![]() |
||
Citaat:
![]() ben je thee aan het lezen, kom ik zo op.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daar kom je nog wel achter. Tenminste, als je iets zinnigs gaat studeren. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Als je trouwens echt gezond wilt zijn moet je omegavetzuren eten ![]() En nu houd ik op en laat ik de mensen die het over roken willen hebben weer hun gang gaan, als je nog een reactie wilt moet je jouw commentaar even pm-en. ![]()
Laatst gewijzigd op 11-01-2005 om 20:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En een studie in Nederland? Halloooooooo lees dan even andere studies Amerikaanse studies ofzo. Pfffffffffff we gaan ons hier niet beperken tot Nederland he. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*kotst* onee, ik was roken en zuipen in mijn stamkroeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Mooie bronnen, ikkeleerlinge, maar ik zie niet in op welk vlak ze jouw betoog ondersteunen. De bronnen beschouwen verschillende onderzoeken, en komen tot twee keer toe tot de conclusie dat niet wetenschappelijk vastgesteld kan worden dat anti-oxidanten kanker daadwerkelijk tegengaan.
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest, overal. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ach, zelfs als niet roker, moet ik zeggen dat ik het hele beleid overtrokken vind.
Vroeger hoorde je niemand zeuren, en nu ineens is het een nieuwe hype om maar tegen het roken te schoppen. Get a life zou ik zeggen. Er is zoveel dodelijk, van verkeer tot roken en werken op grote hoogten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik irriteer me eraan dat je de laatste tijd overal kanker van krijgt. Pepernoten, roken, asbest snuiven en brise spuiten om de putlucht die uit de toiletpot komt een beetje te verdringen. Nu kunnen we natuurlijk allemaal blijven onderzoeken waar je allemaal aan doodgaat, maar dat slaat nergens op! iedereen gaat namelijk dood! of nu elke dag twee kilo pepernoten opvreet of niet!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In ieder geval... Waarom niet de kans op kanker minimaliseren? Meestal werken deze dingen namelijk ook verouderend. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
exact! leef je leven, en doe wat je wil, maar maak anderen niet het leven zuur met zeur
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En zoals met roken. Laat een ander niet in de rook zitten en ga inderdaad naar buiten of zo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De laatste post van hhendrikxx snijd wel degelijk hout, kom er niet, geen problemen. Kom je er wel, dan kies je ervoor niet te roken, zie het als een teken van sociaal gedrag tegen anderen daar. Kwestie van denken aan iets anders dan je eigenbelangen, en zolang verder niemand rokers de toegang verbied tot de horeca e.d. is er niets raars mee, immers, het is geen levensbehoefte, je overleeft zonder. Daarom is de hele ophef die je over rookverboden maakt ook zwaar overtrokken.
||||||||
![]() |
Citaat:
Vroeger was het idd voor veel mensen geen issue, dat meeroken. Nu wel. Mensen zien in: het is goor, het is slecht, het is eigenlijk niet normaal. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
IEDEREEN IS WELKOM. Citaat:
Citaat:
(VRAAG) Is het dan echt zo erg om even niet te roken? Ik zou zeggen: al rook je een hele avond niet?! Maar dan kun je nog naar buiten of naar eventueel aanwezige rookruimte! Wat is dan het probleem? Roken is toch iets wat je wilt (als het goed is)? Of iets wat je moet ? |
![]() |
|
Verwijderd
|
mooie epistels allemaal
![]() Maar hendrik: als een roker in zijn stamkroeg niet meer mag roken, is hij er niet meer welkom, ja tuurlijk, de eigenaar ziet hem graag komen vanwege de omzet, maar ik snap niet dat jullie niet willen snappen dat voor een roker de peuk erbij hoort. Dus als een roker niet mag roken, en tijden het uitgaan buiten een peuk moet gaan roken, hoeft het niet zonodig, en maakt hij het zich elders gezellig. ![]() Owja, en als antwoord op je vraag: verslaving heet dat. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben ik namelijk niet, maar ik irriteer me wel aan het feit dat rokers gedemoniseerd worden ( daar lijkt het althans wel op )
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @floris: meerdere keren, maar niet gelukt, om diverse redenen, dus hou ik het maar zo, ik heb er ( nog ) geen last van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan is er wel weer een of andere anti-rook fascist die een nieuwe start. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dit had gewoon niet geopend moeten worden, en daarbij mis ik de communicatieve vaardigheden die chimera wel had, maar 2 anderen niet...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |