Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb het ook gedaan en ik moet wel zeggen, het werkt wel als jij gewoon je drie dagen gewoon keihard werkt, goed oplet en niet zit te kutten in die klas ..... ![]()
||
Citaat:
ik zoek het wel ff op dammit kan het zo ff niet vinden site van de univ is iig www.leidenuniv.nl
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Ik heb wiskundeb1 VWO gedaan en het was nuttig, maar erg vermoeiend. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 11:17. |
![]() |
||
Citaat:
Het is gewoon dikke bullshit. En als je zo je examen niet kan halen, doe je toch echt iets verkeerd. Vind het zowieso achterlijk dat bij de helft van de vwo'ers naar huiswerkinstituuten gaan enzo. Kun je het niet alleen ofzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() nou ik vind het niet achterlijk, want die mensen hebben misschien moeite met bepaalde vakken en dat hoeft natuurlijk niet gelijk te betekenen dat ze naar havo moeten of blijven zitten. ik vind het juist goed ![]() ik heb het ook gedaan en ik denk dat ik daardoor juist nu beter kan leren dan toen ik het zelf deed in me uppie
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je goed leest, kun je zien dat ik het niet had over drie dagen van tevoren beginnen met leren. Zo'n cursus behandeld in drie dagen alle examenstof en zo hou je tijd over voor andere vakken. Maar je tijd zo efficiënt mogelijk indelen om je eindexamen makkelijk te kunnen halen is natuurlijk bullshit en zeer achterlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat je vwo doet, wil nog niet zeggen dat je geen moeite mag hebben met sommige onderdelen
||
Citaat:
ik heb het gedaan voor economie, wiskunde en scheikunde en juist voor die vakken waar je moeite mee heb is het gewoon slim om hulp in te roepen ipv het risico nemen dat je zakt
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2007 |
Hoe sta je ervoor? Verwijderd | 235 | 16-05-2007 22:30 | |
De Kantine |
Kansloze topic: Kansloosheid overal Sponstanietje | 344 | 08-11-2004 12:11 |