Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2005, 18:21
RanC
RanC is offline
Citaat:
Surprise schreef op 10-01-2005 @ 19:05 :
Nee het gaat er niet om dat je zoiets zégt maar dat je met zulke redenen aan komt zetten om je vriendin te dumpen. Kom op, wat voor zielig figuur ben je dan.
Oh ja.
Hij had natuurlijk ook de klassieker "We zijn uit elkaar gegroeid" kunnen gebruiken, maar hij had bijna ballen gehad door de huidige redenen zelf in haar gezicht te zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2005, 18:29
Verwijderd
Ga dan gewoon vreemd ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 18:34
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Bo schreef op 10-01-2005 @ 17:44 :
Er zal heus wel een reden zijn geweest waarom het toch iets is geworden. Misschien vond hij haar wel heel aardig, viel hij op haar uitstraling, etc. En mogelijk had hij aan het begin al zijn twijfels. Je kent maar twee redenen die hij opgaf, en die zal hij niet zomaar hebben.

Tuurlijk had hij het subtieler moeten/kunnen brengen. Hij had het haar beter zelf kunnen vertellen en had hij zich misschien vooraf moeten afvragen of hij haar leuk genoeg vond voor een relatie. Maar ja..

Hij kwam er blijkbaar later pas achter dat ze, qua uiterlijk én qua innerlijk, toch niet echt zijn type is. Kan gebeuren.
nou je t zo zegt schiet er wel iets bij mij te binnen, ze zei dat hij wel beetje twijfelde voordat hij aan hara begon, en daarna weer twijfelde voordat hij het uitmaakte...volgens mij heeft hij haar nooit echt leuk gevonden maar wilde het proberen met dr...
toch vind ik het zielig en sneu vooral omdat ze al zo weinig zelfvertrouwen heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 18:42
dead person
dead person is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 09-01-2005 @ 18:33 :
ik vind het op zich geen slechte redenen
hij pakt zowel het uiterlijk als het innerlijk mee
al vraag ik me wel af of ie dat niet iets eerder had kunnen zien/merken

je bent mijn type niet is helemaal lekker nietszeggend
het is tenminste wel eerlijk
Ja maar waarom heeft hij uberhaupt dan met haar genomen? als hij haar dan toch maar lelijk en dom vond en daar komt hij dan ineens een paar maanden later mee
Oud 10-01-2005, 19:15
WolterB
WolterB is offline
Hij is niet bepaald subtiel geweest iig.
Dit was ook anders te verwoorden en was even gemeend geweest en dan kwetst hij haar er wel minder mee
Oud 10-01-2005, 19:18
Envy
Envy is offline
Geen slechte redenen, maar dat had hij wel even mogen bedenken voor hij eraan begon.
Oud 10-01-2005, 19:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Envy schreef op 10-01-2005 @ 20:18 :
Geen slechte redenen, maar dat had hij wel even mogen bedenken voor hij eraan begon.
Maar ja, als je verliefd bent... dan kom je hier pas achter, als de verliefdheid weg is. Heb ik ook wel eens gehad.
Oud 10-01-2005, 19:32
Da_Suuz
Da_Suuz is offline
Ik vind het geen slechte reden om het uit te maken als iemand te dom voor je is, maar je merkt dat toch veel sneller dat je niet op dezelfde lijn zit?
Oud 10-01-2005, 19:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Da_Suuz schreef op 10-01-2005 @ 20:32 :
Ik vind het geen slechte reden om het uit te maken als iemand te dom voor je is, maar je merkt dat toch veel sneller dat je niet op dezelfde lijn zit?
Mwah, dat hoeft niet.. de eerste weken leer je elkaar nog helemaal kennen... heb je elkaar veel te vertellen... ben je zo verliefd dat je elkaar niets hoeft te vertellen..
Daarna kan het zo zijn dat het geen probleem wordt dat je elkaar al wat beter kent en zo.. maar het kan ook heel goed dat dan blijkt dat er eigenlijk niet zoveel over is.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 20:33
Envy
Envy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-01-2005 @ 20:26 :
Maar ja, als je verliefd bent... dan kom je hier pas achter, als de verliefdheid weg is. Heb ik ook wel eens gehad.
Maar je word toch niet verliefd op iemand die je dom vind? Althans, lijkt mij.
Maar blijkbaar wel, dus.
Oud 11-01-2005, 08:09
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik vind het een beetje raar.. Als je iemand niet mooi/aantrekkelijk vindt begin je uberhaupt niets mee lijkt mij..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 12:12
RanC
RanC is offline
Misschien nam hij haar omdat hij een weddenschap verloren had of zoiets?

Ik heb het vaker zien gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 21:34
annetjuh
annetjuh is offline
ach jah meteen "lelijk" persoon zou ik wel kunnen leven. maar met een dom persoon. ik zou freaken.
Soms zie je het in het begin, maar soms ook niet.
En alzie je het en neem je het gewoon maar aan van haar en wil je het proberen, dan kunnen domme opmerkingen heel frustrerend zijn.
Oud 11-01-2005, 21:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Envy schreef op 10-01-2005 @ 21:33 :
Maar je word toch niet verliefd op iemand die je dom vind? Althans, lijkt mij.
Maar blijkbaar wel, dus.
Als je verliefd wordt op mensen die je al kent natuurlijk niet, maar als je iemand niet kent, weet je ook niet of iemand dom is... nu zal het dom zijn relatief zijn, want het zal lijkt mij toch wel een beetje opvallen, maar je kan iemand aantrekkelijk vinden als je verliefd bent, maar op iemand afknappen als de chemische stofjes weg zijn...
Oud 15-01-2005, 10:17
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
Citaat:
filia dei schreef op 09-01-2005 @ 18:29 :
Waarom zouden het geen redens zijn? Als ik iemand lelijk vind en dom dan zou ik 't ook uitmaken hoor. Hij is gewoon eerlijk.

Iig over hoe hij haar ervaart, ik bedoel het is de mening van slechts één persoon misschien vinden andere jongens haar wel mooi en intelligent genoeg.

Maar ik vind 't wel 'n goede reden om het uit te maken.
ja das mooi gezegd... maar als je iemand dom en lelijk vin begin je zowieso tog geen relatie
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 11:19
LittleLucille
LittleLucille is offline
nou ook lekker subtiel dan...
Reageren

Regels voor berichten