Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Er zijn niet voor niets veel mensen die hun P proberen te halen op de pabo om daarna door te stromen naar de universiteit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan over half jaartje zijn maar ook over anderhalf jaar, ga niet weer ergens loos aan beginnen omdat ik toch wat moet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb je je p of ga je hem nog halen? dan kun je doorstromen naar de universiteit en ik weet wel dat veel universiteiten ook studiekeuzetests hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je zeker weet dat het absoluut niks op gaat leveren om door te gaan, dan zou ik stoppen. Je "bespaart" dan een aantal maanden studiefinanciering, die je kunt gebruiken bij je volgende studie en je kunt geld verdienen door te werken, is ook alleen maar handig, denk ik. Maar ik zou niet zomaar stoppen en dat je dan bv. de rest van je leven bij de AH gaat werken omdat je geen zin meer hebt om te gaan studeren, ik zou het alleen doen als je het echt als tijdelijke tussen"oplossing" ziet...en het liefst ook in overleg met je omgeving en bv. je mentor en decaan ofzo...dan weet je zeker dat je een weloverwogen beslissing neemt en dat je ook geen dingen over het hoofd ziet (bv. dat je het wel nog kunt halen en dan gewoon ergens anders in het tweede jaar in kunt stromen oid). |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe het bij universitaire studies zit zou ik niet weten, volgens mij beginnen die (vrijwel) altijd gewoon in september...? Je kunt natuurlijk altijd een universiteit bellen en het vragen of het mogelijk is in het lopende studiejaar te beginnen of misschien dat een decaan dat soort dingen ook wel zo weet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Groot probleem met studie, wat nu? omgee | 1 | 17-07-2013 18:12 | |
Studeren |
gestopt met studie crazydutch1989 | 1 | 18-01-2009 15:42 | |
Studeren |
Gestopt met studie/jaar er tussenuit of wat nieuws... Joopiedegekste | 29 | 18-09-2007 13:44 | |
Psychologie |
stoppen met studie? ikkuh15 | 34 | 24-10-2006 20:10 | |
Werk, Geld & Recht |
stoppen met studie voor 1 februari Chloe Siere | 23 | 26-01-2005 08:20 | |
Algemene schoolzaken |
Stoppen met eco, en dan?? hardhitter | 20 | 04-11-2004 20:56 |