Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is inderdaad wel zo dat als ik er niets van zeg dat ik er zelf mee blijf zitten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat hij naar sekssites is geweest. Ik bedoel kwam je daar toevallig achter, of ben je echt aan het zoeken gegaan wat hij allemaal uitgespookt had op jouw pc? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ach.. toen kon ik het toch niet laten om ook maar ff de geschiedenis te checken ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ze dan naar sex sites op zoek zijn kunnen ze het dan tenminste in volle discretie doen. Maar het feit dat hij dit geinstalleerd heeft is misschien met de bedoeling jou ermee te confronteren of inderdaad dingen bij te leren? Anyway ik zou het er zeker over hebben, desnoods eisen dat hij dit niet meer doet en méér met jou onder de lakens duikt. Ben ik blij dat mijn vriend zo geen sex freaky is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar goed, gewoon zegge tegen um
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() om op je andere vragen te antwoorden: ja, dat is over het algemeen iets dat jongens doen... (spijtig genoeg, want ik zou er ook veel tranen om laten denk ik, moest het gebeuren dat mijn vriend zoiets zou doen... vrouwen hé ![]() ![]() mannen hebben meestsal een visuele stimulans nodig om echt opgewonden te raken als ze 'zin hebben in zichzelf', fantasie of 'gewoon' herinneringen zijn blijkbaar niet voldoende, ze willen er zich niet te hard voor moeten inspannen. komt omdat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen ![]() oplossing: maak zelf wat foto's en filmpjes en vraag of hij (desnoods alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft) DEZE foto's wil gebruiken. ![]() ![]() ![]() xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Confronteren of niet? yojo15 | 26 | 16-10-2008 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Ben hopeloos :( punkstar | 121 | 22-08-2007 13:08 | |
Psychologie |
Depressief of niet? Joey22 | 12 | 08-12-2005 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Mail gelezen van je partner, vertellen of niet? Verwijderd | 49 | 09-08-2004 02:30 | |
Liefde & Relatie |
mee confronteren of gewoon afkappen? Eurydice | 7 | 28-10-2003 16:08 | |
Liefde & Relatie |
gewoon of niej? make it happen | 16 | 14-02-2003 19:35 |