Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: Zo, nu mag dat acclimatiseren wel een beetje opschieten hoor. Ik heb genoeg van dat gedoe. Het is druk druk - druk in mijn hoofd. Ik wil al mijn huiswerk afhebben en rust. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Gefeliciteerd iig! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel succes iig, en dan heb ik t vast ook.. ![]() Gisteren post naar Griekenland gestuurd, ben zo benieuwd wanneer het er is (is niet met het vliegtuig mee). En wat is en blijft hij toch een eikel hee, niet normaal! |
![]() |
||
Citaat:
- Nog 20 bladzijdes uit opiniebladen samenvatten - Nog 4,5 uur Engelse tv kijken - Nog een paar korte boekverslagen maken en verwerkingsopdrachten voor engels - Een paar teksten lezen en korte samenvatting maken uit een engels blad. - Nog 2 Duitse brieven schrijven, tekst maken en opdrachten maken - 200 Duitse bladzijdes lezen - Bijna een heel hoofdstuk van wiskunde - Een paar paragrafen van scheikunde - Een heel hoofdstuk natuurkunde - Een paar paragrafen van economie - 1,5 hoofdstuk van biologie En een heel profielwerkstuk! *diepe zucht* Waar moet ik beginnen? ![]() En ja, tis mijn eigen schuld. Maar ik kan het gewoon niet opbrengen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen het probleem is dat ik iedere week wel een fout maak en me verontschuldig, het heeft de waarde verloren zeg maar. maar ze vertelde deze keer echt heel persoonlijke dingen, als ik dan spul ga zeggen die ze zojuist heeft uitgelegd als niet waar snap ik haar wel.
||
Citaat:
Ik weet het allemaal niet zo goed, vandaag gaat het alweer een heel stuk beter dan gister en eergister. Ik wissel zo snel van stemming, zeker in de examentijd. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Beleidszaken |
als je hulp nodig hebt Jootje2097 | 3 | 24-04-2012 12:30 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Psychologie |
Verschil tussen naar psycholoog en psychiater??? Bertram | 17 | 24-03-2004 14:53 |