Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb wel een miljoen bandjes geloof ik
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Uitermate jammer, die bandjes...
Alsof je zo cool bent wanneer iedereen ziet dat je drie dagen in de modder hebt liggen wroeten Als ik van elke houseparty waar ik ben geweest zo'n stupide bandje moest dragen had ik wel een extra arm kunnen laten monteren... Ik bedoel, zijn wijde kleding, lang haar en een vieze lucht om je heen nog niet genoeg? Moet je per sé laten zien dat je naar zo'n festival bent geweest, omdat je anders geen echte alto bent ofzo? |
![]() |
|
Verwijderd
|
hihi, mijn oudste bandje is het bandje van het eigentijdsfestival 1998.. het is wel geinig om zo'n bandje na het festival nog om te houden, maar ik bewaar ze veel liever omdat ze dan mooier blijven. ik heb veel liever een aandenken aan het festival dan een halfjaar een armbandje extra.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht overigens dat je die bandjes niet af kon doen, dat dat nou juist het alternatieve eraan was? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk kan ik niet eens meepraten, want ik doe mijn bandjes dus altijd af.. Je kan ze er in de meeste gevallen ook niet afhalen, maar als je hem los wil hebben kun je er gewoon in gaan knippen lijkt me. Heb ik wel steeds gedaan in elk geval. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij je met driehonderd armbandjes om je armen loopt snap ik het niet, leg eens uit. (wil je het weten dan? ja dat wil ik want ik ben in een hele irritante zeurbui ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ken ik niet denk k maar toch bedankt voor de uitleg ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Even mijn mening: ik vind de bandjes leuk.. en heb er nog geen 1 ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 12:51. |
![]() |
|
nopez, maar dit jaar eentje van LL2002
![]() Offtopic: ik zag iemand van 15 die schreef dat ze er 1tje van 3 jaar geleden lowlands had, maar toen was ze 12, dus ik vroeg me af, hoe oud waren jullie toen je voor het eerst naar een (groot) festival mocht? want ik mag dit jaar pas voor t eerst terwijl ik met LL dan al 17 ben ![]()
||
Citaat:
![]() maar ja dan is er nog maar 1 manier om te laten zien dat ik er was he ![]() ik heb nu drie bandjes om pinkpop, lowlands en werchter (niet dit jaar helaas) mn vorige pinkpobandje had ik bijna een heeel jaar om. ik was trots en iedereen zei constant dat ie goor was. en uiteindlijk is ie er spontaan afgevallen ![]() nja als ze af zijn dan gaan ze gewoon weg hoor en nee er hangt nu geen onaangename geur aan mn arm vind ik zelf
|
![]() |
niks mis met festivals bezoeken hoor..maar die bandjes, haal die daarna toch ff weg joh. ik ken een jongen, hartstikke aardig hoor..beetje vaag wel, en die heeft bandjes van weet-ik-veel-hoeveel-jaar lowlands om...en kijk; dat ik vind ik nou gewoon ronduit smerig. Ze vallen steeds verder uit elkaar, gaan er gewoon vies uitzien..bah, en wat voor meerwaarde kan zo'n bandje nou hebben?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Sierrrraden Spanish rose..* | 59 | 18-01-2005 12:26 | |
Muziek |
Welke bands heb je al live gezien? Verwijderd | 141 | 04-06-2003 10:54 | |
Lifestyle |
Welk accesoire past het meest bij jouw lifestyle? Verwijderd | 77 | 20-05-2003 12:44 | |
Muziek |
Cd's die bij de winter passen Verwijderd | 51 | 07-12-2002 13:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Burger King NecroDopey | 17 | 02-11-2002 12:00 | |
Lifestyle |
sieraden feline | 46 | 17-05-2002 23:36 |