Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2005, 09:16
shiningstars
shiningstars is offline
Ik scheerde mijn armen altijd,maar ik werd het zat en ben ermee gestopt. Ik heb nou alleen wel lange donkere haren op mijn armen wat je vooral in fel licht goed ziet . Meer mensen die hier last van hebben? En doe je er wat aan of laat je het gewoon zo?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 09:32
leucomelas
leucomelas is offline
heb ik ook, heb ze ooit een keer afgeschoren omdat ik ze irritant vind... maar tis alleen maar erger geworden ik doe er verdere niks aan, ze zijn niet zo superdonker, omdat ze de zomer nog hebben meegemaakt. k laat ze gewoon zitten en als ik ooit een defenitief haar verwijder apparaat heb, dan gaan ze eraan
Oud 14-01-2005, 09:59
Ninnoc
Ninnoc is offline
ontharingscreme? schijnt t lichter en dunner te maken, dus niet meer scheren maar creme gebruiken. verder vind ik armhaar eigenlijk nooit storend
Oud 14-01-2005, 11:29
madwoman
madwoman is offline
Heb ook heel donkere haren op mn armen. Ik laat ze gewoon zitten. Je kan wel bezig blijven zeg.
Oud 18-01-2005, 18:58
meisjke
meisjke is offline
die onthaarings cremes zijn gloof ik wel heel erg slecht voor je huid.. zou ik nog eerder mn armen harsen.. wel pijnlijk , maarja ik heb zelf ook wel veel haar op mn armen maar ik laat ze ook gewoon zitten..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 19:51
Mara
Mara is offline
Ik epileer m'n armen wel eens, heb zo'n apparaat voor m'n benen kan ook gewoon op m'n armen. Doe ik alleen zomers, ik word nl. niet bruin en dan valt 't vóóral op, vind 't gewoon niet vrouwelijk staan Als je zo'n ding hebt en besluit 't te gebruiken gebruik 't dan wel 's avonds voor je naar bed gaat, dan kunnen 's nachts de rode stipjes wegtrekken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 03:06
Verwijderd
Je scheert je armen toch niet.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 07:10
Qamra
Qamra is offline
Ja heb ik ook. En ik ben ook nog eens heel wit, dus reken maar dat het opvalt.

En ik laat het lekker zitten. Ik vind benen, oksels en bikinilijn scheren wel meer dan genoeg gescheer. Als het iemand niet bevalt, dan kijken ze maar niet, ik ga er toch niets aan veranderen.
Oud 19-01-2005, 08:10
sgaapje
sgaapje is offline
Ik heb ook donkere haren op mijn armen, in de zomer worden ze gelukkig blond en vallen ze wat minder op. Maar ik scheer ze er echt niet af hoor! Ik vind dat ik al genoeg te scheren heb als vrouw, ik ga niet ook nog eens aan mijn armen beginnen... stoppels op je armen, dat ziet pas stom uit.
Omdat jij pas net gestopt bent met scheren zijn je haren natuurlijk wel erg donker, ze hebben nog geen zon gezien. Ik zou ze niet meer eraf scheren, maar bleken als ik jou was. Dan vallen ze stukken minder op. Er zijn zat van die ontkleuringscremes te krijgen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten