Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2005, 20:14
Verwijderd
Citaat:
coekie schreef op 07-01-2005 @ 20:47 :
er gaat maar één sim verhuizen... en de nieuwe patch heb ik ook, hmm raar, probeer nog wel een keer
Er gaat één Sim verhuizen, maar woont die Sim al alleen? Of heeft hij huisgenoten?
Advertentie
Oud 07-01-2005, 21:17
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-01-2005 @ 12:55 :
Ik had een sim die was getrouwd en een minnares had (schoonmaakster).
Ik liet z'n vrouw op bed slapen en in een andere kamer liet ik de sim toen met die schoonmaakster naar bed gaan. Ze waren klaar en uit bed voordat de vrouw wakker werd.
Maar toen die vrouw wakker werd was ze kwaad en liep ze naar m'n sim toe. Ze maakte ruzie en ze wist dus dat ie was vreemdgegaan.

Best wel flauw: ik had d'r dus laten slapen, ze deden het in een andere slaapkamer en ze waren alweer omgekleed toen de sim wakker werd, dus ze heeft er helemaal niks van kunnen merken!
jah dat zei ik al eerder
daar zijn ze te streng in
als er een gast buiten staat
die je niet hebt begroet
en je gaar vreemd
komt ie ook gewoon binnnestormen
hoort ie dat buiten ofzo?!
Oud 07-01-2005, 23:08
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 07-01-2005 @ 22:17 :
jah dat zei ik al eerder
daar zijn ze te streng in
als er een gast buiten staat
die je niet hebt begroet
en je gaar vreemd
komt ie ook gewoon binnnestormen
hoort ie dat buiten ofzo?!
luidruchtige sex??
Oud 08-01-2005, 10:18
Jochem12
Jochem12 is offline
ik heb een oudje verkering laten krigen met de schoonmaakster, maar toen ik wilde trouwen was opeens alles voorbij, die opoe gi ng de schoonmaaksters zelfs haten
Oud 08-01-2005, 15:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-01-2005 @ 19:24 :
Is dat van die familie die er al in zit?
de sims zaten in een huis en de schoonmaakster van hen was ook de minnares van de mannelijke sim.
Oud 08-01-2005, 21:39
Amisha
Amisha is offline
Als je een nieuwe buurt maakt en er een neergestorte ufo in plaatst, kunnen de mannetjes dan ontvoerd worden? Het lukt mij nog steeds niet als ik ze door een telescoop laat kijken!
Oud 08-01-2005, 21:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
Amisha schreef op 08-01-2005 @ 22:39 :
Als je een nieuwe buurt maakt en er een neergestorte ufo in plaatst, kunnen de mannetjes dan ontvoerd worden? Het lukt mij nog steeds niet als ik ze door een telescoop laat kijken!
je moet dan een balkon hebben op de vierde verdieping geloof ik. En dan met die luxe telescoop door een mannetje laten kijken.
Oud 08-01-2005, 22:19
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik heb het spel in de kerstvakantie maar eens opgepakt. Het is redelijk vermakelijk. Behalve dat ik onlangs een tweeling heb gekregen en mijn hele huishouden nu een puinzooi is.

Ik zad een kort vraagje eigenlijk, bij het (ver)bouwen van een huis, hoe 'sloop' je een muur? En dan dus niet met ongedaanmaken, maar een bestaande muur (of dak of weet ik veel wat) weghalen.

En bestaan er ook kinderen die school leuk vinden? En zo ja, hoe zorg je daar voor. Tot nu toe moet ik alle kinderen namelijk eerst uren laten flipperkasten of pianospelen voor ze aan hun huiswerk willen.

En nog iets, als je je kind op een particuliere school weet te krijgen, wat zijn de voordelen daarvan?
Oud 08-01-2005, 22:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 08-01-2005 @ 23:19 :
Ik heb het spel in de kerstvakantie maar eens opgepakt. Het is redelijk vermakelijk. Behalve dat ik onlangs een tweeling heb gekregen en mijn hele huishouden nu een puinzooi is.

Ik zad een kort vraagje eigenlijk, bij het (ver)bouwen van een huis, hoe 'sloop' je een muur? En dan dus niet met ongedaanmaken, maar een bestaande muur (of dak of weet ik veel wat) weghalen.

En bestaan er ook kinderen die school leuk vinden? En zo ja, hoe zorg je daar voor. Tot nu toe moet ik alle kinderen namelijk eerst uren laten flipperkasten of pianospelen voor ze aan hun huiswerk willen.

En nog iets, als je je kind op een particuliere school weet te krijgen, wat zijn de voordelen daarvan?
wbt het verwijderen van een muur: hetzelfde als een muur neerzetten alleen dan moet je de CTRL toets ingedrukt houden.

En kinderen gaan school leuker vinden naar mate ze betere cijfers hebben volgens mij, maar echt leuk vinden ze het nooit . Ik laat ze altijd eerst flipperen tot de balk groen is en dan aan een stuk door het huiswerk maken en vervolgens weer flipperen.
Oud 09-01-2005, 14:47
Lunae
Lunae is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-01-2005 @ 21:14 :
Er gaat één Sim verhuizen, maar woont die Sim al alleen? Of heeft hij huisgenoten?
ja... haar ouders. Maar ik heb haar maar verliefd laten worden op een man, en die heeft haar gevraagd om bij hem te komen wonen dus nu is ze toch het huis uit
Oud 09-01-2005, 17:38
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Weinig. Ze gaan dan in uniform naar school en de vader/moeder heeft niet meer als wens dat ze naar een particuliere school gaan.
Oud 10-01-2005, 12:38
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
En nog iets, als je je kind op een particuliere school weet te krijgen, wat zijn de voordelen daarvan? [/B]
Volgens het boekje hebben ze dan later meer kans op betere banen, sneller promotie enzo..maar ik geloof er niet echt in
Oud 10-01-2005, 12:53
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-01-2005 @ 23:30 :
wbt het verwijderen van een muur: hetzelfde als een muur neerzetten alleen dan moet je de CTRL toets ingedrukt houden.

En kinderen gaan school leuker vinden naar mate ze betere cijfers hebben volgens mij, maar echt leuk vinden ze het nooit . Ik laat ze altijd eerst flipperen tot de balk groen is en dan aan een stuk door het huiswerk maken en vervolgens weer flipperen.
Ik vraag me af of 't hele sims gebeuren van invloed zal zijn op jullie latere echte leven.

Dat als jullie dadelijk echt kinderen hebben dat jullie die ook eerst een hele tijd laten flipperen om ze vervolgens hun huiswerk te laten maken.
Oud 10-01-2005, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 10-01-2005 @ 13:53 :
Ik vraag me af of 't hele sims gebeuren van invloed zal zijn op jullie latere echte leven.

Dat als jullie dadelijk echt kinderen hebben dat jullie die ook eerst een hele tijd laten flipperen om ze vervolgens hun huiswerk te laten maken.
Hehe, nee, dat denk ik niet In het echte leven werkt het toch wat anders.
Oud 10-01-2005, 13:49
rare kwast
rare kwast is offline
wat flipperen voor huiswerk!?! doe je daarna maar...EERST huiswerk en wel nu!!

*ik ga er dan gewoon achter staan...*
Oud 10-01-2005, 15:54
freakinaround
freakinaround is offline
ik kan een kind nooit breinmelk laten drinken ..altijd als ik opdracht geef dan om fles te geven, verdwijnt die opdracht meteen weer
Oud 10-01-2005, 15:59
Balance
Balance is offline
Citaat:

Oud 12-01-2005, 20:17
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
hehe ik zie het wel voor me...dat je jezelf als sim maakt en wat haar leven is wordt straks ook jouw leven..

ben ik lekker mee dan 7 kinderen (5 meisjes ) en zwanger van nummer 8 *wil niet zo veel meisjes..* *kinderen trouwens ook niet *
maar wel de man die ik wil
Oud 13-01-2005, 10:47
Vice
Vice is offline
Sinds de kerstvakantie ben ik weer met de sims bezig en ik begin het steeds leuker te vinden. Nou waren er toch een paar dingen waarbij ik me toch iets afvroeg. Zo heb ik mijn eigen buurt gemaakt en in die buurt 4 gezinnen. Met 1 van die gezinnen ben ik heel ver en 1 van die dochters (Chantal), die inmiddels volwassen is heeft een relatie met een Benjamin. Aangezien die Benjamin niet in mij zelfgemaakte buurt woont, vroeg ik me af of personen van andere buurten ook op bezoek kunnen komen. Hij moet iedergeval een huis hebben aangezien ik hem wel gewoon kan bellen.
Nou heeft die Benjamin ook een andere vrouw zwanger gemaakt en hij gaat misschien bij Chantal wonen. Maar hoe weet ik nou of ik niet een ander gezin kapot maak. Ik weet niet eens uit welke buurt die Benjamin komt.

Iemand ervaring mee.
Oud 13-01-2005, 10:56
rare kwast
rare kwast is offline
Benjamin is gewoon zo een vast figuur...dus misschien heeft ie een gezin misschien ook niet..
geloof dat die vast figuren gewoon overal hobsen
Oud 13-01-2005, 11:14
Vice
Vice is offline
Ja, maar die zijn soms ook best irrritant. Eerst was er een knul die zomaar de vuilnisbak omver gooide.
Oud 13-01-2005, 12:56
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Vice schreef op 13-01-2005 @ 12:14 :
Ja, maar die zijn soms ook best irrritant. Eerst was er een knul die zomaar de vuilnisbak omver gooide.
Ja, dan krijg je ongedierte.
Ik had ook een keer dat iemand binnen kwam rennen en mijn sim wilde slaan, maar dat was wel een slim die ik zelf gemaakt had...
Oud 13-01-2005, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 13-01-2005 @ 13:56 :
Ja, dan krijg je ongedierte.
Ik had ook een keer dat iemand binnen kwam rennen en mijn sim wilde slaan, maar dat was wel een slim die ik zelf gemaakt had...
Ja, dat heb ik soms ook, heel apart Meestal hebben mijn sims dan niks gedaan ofzo.
Oud 13-01-2005, 13:15
MikeyMo
MikeyMo is offline
Idd, die Christiaan vd kerkhof terwijl die heel goed bevriend is met mn folks

Ik heb echt zo'n chaos huis, ik heb 2 oudere, en twee volwassenen. Ik liet eerst die zoon met die vrouw trouwen, bleek het dat ze allemaal relaties had en shit. moest ik heel veel moeite doen om haar die andere gozer te laten haten. En toen ging mijn oudere man met de vrouw van zn zoon batsen. dus nu is iedereen boos op elkaar (die vader ookweer, als zij dan met die zoon zoent)

Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 13:17.
Oud 13-01-2005, 14:55
Miracle
Miracle is offline
Bij mij kunnen mensen die familie zijn niet met elkaar zoenen...

@Andijvie: bij mij hebben ze meestal ook niks gedaan..
Oud 13-01-2005, 19:54
Lunae
Lunae is offline
wat ik nou toch steeds heb..

is mijn sim een beetje aan het werk in huis enzo, komt Christiaan van Kerkhof ineens binnengestormd (zonder dat ik hem heb begroet) om daarna mijn sims te duwen en uit te schelden. Voor dat ik iets kan doen is Christiaan alweer weg, en is mijn sim depressief omdat ie ruzie met iemand heeft gemaakt

edit: dat staat hierboven dus ook al
Oud 14-01-2005, 16:38
Verwijderd
Zijn er hier nog meer mensen bij wie het spel steeds vastloopt? Ik heb net de nieuwste drivers van mn grafische kaart gedownload en geïnstalleerd, en als hij nu toch nog vast blijft lopen ga ik EA mailen. Ik weet het echt niet meer
Oud 14-01-2005, 17:16
Miracle
Miracle is offline
Misschien iemand die er verstand van heeft naar laten kijken? Ik ben bang dat EA je ook niet echt kan helpen.

Mijn sim krijgt die carrierebeloning voor criminaliteit maar niet. Mijn balkje van creatief is nog niet vol, dus dat is vaag. Hopelijk gaat het me nog een keer lukken. Ik moet nog drie beloningen.
Oud 14-01-2005, 17:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 14-01-2005 @ 17:38 :
Zijn er hier nog meer mensen bij wie het spel steeds vastloopt? Ik heb net de nieuwste drivers van mn grafische kaart gedownload en geïnstalleerd, en als hij nu toch nog vast blijft lopen ga ik EA mailen. Ik weet het echt niet meer
Heb je de nieuwste patch van sims 2 geinstalleerd?
Heb je hem legaal?
Wat voor systeem heb je? (Processor, geheugen, videokaart)
Wat voor OS staat er op en wat voor ServicePack staat er op?
Welke versie van DirectX heb je erop staan?
Heb je meer problemen met je computer? Met andere spellen oid?
Heb je al geprobeerd The Sims 2 VOLLEDIG te de-installeren en opnieuw te installeren?
Als het spel vastloopt, loopt je windows ook dan vast?
Gebeurd het altijd na 10 minuten? of Onregelmatig? Gelijk als je begint of pas na een paar uur?

Niet dat ik gelijk een antwoord heb voor je; maar t'is altijd handig om dit te vermelden. (Tenzij je dat al gedaan heb maar ik heb geen zin 10 pagina's lang terug te zoeken. )

Zet dit soort dingen ook in een eventueel mailtje naar EA.
Oud 14-01-2005, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 14-01-2005 @ 18:56 :
Heb je de nieuwste patch van sims 2 geinstalleerd?
Heb je hem legaal?
Wat voor systeem heb je? (Processor, geheugen, videokaart)
Wat voor OS staat er op en wat voor ServicePack staat er op?
Welke versie van DirectX heb je erop staan?
Heb je meer problemen met je computer? Met andere spellen oid?
Heb je al geprobeerd The Sims 2 VOLLEDIG te de-installeren en opnieuw te installeren?
Als het spel vastloopt, loopt je windows ook dan vast?
Gebeurd het altijd na 10 minuten? of Onregelmatig? Gelijk als je begint of pas na een paar uur?

Niet dat ik gelijk een antwoord heb voor je; maar t'is altijd handig om dit te vermelden. (Tenzij je dat al gedaan heb maar ik heb geen zin 10 pagina's lang terug te zoeken. )

Zet dit soort dingen ook in een eventueel mailtje naar EA.
Nieuwste patch is geïnstalleerd,
ik heb hem legaal,
AMD Athlon XP 1800+ 512 MB geheugen met een RADEON grafische kaart met die nieuwste drivers vandaag gedownload van de website
Direct X 9
Verder nooit problemen met computer
Helemaal eraf flikkeren en opnieuw installeren ook, computer is zelfs net gisteren geformatteerd
Windows blijft gewoon prima draaien en het gebeurt vrij onregelmatig maar meestal wel in het eerste halfuur.
Oud 14-01-2005, 21:18
Marcade
Marcade is offline
In the Sims 2 kan je grafisch allemaal dingen aan en uit zetten; Heb je daar al mee gestoeid? BV. resolutie lager; bepaalde dingen uit zetten? Heeft dat geholpen?

't klinkt allemaal idd. gewoon goed; heel vaag.
Oud 14-01-2005, 23:15
neardo
neardo is offline
weet wat ik nou wel eens zou willen weten.... Hoe je in godsnaam moet bouwen bij Sims 2?!!! ik snap dr de ballen van, kan de hele grond niet aanklikken ofso, dr komt nergens iets van een muur of iets kan iemand mij dit uitleggen?! pleeease
Oud 14-01-2005, 23:33
Vice
Vice is offline
Mijn eerste sim is vandaag overleden. Wel aan ouderdom. En een buurtsim is vandaag ook bij mij overleden. Door een fout konden m'n sims niet uit het zwembad. Na een tijdje klooien met de cheat moveobjects on had ik maar uit veiligheid de ladder uit het water gehaald. Echter zag ik niet dat er nog een buurtsim daar zwom en die was dus verdronken.
Oud 15-01-2005, 00:32
mimima
mimima is offline
hahahh aww
Oud 15-01-2005, 06:19
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
neardo schreef op 15-01-2005 @ 00:15 :
weet wat ik nou wel eens zou willen weten.... Hoe je in godsnaam moet bouwen bij Sims 2?!!! ik snap dr de ballen van, kan de hele grond niet aanklikken ofso, dr komt nergens iets van een muur of iets kan iemand mij dit uitleggen?! pleeease
Je hebt een illigale versie, eigen schuld.
Oud 15-01-2005, 10:32
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-01-2005 @ 07:19 :
Je hebt een illigale versie, eigen schuld.
*kuch*
Oud 15-01-2005, 13:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-01-2005 @ 11:32 :
*kuch*
ja maar jij hebt dan tenminste nog de goede versie gedownload. zij niet
Oud 15-01-2005, 17:45
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-01-2005 @ 11:32 :
*kuch*
Idd, ik zorg dat ik een handige vriend heb die me het uitlegd hoe ik de goede versie krijg.
Oud 16-01-2005, 14:41
rare kwast
rare kwast is offline
aaaaaaah weer een meisje
dat zijn 6 meisjes en 2 jongetjes, en heb nog 5 dagen
Oud 16-01-2005, 15:00
Vice
Vice is offline
De laatste 3 keer alleen maar jongetjes gekregen. Ik wil nu wel een keer weer een meisje.
Oud 16-01-2005, 15:57
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Vice schreef op 16-01-2005 @ 16:00 :
De laatste 3 keer alleen maar jongetjes gekregen. Ik wil nu wel een keer weer een meisje.
ik had meisje, jongetje (gemaakt in ontwerp program )
meisje, meisje, jongetje, meisje, meisje, meisje

en ik raar uit meisjes namen
Oud 17-01-2005, 16:08
althea
althea is offline
Eindelijk na een maand nog eens sims2 kunnen spelen. Was er beter helemaal niet aan begonnen.
Op een site heb ik gelezen dat tweelingen heel uitzonderlijk zijn. Tjah, bij mij dus niet. Bijna al mijn sims hebben een tweeling. Is wel leuk een tweeling, maar in het begin is het echt wel zwaar en ik kan ze altijd zo moeilijk uiteen houden .
Is het normaal dat tweelingen zoveel voorkomen of is het gewoon een kleine error in het programma?
Oud 17-01-2005, 16:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
althea schreef op 17-01-2005 @ 17:08 :
Eindelijk na een maand nog eens sims2 kunnen spelen. Was er beter helemaal niet aan begonnen.
Op een site heb ik gelezen dat tweelingen heel uitzonderlijk zijn. Tjah, bij mij dus niet. Bijna al mijn sims hebben een tweeling. Is wel leuk een tweeling, maar in het begin is het echt wel zwaar en ik kan ze altijd zo moeilijk uiteen houden .
Is het normaal dat tweelingen zoveel voorkomen of is het gewoon een kleine error in het programma?
Ik heb het ook al een paar keer gehad. Niet zo vaak als jij zo te zien, maar ik zou het ook absoluut niet 'uitzonderlijk' noemen.
Oud 18-01-2005, 13:54
Q
Q is offline
Ik heb nog nooit een tweeling gehad. Hoe houden jullie het trouwens vol met 6 kinderen? Het kost een vermogen en echt enorm veel aandacht
Oud 18-01-2005, 14:00
Miracle
Miracle is offline
Ik heb ook nog maar één keer een tweeling gehad, maar ik heb sowieso niet super veel kinderen gehad tot nu toe.
Oud 18-01-2005, 14:24
Verwijderd
Ik had mijn sims laatst een kind laten maken, ik hoorde het muziekje dus het was gelukt. Daarna vielen ze in slaap. Toen de moeder opstond en naar de keuken liep om eten te gaan maken zag ik zo'n ballon boven haar hoofd met een babyspeen en een vraagteken. Ik hoop dat het een tweeling wordt In de keuken viel ze op de grond en kwam de grim reaper haar halen maar ik heb haar vriend laten smeken voor haar leven en toen gaf hij haar terug. Ze is gelukkig wel nog steeds zwanger.
Oud 18-01-2005, 15:41
Miracle
Miracle is offline
Ik liet mijn sim levenselixer drinken, maar had niet op zijn wensniveau gelet. Toen was hij ineens bejaard, carriere verknald.
Oud 19-01-2005, 17:54
Miracle
Miracle is offline
Whaa, ik maak een puinhoop van m'n gezin.

Eerst was ik wanhopig en belde het adoptiebureau om een kindje te laten brengen voor mijn opa. Die kwamen niet en ik ontdekte dat ik alsnog hem kon laten trouwen en een kind kon laten krijgen. Maar wat bleek, het adoptiebureau kwam een dag later. Toen had ik dus een kind en een zwangere vrouw. Toen bleek dat ze een tweeling kreeg. Had ik dus ineens drie babies. Vlak daarna werd één kind opgehaald, die had ik laten verhongeren. Ik wilde het andere kind ook laten verhongeren, maar toen werden ze allebei opgehaald. Toen was ik dus weer kinderloos. Nu is ze alweer zwanger en ik hoop dat het geen tweeling is.
Oud 19-01-2005, 19:30
Vice
Vice is offline
Bij mij kwam de adobtiebureau ook een dag later, maar ik dacht dat het kwam doordat de moeder die daar daarvoor gewoon moest werken.

Bij mijn familie was eerst ook een zoontje meegenomen omdat hij een 5,5 op z'n rapport had staan. Alleen toen de maatschappelijke werkster kwam, was dat jochie aan het zwemmen. Inplaats van hem te roepen, sprong ze zelf in het water.
Oud 19-01-2005, 19:40
Miracle
Miracle is offline
Mijn tuinvrouw ging ook zomaar zwemmen.

Regels voor berichten