![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar zijn ze te streng in ![]() als er een gast buiten staat die je niet hebt begroet en je gaar vreemd komt ie ook gewoon binnnestormen hoort ie dat buiten ofzo?!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En kinderen gaan school leuker vinden naar mate ze betere cijfers hebben volgens mij, maar echt leuk vinden ze het nooit ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat als jullie dadelijk echt kinderen hebben dat jullie die ook eerst een hele tijd laten flipperen om ze vervolgens hun huiswerk te laten maken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ben ik lekker mee dan ![]() ![]() ![]() maar wel de man die ik wil ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had ook een keer dat iemand binnen kwam rennen en mijn sim wilde slaan, maar dat was wel een slim die ik zelf gemaakt had... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb je hem legaal? Wat voor systeem heb je? (Processor, geheugen, videokaart) Wat voor OS staat er op en wat voor ServicePack staat er op? Welke versie van DirectX heb je erop staan? Heb je meer problemen met je computer? Met andere spellen oid? Heb je al geprobeerd The Sims 2 VOLLEDIG te de-installeren en opnieuw te installeren? Als het spel vastloopt, loopt je windows ook dan vast? Gebeurd het altijd na 10 minuten? of Onregelmatig? Gelijk als je begint of pas na een paar uur? Niet dat ik gelijk een antwoord heb voor je; maar t'is altijd handig om dit te vermelden. (Tenzij je dat al gedaan heb maar ik heb geen zin 10 pagina's lang terug te zoeken. ![]() Zet dit soort dingen ook in een eventueel mailtje naar EA. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb hem legaal, AMD Athlon XP 1800+ 512 MB geheugen met een RADEON grafische kaart met die nieuwste drivers vandaag gedownload van de website Direct X 9 Verder nooit problemen met computer Helemaal eraf flikkeren en opnieuw installeren ook, computer is zelfs net gisteren geformatteerd Windows blijft gewoon prima draaien en het gebeurt vrij onregelmatig maar meestal wel in het eerste halfuur. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() meisje, meisje, jongetje, meisje, meisje, meisje en ik raar uit meisjes namen ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Het algemene sims 2 topic deeltje 7! rare kwast | 37 | 16-01-2009 14:41 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic # 6 freakinaround | 500 | 14-09-2008 20:12 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #5 Miracle | 500 | 30-01-2007 18:42 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #4 Miracle | 500 | 25-12-2005 12:18 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #3 Miracle | 500 | 28-04-2005 23:36 | |
Games |
Het Grote Algemene THE SIMS-topic! (In het kader van het forum schoon houden) RanC | 30 | 17-10-2004 15:46 |