![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
EEN keer de klok rond slapen maar wel ECHT slapen dan .. en daarna optijd naar bed en optijd opstaan. dan kom je weer in een gezond slaap en waak ritme. slaappillen kan je als het niet nodig is beter niet gebruiken trouwens. en 's avonds geen koffie meer drinken. 's Morgens wel ![]() |
![]() |
|
Hier in ieder geval wat bewijs dat het waar is, maar een uitleg kan ik ook zo gauw niet vinden..
||
![]() |
Citaat:
slaappillen gebruik ik nooit, heb geen problemen om in slaap te komen, slaap altijd en overal, zelfs als ik gewoon zit ofzow en koffie drink ik ook niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
pfeiffer is het niet, bloedarmoede ook niet, heb al onderzoeken gehad enzow... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(veel wetenschappers zijn het namelijk met elkaar oneens) iig bedankt voor het zoeken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voordat ik deze stage liep heb ik trouwens een half jaar lang een ritme volgehouden. van half 11 tot half 8 slapen. dus 10 uur naar bed. elke dag, ook in het weekend. en het hielp niets. ![]() maar verder lukt het slapen altijd meteen, ik slaap gewoon zodra mn hoofd op mn kussen ligt, heb alleen altijd slaap, daar wordt ik gewoon helemaal gek van. als ik maar 1 seconde niets doe dan dutten mn hersens alvast in ![]() bedankt voor de tips, maar deze heb ik dus al uitgeprobeert, et lijkt wel of niets helpt bij mij |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben dan mooie statistiek, maar ze leggen geen link tussen oorzaak en gevolg, dan heb je er gewoon GEEN REET AAN Ik erger me echt aan hoe dom sommige mensen zijn.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dolphin, je hoeft niet het hele verhaal te pm'en; maar als die 'omstandigheden' waren dat je neerslachtig was/niet lekker in je vel zat, dan zou de depressie een oorzaak kunnen zijn. of dat zo is kun je zelf bepalen, daarvoor hoef je geen privedingen met onbekenden te delen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
veel psychologen hebben wel gelijk, sommigen ook niet, sommigen overdrijven! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en als je dr niet op in wilt gaan moet je dat zelf weten, maar ik vind het niet erg om te sturen ofzow |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb pm gestuurd! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik slaap al zodra mn hoofd mn kussen raakt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het vreemde is wel dat ik er de ene week wel, en de andere week geen last van heb ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kmoet maar hopen of het de volgende dag goed gaat.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn moeder wil dat ik ermee naar de dokter ga, ze denkt dat ik suikerziekte heb, omdat ik ook best veel drink ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
behalve chronisch vermoeidheidssyndroom of dat et nog iets heel anders kan zijn...zoals bijvoorbeeld 'endorfineverslaving'.. maar ik kan altijd slapen..als ik ga zitten slaap ik al zowat, moet blijven lopen of iets blijven doen iig |
![]() |
||
Citaat:
Wat voor een tests heb jij daar gehad? Bloed laten prikken ofzo? |
![]() |
|
![]() |
Heb je wel eens gedacht aan narcolepsie?
Dat is een slaapstoornis waarbij je overdag sterk de neiging hebt om overal in slaap te vallen, maar juist 's nachts worden mensen met narcolepsie heel vaak wakker. Ook hebben narcolepsie patienten last van symptomen als: heftige, levens echte dromen etc. Meer info: http://www.narcolepsie.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iig bedankt voor et meedenken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar genoeg mensen hebben medische problemen waardoor ze veel slaap nodig hebben aan de andere kant.. als je je moe voelt en gedraagt zal het ook nooit beter worden (ik weet dat ik hier dolphin niet mee help maar toch ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
nu denk ik dus hele tijd dat ik niet moe ben (ook al is het wel zo ![]() btw, je hebt een leuke sig Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 19:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb je er ff een pm over gestuurd, wel zo makkelijk je leest maar als je er zin in hebt. het aspect van het sporten en van gewenning zitten er allebei in. Sporten helpt, teveel slaapt helpt niet, en te weinig ook niet (alleen helpt precies genoeg slaap ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Veel succes ermee verder!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gezond of ongezond leven? ExpoRules | 23 | 11-04-2013 14:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moe en aantal uren slaap Daantje_0705 | 22 | 16-06-2008 21:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Over Slaap *nerwen elensar | 3 | 18-01-2008 13:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #3 Bloem | 500 | 06-11-2007 23:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal voor schoolkrant] Slapen in de klas Vogelvrij | 6 | 19-08-2003 09:22 | |
Verhalen & Gedichten |
ik kon vannacht niet slapen... Eightball GOD | 8 | 07-01-2002 20:24 |