Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Complete kutfilm.
De film zit vol met zinloze en inhoudloze dialoog. Colin Farrell (toch een aardig acteur) speelt aardig, maar meh. Over Angelina Jolie....laat maar. Een van mijn favoriete acteurs (Hopkins) speelt leuk, maar niet zoals ik van hem gewend ben. Hij kan beter. De gevechtscènes (alle 2!): been there done that. Het enige moment dat ik opveerde was een scène met Farrel die op een paard zit en oog in oog staat met een olifant, maar dan in hyper-slomo. Prachtig staaltje werk. Oja en dan nog één ding: T!E! L!A!N!G!. Ik heb geen moeite met lange films, integendeel, maar dan moet iets je wel kunnen boeien, en helaas dat deed het eigenlijk niet. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vond de film oké, alhoewel, de meer ik er over nadenk, de slechter ik hem begin te vinden.
||
Citaat:
hallo! wij vrouwen willen ook iets zien!! hahaha anywayz, ik vond de film maar niks... echt ik kreeg helemaal niks mee van die gevechtsscènes doordat er steeds maar middenin de gevechten werd gefilmd; een speertje hier een bloedje daar.. neej echt hoor beetje jammer ![]()
|
wel een aardige film... maar soms heel irritant gefilmd, werd er scheel van.
en verder; willibrord frequin zat ook in de zaal ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vind de film best goed. Inderdaad te lang, en de inleiding vond ik doodsaai, maar blij dat er ook eens een verhaal werd verteld in en historisch epos. De veldslagen vond ik ook geweldig, alhoewel de tweede wel erg rommelig was. Angelina Jolie vond ik trouwens ook erg goed.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
van Manfredi |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alexandrie in Egypte dan want hij had tientallen Alexandrien gesticht is toch een van de toonaangevende steden in die tijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond de film matig tegenvallen. Het geheel was verwarrend gemonteerd, waardoor rare continuïteitsfouten optreden. Het acteerwerk was niet altijd even overtuigend. Stone blijft maar doorzeiken over Alexander's homoseksualiteit (eigenlijk: biseksualiteit), waardoor het net lijkt alsof de film een zelfonderzoek van Stone is. Belangrijke momenten uit Alexander's leven zijn niet verfilmd. Het geheel doet gekunsteld aan en laat weinig achter bij mij als kijker. 5.0/10
|
![]() |
|
Ik vond het een heerlijke film, geen moment ongeboeid geweest. Deze film wist bij mij hetzelfde gevoel op te wekken als wanneer ik grieks aan het vertalen was. De sfeer die het uitademde, het eeuwige gezever vande bevelvoerders (ja, dat vertaal je als scholier, pagina's lang
![]() Eindelijk ook een veldslag waarbij niet iedereen ineens schoon is, maar goed bebloed is. Wat ik ooke rg mooi vond was de wond van alexander op t laatste, het camerawerk wat daarbij werd vericht nar zijn paard, en dat alles rood werd, heel erg symbolisch. Ik vind dat juist veel dialogen het verhal beter weeregevn dan veel strijd... Lekker lang ook, wanders zou het verhaal worden ingepropt en tekort gedaan volgens mij... En als laaste heb ik gewoon genoten van een hoop mooie mensen. Een mensleijk lichaam is naar mijn mening toch een klein wonder en als er dan een aantal zulke fijne rondlopen word ik dara wel gelukkig van. En hoewle dat geen plus voor de film zelf is, is het wel leuk ![]()
|
![]() |
1 film! 1 waar gewoon geen liefde in voorkomt, WAT in GODSnaam hebben die scenes toe te voegen aan Alexander??????? Laat aub meer zien van Alex's briljante strategische geest ipv eindeolze zwijmel scenes...Je zag 1 keer: een bord staan met een paar blokken erop waar hij zegt: gaan we zo,zo en zo en dan winnen we. en dan stoot ie een blokje om. Als je dat nou even goed doet in plaats van dat sentimentele GELUL... 'Ja je moet toch weten hoe zo'n groot man gevoelsmatig is', nou er waren genoeg generaals die NIKS gaven om liefde en dat brengt mij bij Hannibal, als ik vin diesel 1 zoen zie geven dan loop ik weer de bioscoop uit
|
![]() |
|
|