Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nu heb ik zelf iets gedaan waar ik een enorme hekel aan heb. dankje, balance.
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
|
Verwijderd
|
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Leuke film hoor, maar ik verwachtte echt een meesterwerk, dus het viel eigenlijk heel erg tegen. Ik vond het vreselijk serieus gebracht en vreselijk veel herhaling (zodat de hele zaal het zou begrijpen, wat aan het einde nog niet zo was *zucht* ). Jammer, maar ach ja, maakt eigenlijk ook niet uit. Ik ga wel weer goede films kijken
![]() |
![]() |
|
54
nou ik vond hem niet zo, wist niet wat ik moest verwachten maar het was een vrij standaard film. Het verhaal was zwak en ja ik heb ook niet echt een sterke acteur kunnen ontdekken, Myers was wel ok, maar ben nou eenmaal geen fan van hem ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatste film was mononoke hime(princess mononoke): had hem al 2 keer gezien maar hij is zo mooi ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Laatste film is nog steeds mononoke hime, maar heb net wel "pieces of april" in huis gehaald, ben benieuwd of het wat is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar wat bedoel je met dat je niet echt van dom staren naar een scherm zonder nadenken? Dan zul je je bij de meeste films die je hebt gezien wel stierlijk verveeld hebben?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ocean's Twelve (Soderbergh, 2004)
In bios gezien. Wel een vermakelijke film die zichzelf niet zo serieus neemt. Matt Damon als lulletje was hilarisch. Verder had het verhaal weinig om het lijf. Strangers on a Train (Hitchcock, 1951) Duf geacteerd en erg ongeloofwaardig. Vooral hoofdrolspeler Guy Haines is een stijve hark. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pieces of April: Lief, kan hem ook op andere manieren beschrijven, maar lief zegt het meest denk ik. Ik heb er wel van genoten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() The Emperor's New Groove Gave Disneyfilm ![]() |
![]() |
|
A Tale Of Two Sisters
Ijzersterk staaltje neo-horror. De film gebruikt de nodige clichés, maar werkt door de treffende uitvoering daarvan toch erg goed. Aanrader voor de mensen die nog niet moe zijn van Aziatische horror. Young and Dangerous part IV Meh. De vorige delen waren een stuk leuker om te zien, ook al zijn de visuals er op vooruit gegaan.
|
The Kids Are Alright
documentaire over The Who. Erg grappig. Die gasten waren echt niet te interviewen, scheuren elkaar ineens de kleren van het lijf, gaven vervelende antwoorden en ze sloegen alles aan gort bij een braaf Amerikaans comedy programma (Keith Moon liet z'n drumstel ontploffen, Pete Townshend ramde z'n gitaar door een versterker, en daarna nog een... en de presentator bleef totaal geshockeerd achter.) Heerlijke band. ![]()
|
Verwijderd
|
Sunshine Of The Eternal Spotless Mind
Imo een zeer gave film. Kate Winslet ziet er gewoon cute uit en Jim Carry doet tenminste eens wat anders dan in de meeste films waar ie in speelt. Ook vind ik het concept erg gaaf. Mja ik vond het gewoon een goede film. ![]() edit ik bedoel dus: Eternal Sunshine Of The Spotless Mind ![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 15:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Resident Evil: Apocalypse
ik vond deel 1 volgens mij als 1 vd weinige goed en ik heb me prima vermaakt met dit deel. Goede actie, redelijk plot en totaal niet saai. Als je deel 1 net als ik het bekijken waard vond moet je deze zeker ook zien
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 10] Dinalfos | 500 | 20-02-2005 11:32 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 |