Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2005, 13:08
miss-maren
miss-maren is offline
help!
mijn vriend heeft ooit eens voor de grap gezegd:

'het lijkt me echt cool om zo een t-shirt te hebben met daarop, my bitch ----->'

heel flauw allemaal, maar dat wil ik hem dus (onderandere) graag geven, puur om het feit dat hij het niet verwacht. maar, dat moet ik dan nog wel ergens kunnen vinden..

iemand een idee?

met die pijl bedoel ik dan dat die bijv. naar rechts wijst, waar ik dan hoor te lopen... (niet dat ik dat ga doen hehe, maar je snapt het idee wel)
Oud 07-01-2005, 14:21
Mois
Mois is offline
Whaaa!!! Waarom moet je eerst 2 uur lezen in de 'cadau-topics' en weet je dan nog niks!? Maar wel gave topics hoor! Hebben veel mensen -onderwie ik ook wel hoor!- veel aan!

Maar uhm... Probleempje... Kijk, het zit zo...
Ik (17) en mijn "vriend" Wim (44) zijn 14 januari 2 jaar bij elkaar. Aangezien ik geen inkomen heb (geen bijbaantje etc.) wil ik iets 'budgets' met 'm doen of voor 'm kopen. Hij zegt telkens dat dat niet hoeft maar ik WIL dat gewoon. Hoort erbij vind ik. Ik heb al zo veel dingen gegeven en gedaan die hier op de topics worden gezegd en ik weet het daardoor niet zo goed meer!

We hebben bijvoorbeeld samen een boek waar we herinneringen en foto's ed inplakken enzo... Ook heb ik 'm al een paar keer lekker uitgebreid gemasseerd enzo en we houden allebei erg van gezelligheid en romantiek. Dus dat soort dingetjes met kaarsjes enzo is niet speciaal genoeg voor deze gelegenheid. (Wel super ideeen trouwens! )

Voor zijn verjaardag heb ik ook al veel dingetjes gekocht en gedaan... 2 Lieve lichtgevende mini-badeendjes van de Expo en een busje met lieve briefjes en kleine fotootjes etc... Ook voor z'n huis heb ik al allerlei leuke dingen gekocht enzo.

Nu zat ik te denken om met 'm bijvoorbeeld gezellig een dag naar "pak'm-beet-hou'm-vast" Belgie te gaan... Malmedy ofzo... Zijn we 1 keer geweest en was heel leuk. Maar ook zat ik te denken om naar de plek te gaan waar we elkaar voor het eerst hebben 'ontmoet'... (Hij kwam me ophalen (de eerste ontmoeting) en toen zijn we naar een parkeerplaats bij Staphorst geweest... Waarom weten we nog steeds niet! ) Was toen heel gezellig enzo en zo hebben we nog wel meer plekjes waar we veel met de auto hebben gestaan. (Touren graag)...

Maar dus... Ik weet niet wat ik moet doen!!! (Ook al met de gedachte aan het weer deze tijd van het jaar...)
Heb maar zo'n beperkt budget! Rond de €40,00... Ik zou dan bijvoorbeeld wel -wat ik net zei- naar Malmedy willen en dan gezellig de stad in en touren enzo en dan gezellig eten daarna... En dan weer terug naar z'n huisje en dan een gezellige nacht hebben enzo...

Maar is dat wat volgens jullie!?

Owja... Ga me nu please niet meteen afzeiken omdat ik 17 ben en Wim 44... Liefde kent geen grenzen! THNX!

Laatst gewijzigd op 07-01-2005 om 14:36.
Oud 07-01-2005, 21:05
Yurgentje
Yurgentje is offline
owkeey eerst ff iets 17 en 44.... is dat nie een btje veel.... k zla wel nie de 1e zijn die dat zegt maarjah en evrder t id klinkt leuk als je vriend ervan houd
Oud 07-01-2005, 21:05
Yurgentje
Yurgentje is offline
srry jhad je beriggie nog nie helmemaal afgelzen sgaam sgaam srry srry
Oud 07-01-2005, 23:26
Mois
Mois is offline
THNX!

En ja... Klopt, krijg het ontieglijk vaak naar onze kop gegooid (ook Wim)... Is zwaar klote... Maar -> Liefde kent geen grenzen!
Oud 09-01-2005, 16:20
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Beetje vroeg maar beter als te laat natuurlijk: Wie heeft er een paar geweldige ideeen voor "Valentijnsdag"?
We zijn net 3 jaar bij elkaar en toen moest ik er ook al vreselijk lang over nadenken wat ik hem moest geven en nu zijn de ideeen allemaal op! Dus kom maar op met alle lieve romantische dingen!
Oud 09-01-2005, 19:45
*TeSz*
*TeSz* is offline
Ik heb n heeeele mooie ring gekregen van m

Voor Valentijnsdag krijgt hij van mij n lief fotolijstje met n foto van ons samen erin .. en n etentje
Oud 09-01-2005, 21:09
*TeSz*
*TeSz* is offline
Is het niet raar om uit eten te gaan .. ?
Kben 15 en hij 16
Oud 09-01-2005, 21:46
Yurgentje
Yurgentje is offline
zolang t niet de mac is..... als etentje is t tog all1 maar super gezellig en leuk en romantisch om dat op Valentijnsdag te doen.... en helemaaal niet raaar
Oud 10-01-2005, 20:09
Verwijderd
Citaat:
*TeSz* schreef op 09-01-2005 @ 22:09 :
Is het niet raar om uit eten te gaan .. ?
Kben 15 en hij 16
Als jij het bijzonder vindt om uit eten te gaan, dan is het juist extra romantisch
Oud 10-01-2005, 21:16
Jules
Jules is offline
Citaat:
Yurgentje schreef op 09-01-2005 @ 22:46 :
zolang t niet de mac is...
Maar, hoe vet is het om in pak & galajurk (en met zelf meegebracht kaarsje) in de Mac te gaan 'dineren'
Oud 10-01-2005, 21:47
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Vet... Dat is zeker vet ja, die vlek op je nette pak/jurk.

Dood zonde.

Staat wel leuk tussen al die zwervers en werklozen.

No offence.
Oud 13-01-2005, 20:31
Yurgentje
Yurgentje is offline
Citaat:
Jules schreef op 10-01-2005 @ 22:16 :
Maar, hoe vet is het om in pak & galajurk (en met zelf meegebracht kaarsje) in de Mac te gaan 'dineren'
Jah opzig wel vet... maar of het nouw egt romantisch is... lijkt me tog niet....
Oud 14-01-2005, 21:14
Yurgentje
Yurgentje is offline
heel veel egt leuke ideeen.... maareh 1 vraag... waar kun eje die eetbare bodypaint kopen???
Oud 14-01-2005, 23:33
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
sexshop. Je hebt nog verschillende smaken ook.
Veel plezier.
Oud 15-01-2005, 16:55
Yurgentje
Yurgentje is offline
hahaha owkeey bedankt....
Oud 15-01-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Yurgentje schreef op 14-01-2005 @ 22:14 :
heel veel egt leuke ideeen.... maareh 1 vraag... waar kun eje die eetbare bodypaint kopen???
expo..
chocolade schijnt niet zo lekker te zijn
aarbeien heb je na weinig al genoeg van
Oud 16-01-2005, 19:50
Yurgentje
Yurgentje is offline
owkeey.... bedankt voor je advies
Oud 16-01-2005, 20:53
PV
PV is offline
Citaat:
PV schreef op 06-01-2005 @ 14:27 :
Iets voor ouders die 25 jaar getrouwd zijn..? Eerder genoemde ideeën waren 25 foto's van belangrijke momenten, uit eten, weekendje weg, zelf voor ze koken, eten laten bezorgen of een dildo/opblaaspop (niet mijn idee maar misschien zijn er ouders die het kunnen waarderen )

Andere suggesties?
Up, ik weet nog steeds niks
Oud 16-01-2005, 21:20
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Een vakantie naar een zonnig oord. Ik weet niet of je nog broertjes of zusjes hebt waarmee je de kosten dan delen. Plus dat je het huis dan een tijdje voor jezelf hebt. Party party!! (vanuit gaanend dat je nog thuis woont)
Oud 16-01-2005, 21:34
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 16-01-2005 @ 21:53 :
Up, ik weet nog steeds niks
Mijn zusje en ik hebben echt heel afgezaagd een foto van ons laten maken en mn moeder ging er helemaal van huilen zo blij was ze
We hadden er nog een vet plan bij, maar daar is het niet meer van gekomen, maar toch maar even: voor het maken van die foto wilden we een sessie 'oefen-foto's' maken, dus gekke bekken, allemaal houdingen, 100 verschillende outfits, gewoon een melige zooi en daar een plakboek van maken, met dus foto's van mij en mn zusje. Met de mededeling dat wij toch wel het beste product van die 25 jaar zijn
En samen met opa en oma en ooms en tantes hebben we ze een midweekje Luxemburg gegeven.
Oud 18-01-2005, 10:11
lso
lso is offline
Komende maanden heb ik twee maand intensieve stage waardoor ik mijn vriend slechts twee uur in de week zal kunnen zien. Morgenavond zijn we een laatste avond/nacht samen.. ( we zien elkaar wel nog dit weekend). Omdat het onze laatste avond samen is, vroeg ik hem wat hij graag wilde doen. Het mag van mij een beetje speciaal worden...

Hij zei.. verras me... En eigenlijk wil ik hem em een avond van maken waarbij ik hem op allerhande manieren met heel kleine dingetjes verras.. Aangezien we op valentijn niet samen zijn, komt dit ook goed uit...

Het enige probleem is dat ik nu wel wat laat ben om vanalles te bedenken...

Heeft iemand kleine (niet dure) ideetjes voor morgenavond? We gaan allessinds eerst iets eten in een restaurantje waar we elkaar beter leerden kennen..

Ideetjes...? Dringend en welkom

thx

Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 10:21.
Oud 18-01-2005, 16:58
knir
knir is offline
nog even een tip voor de beperkte budgetten etc:

toen ik een jaar met mijn vriend had heb ik voor hem een doos gemaakt: 'de-hoe-overleef-ik-kirsten-survival-kit', met daarin een blik bier, een pakje peukjes en wat kleine kadootjes enzo. Wees creatief, het hoeft echt niks te kosten en tis heus wel schattig
Oud 18-01-2005, 17:38
asyx
asyx is offline
Had dit zojuist net ook al verteld onder een verkeerd topic geloof ik... (ben hier nieuw) ... maar ik ga mijn vriendinnetje denk ik een horloge met haar naam erop cadeau doen.
Horloge ziet er goed uit op de website, is alleen niet heel goedkoop: E49,95.
Oud 19-01-2005, 16:12
mcflem
mcflem is offline
ik ga hier maar niet neerzetten wat ik allemaal voor hem ga kopen ^_^
hij is ook actief op het forum en wil nog wel eens naamzoeken
wat hij al wel weet:
love dice
handboeien

maar die handboeien zijn eigenlijk wel voor de grap
we hebben 5 februari 1 maand en het is 2 dagen na zijn verjaardag..
ik zie hem alleen in het weekend dus we vieren het gewoon dan allebei..
Oud 20-01-2005, 18:54
sjlot
sjlot is offline
wie weet een leuk cadeautje voor mijn lieve mannetje hij is 16 jaar en houd van drummen, ik zat te denken aan een boxer met schaapjes als geintje maar das ook weer zo afgezaagd
Oud 20-01-2005, 22:07
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Ik zou dan een hartjes onderbroek doen. Voor mij is het makkelijk. Ik kan tegen een zeer lage prijs aan sieraden komen via mn werk. Maar das weer afgezaagd omdat ik dat kan natuurlijk. Je moet er vooral moeite voor gedaan hebben om iets leuks te geven. Dan is het een kado met een verhaal en dat maakt het zo bijzonder.
Oud 20-01-2005, 22:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hij gaat van mij een lavalamp krijgen. Omdat hij al een tijdje twijfelt of hij er een gaat kopen, omdat we bijna twee jaar verkering hebben, omdat die nu in de aanbieding waren en omdat ik hem lief vind.
Oud 25-01-2005, 23:16
Anaïs
Anaïs is offline
ik heb mijn vriend voor Kerst een lavalamp gekocht
Oud 26-01-2005, 12:35
KiMmIiIY
KiMmIiIY is offline
Haaj Haaj MenSen...

Ik Heb Nu Dus 3 Weken..Een Hele LEuke Vriend..Maar Nu..Is het dus Bijna Valentijn..EN Hij zegt dat Hij Iets heel Erg Leuks Gaat Geven OFsO Aan Mij..mAar NU...Ik Weet Dus helemaal NIks Om aan HEm Te geven..En ik vind Het ook zo Dom Om te vrage..wat Hij Leuk VInd...Dus Misschien.. Heeft iemand Hier Een Ideetje...Of Een Tip Voor Mij...

=XxX=KiM
Oud 26-01-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
KiMmIiIY schreef op 26-01-2005 @ 13:35 :
Haaj Haaj MenSen...

Ik Heb Nu Dus 3 Weken..Een Hele LEuke Vriend..Maar Nu..Is het dus Bijna Valentijn..EN Hij zegt dat Hij Iets heel Erg Leuks Gaat Geven OFsO Aan Mij..mAar NU...Ik Weet Dus helemaal NIks Om aan HEm Te geven..En ik vind Het ook zo Dom Om te vrage..wat Hij Leuk VInd...Dus Misschien.. Heeft iemand Hier Een Ideetje...Of Een Tip Voor Mij...

=XxX=KiM
Dé tip voor jou: Schrijf normaal. Een zin begint met een hoofdletter, namen hebben een hoofdletter, maar in de rest van de zin zitten geen hoofdletters. Een zin eindigt met 1 punt, niet met 2 of 3. De meeste forummers lezen je tekst niet als je zo schrijft.

En het is helemaal niet dom om hem te vragen wat hij leuk vindt maar als je hem liever wilt verrassen: je weet toch wel wat zijn hobbys zijn? Als hij van films houdt kun je hem een dvd geven; als hij aan een sport doet iets dat hij daarvoor kan gebruiken, etc. Dat is misschien niet erg romantisch... Je zou ook iets voor hem kunnen dóen: zijn lievelingseten koken, de kamer mooi maken met muziek en kaarsjes, zoiets.
Oud 26-01-2005, 19:52
Arwyn
Arwyn is offline
Cadeautjes zijn moeilijk... Vooral als 't net aan is!
3 februari hebben we een maand, 14 februari valentijn en de 15e is-ie jarig... Als ik voor alle 3 de dagen wat moet kopen... Ik weet dus echt niet wat en ben ook nog es heel erg blut (sparen voor vakantie)...

Cadeautjes zijn moeilijk... (maar dat had ik al gezegd )
Oud 26-01-2005, 20:07
WickedDevil
WickedDevil is offline
ik heb nog niets met een meisje.. maar gewoon als cadeau wil ik of een ring of een roos geven..
alleen we kennen alkaar nog maar heeel kort.. en we hebben nog niet echt ies.. weet ik dus niet of dat wel een goed plan is..
Oud 27-01-2005, 08:47
Verwijderd
een ring of een roos? Je kent haar pas net en hebt niets met haar, maar wil haar toch iets geven dat staat voor 'eeuwige liefde'? Ik zou gillend wegrennen.
Als je haar graag iets wil geven, geef haar dan iets dat echt bij haar past, waarvan je zeker weet dat zij het heel graag wil hebben.
Als je graag iets met Valentijn wil doen, stuur dan een kaartje ofzo.
Oud 27-01-2005, 09:11
hi
hi is offline
Het zit zo: zus en zwager 5 jaar getrouwd! En nu?

Nog hippe cadeau's?
Oud 28-01-2005, 13:24
rodina
rodina is offline
Bij een hobbywinkel 2 bordjes halen, onbewerkt, potjes porseleinverf en een kwast. Bordjes mooi beschilderen, met iets wat jullie allebei leuk vinden, weet ik't logo van lowlands als je een vette lowlands hebt gehad. Ontbijtje op serveren en je hebt alvast een deel van je uitzet
Oud 02-02-2005, 19:18
saturday
saturday is offline
Dit is misschien een idee?
Oud 03-02-2005, 08:54
kissygirl
kissygirl is offline
heej luitjes..

ik denk dat wel meerdere hier last van hebben maar k heb alle berichtjes eens gelezen en k weet dus nog niks voor mn vriendje moet kopen. hij is deze maand jarig en we hebben nog maar een weekje officieel maar k ken em al langer..
k wil niet iets wat iedereen doet help plz... wat moet k nou voor een jongen kopen??
jongens kom maar op met jullie reacties wat zouden jullie graag van je vriendin op je verjaardag krijgen?

xxxxx mii
Oud 03-02-2005, 11:10
asyx
asyx is offline
Yo gasten,
het horloge voor mijn vriendin is binnen:

40 eurootjes!
Oud 03-02-2005, 13:07
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
kissygirl schreef op 03-02-2005 @ 09:54 :
k wil niet iets wat iedereen doet help plz... wat moet k nou voor een jongen kopen??
Als je graag iets echt origineels wilt, kun je beter zelf nadenken dan het hier te vragen. De meeste dingen hier zijn namelijk al wel ooit door iemand gegeven, lijkt me.
Misschien kun je bijvoorbeeld iets van/voor voetbal kopen als hij voetbalt, of iets wat hij ook op school kan gebruiken, of juist iets voor op zijn kamer, een poster of een lamp ofzo.
Oud 04-02-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Elkana schreef op 08-01-2005 @ 00:26 :
THNX!

En ja... Klopt, krijg het ontieglijk vaak naar onze kop gegooid (ook Wim)... Is zwaar klote... Maar -> Liefde kent geen grenzen!
ik zou em aanklagen als pedofiel
Oud 10-02-2005, 10:29
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Dit is het eerste jaar dat ik valentijn vier met mijn vriend dus wil ik iets origineels maar ook iets eenvoudigs doen.
Hij vraagt me al de hele tijd om een mooie foto van me die hij dan kan bijhouden in portefeuille ofzo, dit weekend had hij een auto gezien met een leuk beertje dat voor het raam hing te bengelen wat hij dus ook al een hele tijd wil en ik heb ook nog een aansteker (of hoe je dat ook noemt, voor sigaretten dus) uit Londen die ik hem zou geven als hij stopte met roken (maar wat hem dus niet lukt), ik zou hem ook een kaartje geven met een foto van mezelf op (die flans ik wel ineen met digitale camera en computer) maar nu de vraag hoe kan ik hem dit orgineel geven, want dit gewoon allemaal in wat cadeaupapier draaien en hem geven is zo onromantisch.
Iemand suggesties?
Oud 11-02-2005, 13:23
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
saturday schreef op 02-02-2005 @ 20:18 :
Dit is misschien een idee?
haha dankje voor die tip, ik heb net besteld
Oud 13-02-2005, 17:36
rodina
rodina is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef op 10-02-2005 @ 11:29 :
Dit is het eerste jaar dat ik valentijn vier met mijn vriend dus wil ik iets origineels maar ook iets eenvoudigs doen.
Hij vraagt me al de hele tijd om een mooie foto van me die hij dan kan bijhouden in portefeuille ofzo, dit weekend had hij een auto gezien met een leuk beertje dat voor het raam hing te bengelen wat hij dus ook al een hele tijd wil en ik heb ook nog een aansteker (of hoe je dat ook noemt, voor sigaretten dus) uit Londen die ik hem zou geven als hij stopte met roken (maar wat hem dus niet lukt), ik zou hem ook een kaartje geven met een foto van mezelf op (die flans ik wel ineen met digitale camera en computer) maar nu de vraag hoe kan ik hem dit orgineel geven, want dit gewoon allemaal in wat cadeaupapier draaien en hem geven is zo onromantisch.
Iemand suggesties?
Wat een kutstreek om een aansteker te geven net nadat iemand gestopt is met roken

Voor een orginele verpakking, de elle van november. Iig daar stonden een aantal leuke manieren om te verpakken. Stop die foto in een doosje, sigarettenpakjes zijn ideaal, doosjes van je telefoon, dat soort dingen, pak dat mooi in. Verschillende soorten papier over en naast elkaar, strookjes stof of lint. Pauwenveren, een mooie roos er in gestoken. Zoiets.
Oud 16-02-2005, 08:03
Verwijderd
Citaat:
asyx schreef op 03-02-2005 @ 12:10 :
Yo gasten,
het horloge voor mijn vriendin is binnen:
[afbeelding]

40 eurootjes!
nooit de prijs bij zeggen is zo patserig en onromantiusch hoop voor je dat je het niet tegen je vriendin hebt gezegd
Oud 16-02-2005, 08:06
Verwijderd
*ff offtopic* het valt me op dat hier veel vrouwelijke bezoekers zyn en vroeg me af of dat ergens mee te maken had......(ik weet niet wat jullie gekregen hebben enzo, maar is de man dan wat makkelijker in kadootjes )
Oud 22-02-2005, 15:03
ThA_BiTcH
ThA_BiTcH is offline
Ik zou graag een orgineel cadeau willen geven,
maar ik zou egt niet weten wat het zou moeten zijn

Ik had al gevraagd aan mijn vriend, wat hij zou willen
hebben maar hij weet niets, dus is het voor mij ook
een raadsel, want een luchtje vind ik ook zo gewoontjes!
Oud 22-02-2005, 16:00
Yurgentje
Yurgentje is offline
Citaat:
ThA_BiTcH schreef op 22-02-2005 @ 16:03 :
Ik zou graag een orgineel cadeau willen geven,
maar ik zou egt niet weten wat het zou moeten zijn

Ik had al gevraagd aan mijn vriend, wat hij zou willen
hebben maar hij weet niets, dus is het voor mij ook
een raadsel, want een luchtje vind ik ook zo gewoontjes!
lees het hele topic eens door.... krijg je vast wel een id...
Oud 22-02-2005, 16:55
_Moby_
_Moby_ is offline
Volgende week, 5 maart, hebben mijn vriendin en ik 1 jaar 'verkering', natuurlijk wil ik het meest mooie, lieve, meest orginele cadeau geven, maar ik weet het echt nog niet .

Toevallig gaan we 5 maart een weekendje naar de Ardennen met haar ouders, als cadeautje voor haar vader. Ik weet in ieder geval al zeker dat ik 's avonds onze hele slaapkamer van het appartementje ga versieren met ballonnen, spandoeken en snoep (ze is een choco-addict). Verder dacht ik aan een weekendje parijs als cadeautje, maar dat is natuurlijk wel heel erg duur. Ik zou natuurlijk alleen de reis en de overnachting kunnen betalen, maar dat komt misschien ook stom over. Dan geef ik haar namelijk een cadeau waar ze uiteindelijk zelf aan moet bijbetalen... Wat vinden jullie?

Het liefst zou ik haar een sieraad geven, maar dat heb ik al gedaan voor haar verjaardag; ik heb haar een ring gegeven. Armbandjes zou ik nergens weten te vinden, kettinkjes of horloges zie ik haar nooit dragen, oorbellen is ze te kieskeurig in en heeft ze al erg veel.

Ik dacht er ook al aan om haar eens een fatsoenlijke foto van mij te geven, ze heeft namelijk alleen maar een paar stomme foto's. Zo'n foto zou ik dan laten maken door een fotograaf in een studio. Maar een foto van jezelf geven is eigenlijk ook wel fout of niet?

Weet het dus even echt niet meer.....
Oud 22-02-2005, 18:49
Gilrups
Gilrups is offline
hoelang duurt het om wat te laten graveren in een ring?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten