Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Navelpiercings zijn imo altijd ordi. Echt een mega-afknapper gewoon.
||
![]() |
Citaat:
ringen draag ik nooit, vind ik alleen maar irritant ik koop ze zelf, de meeste sieraden die ik heb gekregen zijn stom en lelijk en draag ik nooit, behalve die wat ik van m'n zusje krijg. zelf sieraden maken kost te veel moeite en is tijdverspilling. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ontopic: ik heb 2 standaard dingen, een ring die ik van de mama van mijn ex gekregen heb en een kinky ass zwart oprek dingske in mn oor. Oorbellen soms (tenzij mn gaatjes weer dichtgegroeid zijn maar dan een veiligheidsspeld) en soms een ketting maar die raak ik altijd kwijt of ze gaan dus stuk. ondingen.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sieraden.. Ik ben te lui om dingen af te doen ofzo, dus ik heb de mijne vrijwel altijd om. En ik verveel me, dus ik maak een overzicht: - zilveren duimring in de vorm van 'n kat die om je vinger krult, linkerhand - zilveren wannabe-keltische ring om m'n middelvinger, rechterhand - zilveren ring met um inkepingen d'r in oid, ringvinger, rechterhand - zilveren schakelarmband, rechterhand - natuursteen-armbandje, maansteen, rechterhand - natuursteen-armbandje, schwarzenkristal, rechterhand - WOA2003 en WOA2004 festivalbandjes, linkerhand \m/ - zilveren kettinkje met een hagedis/draak/iets-hanger offf een boomblaadje-hanger (..het enige sieraad dat ik af en toe wel afwissel ![]() - tongpierciiiing - traguspiercing - 4 oorgaatjes Ik heb niks van goud want dat vind ik lelijk en ik heb ook geen horloge want for some reason gaan die dingen altijd snel stuk bij mij. Zelf dingen maken doe ik niet aan, want ik ben lui. Behalve bovenstaande heb ik nog 666 sieraad-dingen maar die draag ik amper. De meeste sieraden krijg ik, sommige niet. Een groot deel heb ik overigens van m'n tante gekregen, sieraden die ze vroeger droeg maar nu draagt ze goud, dus mocht ik al 'r leuke zilverdingen hebben. :> |
Advertentie |
|
![]() |
|
|