn!

Dan zeg ik gewoon dat niet alle Belgen dom zijn, dan krijg ik een tegenaanval met een argument wat ik had kunnen gebruiken.

Belgen *zucht*
fout jongeman!

ik deed dit enkel en alleen maar om de eenheid van het land te bewaren. Vlaming = bestaat niet! (mensen met een vlaamse vlag voor hun deur maken zich, wat mij betreft, heel belachelijk).

Als je even op het N&A deelforum zoekt zal je snel weten dat ik de vlaming tegewoordig onder andere associeer met 'dom' (en dan doel ik op het feit dat 1/4 op de extreem-rechtse politieke partij Vlaams Belang stemt en het is nu eenmaal aangetoont dat mensen met een lager IQ eerder op partijen als LPF, Wilders maar dus ook VB zullen stemmen.. verder komt dat ééne woord, DOM, in me op als ik hun wetsvoorstellen lees en de toespraken van hun kopman Filip De Winter beluister).

BELG of NIKS
(zeg jij: dan liever niks, maar kom)

Verder appreciër ik je goede bedoelingen wel, ik zag gwn een kans die cijfers nog eens te citeren
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 05:43
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 04-01-2005 @ 21:37 :
En als ik niet wist wat een Belg was ook niet. Waar slaat dat nou weer op. Ik ben juist degene die zegt dat Vlamingen niet dom zijn, maar dat schijnen jullie niet te begrijpen.
VLAMINGEN BESTAAN NIET (en ze zijn wel dom )
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 05:44
dennis1198
dennis1198 is offline
ik wou even melden dat er op dit moment helemaal niemand meer 100% nederlands praat dit komt door dat een paar gekke omstreeek 1950 dachten om van nederland maar een multi culture chaos te maken en dan kan je nie verw88 dat de buurman uit afganistan nl praat want dat kan hij helemaal nie van de koran mag ie gewoon zo blijven praten en dan nog eens de taal van de jongere straat taal daar begrijpen ze zelf nie eens meer wat van met hun fantasy reiken woorden
ik ben hier echt tegen maar door dat je het zo ontzettend vaak op straat hoort ga je zelf zonder dat je het wil ook van die soortgelijke woorden gebruiken een slechte eigenschap van mensen dingen over nemen toe nou dit is nederland praat dan ook gewoon nederlands je hoeft van mij geen nederlands te praten nergens voor nodug maar ga dan ook nie hier zitten je uitkering trekken en ga dan lekker in je eigen taal in je eigen land zitten en nie in mijn land de hele buurt verkankere
sorry voor de soms grove uitdrukkinge maar moest het ff kwijt want daar ken ik nie zo goed tegen
Oud 05-01-2005, 05:45
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 04-01-2005 @ 16:39 :
Het is inderdaad een gemiddelde, jammer dat jij het naar beneden moet halen. Lees onderstaande quotes nog eens door:

Hiermee bedoel ik dus dat Vlamingen niet dom zijn!

Dan zeg ik gewoon dat niet alle Belgen dom zijn, dan krijg ik een tegenaanval met een argument wat ik had kunnen gebruiken.

Belgen *zucht*
ohja, om de diplomatische relaties wat intact te houden stel ik voor dat we hiermee kappen (1e mog.) of dat we voortdoen in ofwel een ander topic ofwel via PM (2e mog.) (steeds bereid tot discussie, zeker over zo'n onderwerpen )
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 09:28
ekeiraM
ekeiraM is offline
Ik gebruik niet echt heel veel buitenlandse woorden. Soms es kein anhung, of bonjour ofzo..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 09:32
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
dennis1198 schreef op 05-01-2005 @ 06:44 :
ik wou even melden dat er op dit moment helemaal niemand meer 100% nederlands praat dit komt door dat een paar gekke omstreeek 1950 dachten om van nederland maar een multi culture chaos te maken en dan kan je nie verw88 dat de buurman uit afganistan nl praat want dat kan hij helemaal nie van de koran mag ie gewoon zo blijven praten en dan nog eens de taal van de jongere straat taal daar begrijpen ze zelf nie eens meer wat van met hun fantasy reiken woorden
ik ben hier echt tegen maar door dat je het zo ontzettend vaak op straat hoort ga je zelf zonder dat je het wil ook van die soortgelijke woorden gebruiken een slechte eigenschap van mensen dingen over nemen toe nou dit is nederland praat dan ook gewoon nederlands je hoeft van mij geen nederlands te praten nergens voor nodug maar ga dan ook nie hier zitten je uitkering trekken en ga dan lekker in je eigen taal in je eigen land zitten en nie in mijn land de hele buurt verkankere
sorry voor de soms grove uitdrukkinge maar moest het ff kwijt want daar ken ik nie zo goed tegen
Dit kan echt niet de invloed zijn van een multiculturele samenleving. INTERPUNCTIE!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:16
freud
freud is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 05-01-2005 @ 06:43 :
VLAMINGEN BESTAAN NIET (en ze zijn wel dom )
Het is niet omdat jij niet op NVA stemt, dat er geen Vlamingen bestaan. Vlaams Blok/Belang heeft daar geen ene zier mee te maken.
Oud 05-01-2005, 10:17
freud
freud is offline
Citaat:
perfectme schreef op 05-01-2005 @ 10:32 :
Dit kan echt niet de invloed zijn van een multiculturele samenleving. INTERPUNCTIE!

Perfectme, niet zo streng. Misschien is het een Afghaan en die mag gewoon van de koran zo blijven praten.

Oud 05-01-2005, 10:18
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
freud schreef op 05-01-2005 @ 11:17 :
Perfectme, niet zo streng. Misschien is het een Afghaan en die mag gewoon van de koran zo blijven praten.

Volgens mij zegt de Koran niet zoveel over spelling.

Niet elke Afghaan is moslim.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:29
Verwijderd
Citaat:
freud schreef op 05-01-2005 @ 11:16 :
Het is niet omdat jij niet op NVA stemt, dat er geen Vlamingen bestaan. Vlaams Blok/Belang heeft daar geen ene zier mee te maken.
WTF

meisje, sla eens een wetboek open
ik verloochen een 'Vlaamse Staat', en vind niet dat ons land nog verder moet worden verdeeld, met uitzondering voor enkele kleinere bevoegdheidsoverdrachten van de federale en wat meer fiscale autonomie, maar iets als de sociale zekerheid opsplitsen? No way!

De NV-A is een klein partijtje dat verblind is door macht en daarom met CD&V samen naar de kiezer is gegaan, maar hierdoor verloochend ze haar grondbeginselen.. SPLITSING B-H-V bijvoorbeeld.. 'de NV-A stapt niet in een regering voordat de splitsing achter de rug is' (en we zijn weer 7 maanden verder..), maar Geert Bourgeois kan ik wél appreciëren...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:32
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 05-01-2005 @ 11:29 :
WTF

meisje, sla eens een wetboek open
ik verloochen een 'Vlaamse Staat', en vind niet dat ons land nog verder moet worden verdeeld, met uitzondering voor enkele kleinere bevoegdheidsoverdrachten van de federale en wat meer fiscale autonomie, maar iets als de sociale zekerheid opsplitsen? No way!

De NV-A is een klein partijtje dat verblind is door macht en daarom met CD&V samen naar de kiezer is gegaan, maar hierdoor verloochend ze haar grondbeginselen.. SPLITSING B-H-V bijvoorbeeld.. 'de NV-A stapt niet in een regering voordat de splitsing achter de rug is' (en we zijn weer 7 maanden verder..), maar Geert Bourgeois kan ik wél appreciëren...
Daarom bestaan er nog wel Valmingen. Dat er geen Frieze, Achterhoekse of Groningse staat bestaat betekent nog niet dat er geen Friezen/Achterhoekers of Groningers bestaan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-01-2005 @ 11:32 :
Daarom bestaan er nog wel Valmingen. Dat er geen Frieze, Achterhoekse of Groningse staat bestaat betekent nog niet dat er geen Friezen/Achterhoekers of Groningers bestaan.
oooh maar nu moet jij wel eens ophouden

ga jij zo-eventjes de Vlaams-Belgische problematiek minimaliseren en vergelijken let NEDERLAND whahahahahahah

luister, hier zijn regeringen over gevallen!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:33
freud
freud is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-01-2005 @ 11:18 :
Volgens mij zegt de Koran niet zoveel over spelling.

Niet elke Afghaan is moslim.

Misschien moet je de quote van die Dennis1198 eens lezen, dan zou je snappen waar die onzin over gaat.
Oud 05-01-2005, 10:34
Verwijderd
*heeft topic niet doorgelezen*
Ja, ik verwerk veel Engels in mijn zinnen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:36
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 05-01-2005 @ 11:33 :

ga jij zo-eventjes de Vlaams-Belgische problematiek minimaliseren en vergelijken let NEDERLAND whahahahahahah

Waar die idioten van over de grens allemaal over vallen interesseert me nog minder dan het lot van een klein Chinees jochie dat voor zijn moeder geld moet bijverdienen als aap op het circus. Ik constateer gewoon iets. Dipshit.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:36
freud
freud is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 05-01-2005 @ 11:33 :

Ik weet niet wie jou die pompeuze ideeën heeft ingefluisterd, maar niet alles is zo zwart-wit als jij het voorstelt.
Tuurlijk bestaan er Vlamingen; er bestaan alleen Belgen als het olympische spelen zijn of als Justine Henin heeft gewonnen.
Als Kim Clijsters wint, mag je de Vlamingen eens tellen.
Oud 05-01-2005, 10:39
Verwijderd
Citaat:
freud schreef op 05-01-2005 @ 11:36 :
Ik weet niet wie jou die pompeuze ideeën heeft ingefluisterd, maar niet alles is zo zwart-wit als jij het voorstelt.
Tuurlijk bestaan er Vlamingen; er bestaan alleen Belgen als het olympische spelen zijn of als Justine Henin heeft gewonnen.
Als Kim Clijsters wint, mag je de Vlamingen eens tellen.
ik overdreef mpiss, dat geef ik toe, ik was gisteren (deze nacht dus ) nogal vermoeid.

Maar ik denk dat ik nu wel duidelijk genoeg heb gemaakt dat ik
1) geen al te hoge pet op heb van 'de gemiddelde Vlaming', want we mogen daar niet trots op zijn..
2) ik Belg, Europeaan, Antwerpenaar, -wat je wil- ben maar geen Vlaming
3) Buitenlanders zoals Nederlanders nogal te vaak ons land indelen in Vlamingen en Franstaligen terwijl dat niet zo simpel is. België heeft 3 officiële talen en 6 Regeringen en 7 Parlementen, 55 ministers,... dit is politiek het ingewikkelste land dat er maar kan zijn, maar dààr hou ik nu juist van
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-01-2005 @ 11:36 :
Waar die idioten van over de grens allemaal over vallen interesseert me nog minder dan het lot van een klein Chinees jochie dat voor zijn moeder geld moet bijverdienen als aap op het circus. Ik constateer gewoon iets. Dipshit.
Ik lach jouw uit omdat je appelen met peren vergelijkt!

En er geen snars van begrijpt.. lees eens een curcus staatsindeling van Belgie, en we praten voort

en neem er ook de politieke geschiedenis en de communautaire zever erbij van de laatste 50 jaar
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:42
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 05-01-2005 @ 11:41 :
Ik lach jouw uit omdat je appelen met peren vergelijkt!

En er geen snars van begrijpt.. lees eens een curcus staatsindeling van Belgie, en we praten voort

en neem er ook de politieke geschiedenis en de communautaire zever erbij van de laatste 50 jaar
Wie lach je uit?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-01-2005 @ 11:42 :
Wie lach je uit?
Machiavelli -> die doet namelijk domme uitspraken en is er blijkbaar ook niet goed bij
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:44
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 05-01-2005 @ 11:43 :
Machiavelli -> die doet namelijk domme uitspraken en is er blijkbaar ook niet goed bij
Ik ben er heel goed bij alleen ken ik de user 'jouw' niet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-01-2005 @ 11:44 :
Ik ben er heel goed bij alleen ken ik de user 'jouw' niet.
jou dan, goed zo?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:45
freud
freud is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 05-01-2005 @ 11:43 :

Ik denk niet dat je kan verwachten dat hij de Belgische staatsgeschiedenis uit zijn hoofd kent, laat staan dat hij er interesse voor heeft.

Hij vraagt jou toch ook niet de regering Balkenende logisch te bekritiseren?
Oud 05-01-2005, 10:48
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 05-01-2005 @ 11:45 :
jou dan, goed zo?
Ik vraag me alleen af waarom je er politiek bijhaalt. Je hebt een gebied genaamd Vlaanderen, de mensen die in dat gebied wonen zijn Vlamingen. Dus er zijn Vlamingen en of ze nou een officiele positie hebben en hoeveel regeringen en buitenlanders ze al dan niet (willen) hebben kan me nog minder interesseren dan dat chinese jochie.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
freud schreef op 05-01-2005 @ 11:45 :
Ik denk niet dat je kan verwachten dat hij de Belgische staatsgeschiedenis uit zijn hoofd kent, laat staan dat hij er interesse voor heeft.

Hij vraagt jou toch ook niet de regering Balkenende logisch te bekritiseren?
Jamaar dat kan niet he

Er niets van weten en geen interesse = niet reageren, en zeg nu zelf.. als je niet weet dat de Belgische politiek gebasseerd is op wederzijdse communautaire toegevingen en op dialoog..

Vlaams Blok en die problemen = van het zelfde laken een broek..

Hij mag dat altijd doen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-01-2005 @ 11:48 :
Ik vraag me alleen af waarom je er politiek bijhaalt. Je hebt een gebied genaamd Vlaanderen, de mensen die in dat gebied wonen zijn Vlamingen. Dus er zijn Vlamingen en of ze nou een officiele positie hebben en hoeveel regeringen en buitenlanders ze al dan niet (willen) hebben kan me nog minder interesseren dan dat chinese jochie.
Oke, maar daar zeg je het he.
'een gebied genaamd Vlaanderen'
DAT is politiek!

'Vlaanderen' is in feite ontstaan uit de verschillende staatshervormingen, die van '80 (Egmont) was de meest ingrijpende. Momenteel zit men in de Lambermont-fase......
-> en dàt is politiek!

maar als je er over wil ophouden, no prob!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:52
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 05-01-2005 @ 11:51 :
Oke, maar daar zeg je het he.
'een gebied genaamd Vlaanderen'
DAT is politiek!

'Vlaanderen' is in feite ontstaan uit de verschillende staatshervormingen, die van '80 (Egmont) was de meest ingrijpende. Momenteel zit men in de Lambermont-fase......
-> en dàt is politiek!

maar als je er over wil ophouden, no prob!
Ik ga uit van de landkaart.

Overigens is er ook zoiets als het historische graafschap Vlaanderen dat omvat ruwweg Oost-, West-, Frans- en Zeeuws-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 10:55.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-01-2005 @ 11:52 :
ok, sorry voor mijn overdreven koppigheid..hiermee geef ik niks inhoudelijk toe maar geef ik wel toe dat ik gwn niet zo moet doordrijven (en niet mag vergeten dat dit nog steeds een Nederlands forum is, geen Belgisch )
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-01-2005 @ 11:52 :

Overigens is er ook zoiets als het historische graafschap Vlaanderen dat omvat ruwweg Oost-, West-, Frans- en Zeeuws-Vlaanderen.
dat laatste klopt idd.
maar we hadden het over het hedendaagse Vlaanderen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:59
perfectme
perfectme is offline
Accepteer dat het niet zwart-wit is en dat jij een opgeblazen Antwerpenaar bent.
Amchiavelli stelde het juist voor en freud ook, jij wou zo graag weer in de kijker staan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:12
freud
freud is offline
Hij komt dan ook uit Brasschaat en studeert rechten
Oud 05-01-2005, 11:13
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
freud schreef op 05-01-2005 @ 12:12 :
Hij komt dan ook uit Brasschaat en studeert rechten
Toch niet in Gent?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:14
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 05-01-2005 @ 11:59 :
Accepteer dat het niet zwart-wit is en dat jij een opgeblazen Antwerpenaar bent.
Amchiavelli stelde het juist voor en freud ook, jij wou zo graag weer in de kijker staan.
niet volledig mee eens
Ze stelden het foutief voor en ik moest het bijstellen.
Je wil toch niet dat die Nederlanders een foutief beeld van onze Staat krijgen?!! ( haha)

opgeblazen Antwerpanaar - ook wel dikke nekken genoemd - wordt meer gezegd tegen mensen van die streek..

ik zelf ben niet 'van't stad' maar voel me zeker een beetje antwerpenaar, of je kritiek dan ook terecht is laat ik in het midden
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:16
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 05-01-2005 @ 12:14 :
niet volledig mee eens
Ze stelden het foutief voor en ik moest het bijstellen.
Je wil toch niet dat die Nederlanders een foutief beeld van onze Staat krijgen?!! ( haha)

opgeblazen Antwerpanaar - ook wel dikke nekken genoemd - wordt meer gezegd tegen mensen van die streek..

ik zelf ben niet 'van't stad' maar voel me zeker een beetje antwerpenaar, of je kritiek dan ook terecht is laat ik in het midden
Belgen hebben niet eens een duidelijk beeld van onze staat en dan zou jij buitenlanders dat trachten bij te brengen?
Je moet niet trots zijn op die streek.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 05-01-2005 @ 12:13 :
Toch niet in Gent?
hahaha, nee, Eerste keuze voor pol & soc zal LATER Leuven zijn, dan Antwerpen, dan Brussel en DAN pas Gent

>> dus wees maar gerust

Heb wel vrienden in Gent die studeren, schijnt er te zijn
Maar Gent beschikt dan ook over uitstekend politiek personeel (sp.a!! sp.a!!) en het Vlaams Blok is daar bijzonder klein, zeker in vergelijking met de andere grootsteden Antwerpen en Brussel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten