Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zou eerst eens met haar praten en vragen als ze een keer wat leuks met je wil doen.. dus naar de bios oid... of vraag haar telefoon nummer en bel haar eens..
nooit direkt zeggen "ik ben verlieft op jou" als je haar verder niet zo goed kent (wat ik uit jouwn verhaal opmerk) als jullie hebben gebelt/bios oid kan je wel zeggen dat je haar meer als gewoon leuk vind.. good luck! |
![]() |
||
Citaat:
Succes gegarandeerd! ![]() Nee, hoor, grapje. Deze kwestie is de moeilijkste die er bestaat
||
Citaat:
ja of met een bierviltje op je hoofd naar haar toelopen en zeggen: 'Heb jij deze erop gegooid?' ![]() Nee ff serieus.. probeer eerst haar naam te weten te komen, je kan bv haar telefoonnummer vragen. Of je kijkt het ff aan of je jou leuk vind.. zie je haar ook wel eens als je uitgaat ofzow? dat maakt dingen vaak een stuk makkelijker.. Maar wat je ook zegt, probeer het zo leuk mogelijk te doen.. stotteren heeft ze ook niets aan denk ik..
|
![]() |
anders probeer je n smoesje te bedenken zodat je wat aan haar kan vragen...of stuur met valentijnsdag n roos naar haar ofzo??
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij wordt het het meest gewaardeerd als je gewoon op haar afstapt en een praatje met haar maakt. Wat eventueel ook werkt, is zorgen dat een vriendin van je een gesprekje met haar begint, om je daar vervolgens in te mengen.
|
Je moet het gewoon spontaan en relaxed brengen, maak er niet het einde van de wereld van want dan breng je haar in het nauw en voelt ze zich ingesloten.
Gewoon een keer zeggen, hee heb je zin om een keer met mij wat te gaan drinken of whatever. Je lijkt me wel een leuk meisje en ik zou graag een keer wat met je doen. |
![]() |
|
ik zou niet direct zeggen: ik ben verliefd op jou. schrikt haar denk ik n beetje af. begin gewoon n gesprek over muziek ofzo of vraag of ze n bepaalde film heeft gezien. en daarna kan je dan vragen of ze eens wat wil drinken ofzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze? Cas Kramers | 1 | 08-03-2012 07:08 | |
Eindexamens 2007 |
HOE kun je het beste leren? Diageo | 3 | 15-05-2007 14:25 | |
Liefde & Relatie |
sexrelatie? hoe maak je dat duidelijk? Blitzkrieg Bop | 35 | 08-07-2006 23:09 | |
ARTistiek |
hoe maak je iets eng? Verwijderd | 20 | 09-04-2004 21:53 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |