Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 20:22
Gaia
Gaia is offline
festivalbandjes, wat vind je ervan?
Heb je zelf festivalbandjes? hou je ze om, of knip je ze zo snel mogelijk af? Moet je ze voor je werk afknippen?
Vind je het allemaal maar zielig of onzin? en als je ze hebt, hoeveel heb je er dan? wie is Mister of Miss. festivalbandje

Ik heb zelf drie festivalbandjes om:
Lowlands 2000
Lowlands 2001
Wacken 2001

ennuh na lowlands 2002 hoop ik 5 bandjes om te hebben>
dan ben ik nog naar Wacken 2002 en Lowlands 2002 geweest, dan maar hopen dat Lowlands 2000 het tot dan toe volgehouden heeft.

Ik geef zelf turnles en eigelijk moest ik ze daarvoor afknippen, maar ik heb het geweigerd en ze zeiden er niets meer van....ook voor het bejaardenhuis moest ik het eigelijk afknippen, heppik toen ook niet gedaan

en jij???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2002, 20:25
Tsoenami
Tsoenami is offline
khad er eentje van pukkelpop 2001 maar dat is nu kapot
de andere festivals waar ik naartoe ben geweest hadden van die plastiek-achtige bandjes die ik echt niet mooi vond, dus heb ik niet meer om, hopelijk is het snel weer pukkelpop, heb ik EINDELIJk een bandje
Oud 09-07-2002, 20:26
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Ik had nog een tijd dat bandje van hockeytoernooi Doorn om, waar hij werd smerig.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:29
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Ik heb er geen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:31
death shadow
death shadow is offline
uhm ik vind die dingen wel stoer ik houd ze meestal zo lang mogelijk aan ik heb :
borstrock 2000 (gehad)
borstrock 2001(gehad)
borstrock 2002
ozzfest 2002
pinkpop 2002(gehad)
lowlands 2000 (gehad)
lowlands 2001

en lowlands dit jaar dan

en ik moest ze altijd uit doen op school voor gym
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:31
ally
ally is offline
ik heb er 4
1 van kraKrocK 2000
1 van KraKrocK 2001
1 Pukkelpop 2001
en werchter 2002

...
ik hou ze bij en hou ze zo lang mogelijk aan vind ik best wel leuk en zo zien de anderen welk festival je gedaan hebt
...
ik hou ze natuurlijk geen jaar aan maar eens ik het afknip hang ik het aan mijn prikbord
Oud 09-07-2002, 20:33
Verwijderd
Ben m'n bandjes kwijt
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:44
Slettelina *
Slettelina * is offline
ik had eentjuh van lowlands maar dan iets van 3 jaar geleden ofzow....
maar dies kapot dus diej hangt boven mijn bed..
Oud 09-07-2002, 20:49
]{ing
]{ing is offline
ik doe ze altijd gewoon af als het festival voorbij is hoor
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:12
disposition
disposition is offline
ik heb alleen die van lowlands 2001 nog om
had ook nog van artquake, dijkpop en pinkpop 2001 maar die waren van plastic en een stuk minder mooi
Op mn werk hebben ze er nooit problemen mee gehad
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Heb alleen die van Pinkpop2002, maar die is zo ruim dat ik em aan en uit kan doen zonder em te slopen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:37
Verwijderd
Citaat:
death shadow schreef:

ozzfest 2002
ik kreeg daar geen bandje hoor

ik heb een bandje van Groezrock 2002 maar dat was zo'n plastic geval, van eastpack, dus meteen afgedaan

en dit jaar krijg ik een bizarre 2002 bandje en een pukkelpop 2002 bandje..
hou ik denk nog wel effe om
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:47
acid-star
acid-star is offline
Ik heb wel een miljoen bandjes geloof ik maar nee. Ik hou ze nooit, ik knip ze zo snel mogelijk af.. het ziet er niet uit.. vreselijke dingen.. Maar ik bewaar ze wel altijd
Oud 09-07-2002, 21:59
rodina
rodina is offline
khad een heel mooi persbandje van Pinkpop, alleen die dingen waren van dat vage papier, en dus heel snel lelijk.
M'n gewone Pinkpop (2002) bandje heb ik een poosje omgehad en een gegeven moment van m'n pols af gehaald.
Oud 09-07-2002, 22:01
a new noise
a new noise is offline
natuurlijk heb ik mijn LL2K1 bandje nog om....
waarom?
Om die geweldig mooie blok die eraan hangt
Oud 09-07-2002, 22:05
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
a new noise schreef:
natuurlijk heb ik mijn LL2K1 bandje nog om....
waarom?
Om die geweldig mooie blok die eraan hangt
Dat Legoblokje is echt het ACHTERLIJKSTE wat ze daar OOIT hebben verzonnen !
Oud 09-07-2002, 22:08
fruitmand
fruitmand is offline
ik doe ze altijd na het festival uit...
Oud 09-07-2002, 23:19
Verwijderd
had er 2 van LL 00 en 01, maar 00 was stuk gegaan, en van 01 hattik laatst afgeknipt...werd gek van die grote blauwe knobbel
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 23:43
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
acid-star schreef:

Dat Legoblokje is echt het ACHTERLIJKSTE wat ze daar OOIT hebben verzonnen !
en ik ben nou een "levenslange" sponsor van samsung...
of ik daar blij mee moet zijn?
Oud 10-07-2002, 01:24
Verwijderd
Uitermate jammer, die bandjes...

Alsof je zo cool bent wanneer iedereen ziet dat je drie dagen in de modder hebt liggen wroeten

Als ik van elke houseparty waar ik ben geweest zo'n stupide bandje moest dragen had ik wel een extra arm kunnen laten monteren...

Ik bedoel, zijn wijde kleding, lang haar en een vieze lucht om je heen nog niet genoeg? Moet je per sé laten zien dat je naar zo'n festival bent geweest, omdat je anders geen echte alto bent ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 03:51
Verwijderd
hihi, mijn oudste bandje is het bandje van het eigentijdsfestival 1998.. het is wel geinig om zo'n bandje na het festival nog om te houden, maar ik bewaar ze veel liever omdat ze dan mooier blijven. ik heb veel liever een aandenken aan het festival dan een halfjaar een armbandje extra.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 06:44
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb één festivalbandje, van LL2001. Die heb ik nog om, en hij is nog helemaal mooi
Oud 10-07-2002, 09:59
losangeles
losangeles is offline
Citaat:
death shadow schreef:
uhm ik vind die dingen wel stoer ik houd ze meestal zo lang mogelijk aan ik heb :
borstrock 2000 (gehad)
borstrock 2001(gehad)
borstrock 2002
ozzfest 2002
pinkpop 2002(gehad)
lowlands 2000 (gehad)
lowlands 2001

en lowlands dit jaar dan

en ik moest ze altijd uit doen op school voor gym
Ik heb geen bandje gekregen op Ozzfest 2002, en mijn vrienden met wie ik ging ook niet...Of heb je het niet over Ozzfest 2002 in Nederland ?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 10:13
death shadow
death shadow is offline
Citaat:
danique2 schreef:

ik kreeg daar geen bandje hoor

ik heb een bandje van Groezrock 2002 maar dat was zo'n plastic geval, van eastpack, dus meteen afgedaan

en dit jaar krijg ik een bizarre 2002 bandje en een pukkelpop 2002 bandje..
hou ik denk nog wel effe om
ik wel kheb een zwarte en daar staat ozzfest op
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 10:24
Verwijderd
Wat ik me afvraag: gaan die dingen op den duur niet enorm stinken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 10:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Wat ik me afvraag: gaan die dingen op den duur niet enorm stinken?
niet als ze van plastic zijn, en anders bestaat er zo iets als een wasmachine..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
niet als ze van plastic zijn, en anders bestaat er zo iets als een wasmachine..
Ja ok, maar sommige zijn toch van katoen? En een wasmachine krijgt niet alles eraf, lijkt me, want als je hele dagen met dat ding omloopt trekt er op den duur zoveel menselijk vet en zweet in dat je het er nauwelijks uitkrijgt?

Ik dacht overigens dat je die bandjes niet af kon doen, dat dat nou juist het alternatieve eraan was?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 10:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Ja ok, maar sommige zijn toch van katoen? En een wasmachine krijgt niet alles eraf, lijkt me, want als je hele dagen met dat ding omloopt trekt er op den duur zoveel menselijk vet en zweet in dat je het er nauwelijks uitkrijgt?

Ik dacht overigens dat je die bandjes niet af kon doen, dat dat nou juist het alternatieve eraan was?
Geloof me, met een keer of twintig wassen is alles er uit
Eigenlijk kan ik niet eens meepraten, want ik doe mijn bandjes dus altijd af.. Je kan ze er in de meeste gevallen ook niet afhalen, maar als je hem los wil hebben kun je er gewoon in gaan knippen lijkt me. Heb ik wel steeds gedaan in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 10:51
Gleipnur
Gleipnur is offline
ze passen toevallig perfect bij mijn momentele kledingstijl dus komt goed van pas!
Oud 10-07-2002, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Gleipnur schreef:
ze passen toevallig perfect bij mijn momentele kledingstijl dus komt goed van pas!
Bandjes die bij je kledingstijl passen? Als in: de kleur? Of als in: de festivals? Kunnen festivals bij kledingstijlen passen dan?

Tenzij je met driehonderd armbandjes om je armen loopt snap ik het niet, leg eens uit. (wil je het weten dan? ja dat wil ik want ik ben in een hele irritante zeurbui )
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:07
beuk
beuk is offline
Ik heb er geen, maar ik kom dan ook nooit op festivals...
Oud 10-07-2002, 11:33
shanli
shanli is offline
Citaat:
Kiet schreef:
Ik heb er geen.
ik ook niet,'k ben wel van plan om eentje te maken(het zijn toch zo die rekbare dingen die je bedoeld?die moet je toch niet kapot knippen-->zo'n zweetbandje bedoel k,of is het dat niet,enfin , ik bedoel zo'n zweetding)voor kamp.
Oud 10-07-2002, 11:51
Gleipnur
Gleipnur is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Bandjes die bij je kledingstijl passen? Als in: de kleur? Of als in: de festivals? Kunnen festivals bij kledingstijlen passen dan?

Tenzij je met driehonderd armbandjes om je armen loopt snap ik het niet, leg eens uit. (wil je het weten dan? ja dat wil ik want ik ben in een hele irritante zeurbui )
hehe! Ja wel, momenteel loop ik dus rond in een soort, tja, festival-winkeltjes-kledingstijl, je weet wel, japanse t-shirtjes in fel orange met zwarte afgebleekte jeansrok eronder en veel tacky armbandjes en nekkettingetje uit men kindertijd aan...dus, ja, hoe meer kleurtjes hoe beter, dat geldt ook voor hoeveelheden, daarmee dat die festivalbandjes erg van pas komen:-) Mijn sobere no-nonsens periode is even gepasseerd heb nood aan overdue! Maar...die bui kan morgen ook alweer gepasseerd zijn hoor...aaah, I luuurrve freedom!
Oud 10-07-2002, 11:53
Gleipnur
Gleipnur is offline
Citaat:
shanli schreef:

ik ook niet,'k ben wel van plan om eentje te maken(het zijn toch zo die rekbare dingen die je bedoeld?die moet je toch niet kapot knippen-->zo'n zweetbandje bedoel k,of is het dat niet,enfin , ik bedoel zo'n zweetding)voor kamp.
neeeje dat is het niet, stel je voor dan zou iedereen zen festivalbandje nog kunnen doorverkopen op de dag zelf ofzo...tis net de point van festivalbandjes dat je ze af moet knippen om er (voorgoed dan) vanaf te zijn...ik laat ze in ieder geval aan tot ze er vnazelf afvallen...wegens...slijtage ofzo.
Oud 10-07-2002, 12:28
shanli
shanli is offline
Citaat:
Gleipnur schreef:

neeeje dat is het niet, stel je voor dan zou iedereen zen festivalbandje nog kunnen doorverkopen op de dag zelf ofzo...tis net de point van festivalbandjes dat je ze af moet knippen om er (voorgoed dan) vanaf te zijn...ik laat ze in ieder geval aan tot ze er vnazelf afvallen...wegens...slijtage ofzo.
ow owkeej
ken ik niet
denk k
maar toch bedankt voor de uitleg
Oud 10-07-2002, 12:48
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
nare man schreef:

Alsof je zo cool bent wanneer iedereen ziet dat je drie dagen in de modder hebt liggen wroeten
Citaat:
nare man schreef:

Ik bedoel, zijn wijde kleding, lang haar en een vieze lucht om je heen nog niet genoeg? Moet je per sé laten zien dat je naar zo'n festival bent geweest, omdat je anders geen echte alto bent ofzo? [/B]
Jaa dat vind ik dus ff nergens op slaan.. Het gaat er niet om dat je dan cool ofzo bent.. Er zijn mensen die het gewoon leuk vinden om te laten zien waar ze zijn geweest..

Even mijn mening: ik vind de bandjes leuk.. en heb er nog geen 1 Dit jaar naar lowlands dus tja.. dan heb ik er 1..

Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 12:51.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:50
Blubje
Blubje is offline
nopez, maar dit jaar eentje van LL2002

Offtopic: ik zag iemand van 15 die schreef dat ze er 1tje van 3 jaar geleden lowlands had, maar toen was ze 12, dus ik vroeg me af, hoe oud waren jullie toen je voor het eerst naar een (groot) festival mocht? want ik mag dit jaar pas voor t eerst terwijl ik met LL dan al 17 ben
Oud 10-07-2002, 13:04
Andora
Andora is offline
ik heb zelf 2 festivalbandjes, Pinkpop2002 en Waldrock2002
kheb ze beide na een weekje afgeknipt en aan mun muur gehangen, omdat ze bijna kapot gingen. Vond ut zonde om ze anders kwijt te raken
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:17
Gleipnur
Gleipnur is offline
mijn eerste festival ever was Graspop metal meeting, ik was 13 samen met men pappie en een vriendinnetje...'t was een zicht tussen die bomen van metaal-venten!
Oud 10-07-2002, 13:32
drama
drama is offline
leuk aandenken, maar niet echt boeiend verder. Heb 't bandje van lowlands 2001 nog steeds om, maar als ie er af valt dan tsja, slaap ik nog steeds goed.
Oud 10-07-2002, 13:36
drama
drama is offline
ow, heb ook nog 't bandje van de kluisjes van 't Tikibad. Ik kreeg 'm niet meer los..
Oud 10-07-2002, 14:01
Floosje
Floosje is offline
Ik heb er nu nog geen, maar LL2002 wordt de eerste
Oud 10-07-2002, 14:20
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
nare man schreef:
Uitermate jammer, die bandjes...

Als ik van elke houseparty waar ik ben geweest zo'n stupide bandje moest dragen had ik wel een extra arm kunnen laten monteren...

Ik bedoel, zijn wijde kleding, lang haar en een vieze lucht om je heen nog niet genoeg? Moet je per sé laten zien dat je naar zo'n festival bent geweest, omdat je anders geen echte alto bent ofzo?
ik hbe geen wijde kleding of lang haar
maar ja dan is er nog maar 1 manier om te laten zien dat ik er was he
ik heb nu drie bandjes om
pinkpop, lowlands en werchter (niet dit jaar helaas)
mn vorige pinkpobandje had ik bijna een heeel jaar om. ik was trots en iedereen zei constant dat ie goor was.
en uiteindlijk is ie er spontaan afgevallen
nja als ze af zijn dan gaan ze gewoon weg hoor
en nee er hangt nu geen onaangename geur aan mn arm
vind ik zelf
Oud 10-07-2002, 15:41
Penelopeia
Penelopeia is offline
niks mis met festivals bezoeken hoor..maar die bandjes, haal die daarna toch ff weg joh. ik ken een jongen, hartstikke aardig hoor..beetje vaag wel, en die heeft bandjes van weet-ik-veel-hoeveel-jaar lowlands om...en kijk; dat ik vind ik nou gewoon ronduit smerig. Ze vallen steeds verder uit elkaar, gaan er gewoon vies uitzien..bah, en wat voor meerwaarde kan zo'n bandje nou hebben?
Oud 10-07-2002, 16:10
EternalDeath
EternalDeath is offline
geen 1 om....haha...hou er niet zo van.....wel van festivalletjes maar niet van bandjes.....die bandjes....logisch he?
Oud 10-07-2002, 16:28
Verwijderd
hmmz k heb die van pinkpop 2002 best lang omgehad, 1,5 maand ofzow, maar t begon te irriteren dus k heb em ergaf geknipt...vinnet wel leuk om een tijdje nog om te houden maar geen jaren ofzow....blegh...bewaar ze nog wel thuis
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:32
Verwijderd
Ik heb twee bandjes, van Pinkpop 2000 en 2001.. die eerste heb ik niet zo lang omgehad, tweede wel.. alleen ging na de tijd de kleur eraf en toen werd ie wit.. ik heb ze wel nog ergens op mn kamer liggen geloof ik..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:02
AtHell
AtHell is offline
van rammstein *kijkt even opzij* neuhj te veel zooi op mn bureau ik kan m niet zien maar t bandje ligt er wel ergens
Oud 10-07-2002, 17:21
punkyfish
punkyfish is offline
ik heb een bandje van paaspopcamping en die hangt aan mijn tas omdat ik hem af moest doen voor een bruiloft...
Oud 10-07-2002, 17:38
Synonym
Synonym is offline
Mijn LL2001 bandje ziet er nog mooi uit dus... Heb ik die nog om

Ik had ook een bandje van Lolliepop (néé, kennen jullie niet ) maar dat was zo'n papierachtige, heb je weinig aan.

Dit jaar komt mijn tweede LLbandje eraan! woei!

(ik heb al zooooooo'n zin... zucht)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten