Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2002, 20:22
fanatickje
fanatickje is offline
aLoha,
Ik ben nogal wat verliefd op een meisje bij ons op school en ik wil kost wat kost contact met haar maken.
Hoe moet ik dit doen?
gewoon op haar afstappen?
en dan?
wat moet ik dan zeggen?
gewoon zeggen van jaja ik ben verliefd op jou.
of wa?
antwoord!!!!
Oud 22-01-2002, 21:09
romytjuh
romytjuh is offline
probeer via via met haar in contact te komen.. vraag of een vriend of vriendin van je je wil helpen dat wil vaak ook fijn zijn en als je niet verlegen bent ga dan gewoon een praatje met haar maken... je zult zien dat ze dat zeer op prijs stelt.. nou ik zou dat wel doen namelijk
Oud 23-01-2002, 00:46
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
romytjuh schreef:
probeer via via met haar in contact te komen.. vraag of een vriend of vriendin van je je wil helpen dat wil vaak ook fijn zijn en als je niet verlegen bent ga dan gewoon een praatje met haar maken... je zult zien dat ze dat zeer op prijs stelt.. nou ik zou dat wel doen namelijk
welke? het op prijs stellen, of op "die" manier in contact komen?
Oud 23-01-2002, 10:15
kizzy
kizzy is offline
ik zou eerst eens met haar praten en vragen als ze een keer wat leuks met je wil doen.. dus naar de bios oid... of vraag haar telefoon nummer en bel haar eens..

nooit direkt zeggen "ik ben verlieft op jou" als je haar verder niet zo goed kent (wat ik uit jouwn verhaal opmerk)

als jullie hebben gebelt/bios oid kan je wel zeggen dat je haar meer als gewoon leuk vind..

good luck!
Oud 23-01-2002, 15:50
fanatickje
fanatickje is offline
ma dat is juist het probleem!!!
wat moet ik dan zeggen???
ik weet ik echt nie wa zeggen
ben een beetje verlegen, ma durf toch wel op mensen afgaan
Oud 23-01-2002, 16:35
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
fanatickje schreef:
ma dat is juist het probleem!!!
wat moet ik dan zeggen???
ik weet ik echt nie wa zeggen
ben een beetje verlegen, ma durf toch wel op mensen afgaan
gewoon zeggen: "Kom, we gaan naar mijn huis, daar eten we pizza en dan gaan we seks hebben! Of lust je geen pizza?"

Succes gegarandeerd!

Nee, hoor, grapje. Deze kwestie is de moeilijkste die er bestaat
Oud 23-01-2002, 17:31
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
gewoon zeggen: "Kom, we gaan naar mijn huis, daar eten we pizza en dan gaan we seks hebben! Of lust je geen pizza?"

Succes gegarandeerd!

Nee, hoor, grapje. Deze kwestie is de moeilijkste die er bestaat

ja of met een bierviltje op je hoofd naar haar toelopen en zeggen: 'Heb jij deze erop gegooid?'

Nee ff serieus.. probeer eerst haar naam te weten te komen, je kan bv haar telefoonnummer vragen. Of je kijkt het ff aan of je jou leuk vind.. zie je haar ook wel eens als je uitgaat ofzow? dat maakt dingen vaak een stuk makkelijker..
Maar wat je ook zegt, probeer het zo leuk mogelijk te doen.. stotteren heeft ze ook niets aan denk ik..
Oud 25-01-2002, 13:12
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
anders probeer je n smoesje te bedenken zodat je wat aan haar kan vragen...of stuur met valentijnsdag n roos naar haar ofzo?? vinden meisjes echt altijd leuk, ook al zou de liefde niet wederzijds zijn, ze zouden dat echt op prijs stellen... enne je kan ook op haar af lopen en iets zeggen over school (zwaar, stom, etc) of vraag of ze al n bepaalde film heeft gezien (bijv. Lord of the Rings, hebben de meeste wel gezien) en praat daar met haar over. Of leg eerst anders ff oogcontact aan, als je dan ziet dat ze daarop reageert, is t ook makkelijker om op haar af te lopen....of wat ook n manier is, doe ik zelf wel eens als ik echt niets anders weet, is gewoon op diegene aflopen en beginnen te praten, want hoe langer je over t gespreks onderwerp nadenkt, hoe minder je weet te bedenken..... gewoon doen!!
Oud 10-01-2005, 21:10
Cola
Cola is offline
probeer achter haar email te komen en als je haar dan toegevoegd hebt en ze vraagt wie je bent enzo
en als zij dan vraagt hoe je aan haar email komt dan zeg je een jongen uit mijn klas vind jou leuk en ik moest van hem jou toevoegen enzo
Oud 10-01-2005, 21:16
MB
MB is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 10-01-2005 @ 22:10 :
probeer achter haar email te komen en als je haar dan toegevoegd hebt en ze vraagt wie je bent enzo
en als zij dan vraagt hoe je aan haar email komt dan zeg je een jongen uit mijn klas vind jou leuk en ik moest van hem jou toevoegen enzo
zou ik persoonlijk niet doen, omdat MSN erg onpersoonlijk is (naar mijn mening)

Volgens mij wordt het het meest gewaardeerd als je gewoon op haar afstapt en een praatje met haar maakt.

Wat eventueel ook werkt, is zorgen dat een vriendin van je een gesprekje met haar begint, om je daar vervolgens in te mengen.
Oud 10-01-2005, 21:18
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Je moet het gewoon spontaan en relaxed brengen, maak er niet het einde van de wereld van want dan breng je haar in het nauw en voelt ze zich ingesloten.

Gewoon een keer zeggen, hee heb je zin om een keer met mij wat te gaan drinken of whatever. Je lijkt me wel een leuk meisje en ik zou graag een keer wat met je doen.
Oud 10-01-2005, 21:37
JJ13
JJ13 is offline
ik zou niet direct zeggen: ik ben verliefd op jou. schrikt haar denk ik n beetje af. begin gewoon n gesprek over muziek ofzo of vraag of ze n bepaalde film heeft gezien. en daarna kan je dan vragen of ze eens wat wil drinken ofzo.
Oud 10-01-2005, 22:43
Briseïs
Briseïs is offline
Als het nou nóg niet gelukt is zou ik het maar opgeven hoor.
Oud 10-01-2005, 22:57
first eror
first eror is offline
Uh?
Oud 11-01-2005, 10:15
Verwijderd
Zitten jullie nog steeds allebei op die school?
Oud 11-01-2005, 10:18
Verwijderd
Dit topic is 3 jaar oud, vandaar dat ik 'm sluit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten