![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijk me sterk dat er zich veel mensen voor zullen aanmelden dus wat een flutidee. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ter illustratie van mijn punt, kun je hier eens een kijkje nemen. Er staat o.a. een lijst met de winnaars van de Nobelprijs van de natuurkunde. Van de 15 winnaars van de afgelopen 5 jaar (ieder jaar drie) werkte er slechts één bij een bedrijf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kan, het is een Kalashnikov, het favoriete wapen van ontwikkelingslanden. Zelfs jongetjes van 12 kunnen er mee omgaan, en het is niet kapot te krijgen. Ontopic: om uitkeringsgerechtigden met (reis)- onkostenvergoeding naar de rampgebieden te sturen is een beetje duur...ze moeten ook eerst nog hun tropenprikken krijgen, en die werken niet meteen, met de dode tyfusversie gaat daar een maand overheen, verder moet je nooit je gammaglobuline tegelijk met je prikken halen, dus echt, je hebt een maand vooorbereiding nodig, of anders ben je te ziek om te willen leven na een tropencocktail snelwerkende versie en je gamma is al meteen half opgebruikt. De levende tyfus inenting is erg vervelend....gecombineerd met de gele koorts en de DKTP herhaling en ook nog de gamma, alles in deze twee magere armpjes, kon ik me drie dagen nauwelijks bewegen. Ter plekke krijgen ze diarree van het water en het eten, en malaria omdat ze westerse watjes zijn zonder erfelijke weerstand tegen malaria. Het duurt weken voor ze een beetje produktief kunnen worden, tot die tijd hebben ze zelf hulp nodig. Hulp moet je dus lokaal zoeken. Niemand zit daar nu te wachten op nog meer opvreters die onderdak nodig hebben, bovendien zijn ze niet getraind en ze spreken de taal niet. Ze lopen nu alleen maar in de weg. Het Indonesische leger is in Atjeh voor driekwart bezig met hulpverlenen, het restant bombardeert er nog steeds de opstandelingen. En daar wil Bergen nederlandse vrijwilligers naartoesturen? Ik vind het een lief plan, ook mensen die zelf hun boeltje willen pakken en daar de handen uit de mouwen willen gaan steken vind ik schattig, maar het is niet erg haalbaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarbij zijn er ook veel werklozen die zich niet meer van nut voelen voor de Nederlandse samenleving, zij krijgen op deze manier de kans om zich nuttig te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gelukkig dat er dit keer langer dan een seconde is nagedacht over het voorstel. (hoewel het als vrijwillig initiatief ook behoorlijk nutteloos is)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Sommige mensen duwen van alles in de richting van de moslims. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat doet oa. Islamic Relief dan? Niet-moslims naar Sri Lanka en Indonesie sturen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||