Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb jouw reply wel gelezen, ik snap niet wat je bedoelt... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik was idd van plan om die zooi over te huizen trouwens naar de mededeling, de ervaring heeft geleerd dat mededelingen niet gelezen worden, sticky's wel, dus hadden em even wat langer laten staan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Verder kan ik me wel vinden in het stukje van AngelLena. Een beter forum kan alleen als we daar allemaal aan meewerken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar gaan we het nog over hebben 1 dezer dagen ![]()
||
Citaat:
Dat hier nog steeds gememd wordt over zulke pietluttigheden. Dit lijkt op een speelplaats voor regelverslaafden en brave neukers ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ja, hop. Ik ben een tijdlang weggeweest, even reageren.
Citaat:
No offence, ik vind het dapper dat je het probeerde op LS enzo, maar men accepteert je gezag niet en daarom zal je het ondanks de bans en de slotjes waarschijnlijk ook niet krijgen. En om vriendjes te worden met iedereen, ik geloof dat het daarvoor een beetje laat is. Hoewel ik natuurlijk niet voor iedereen spreek en het mij uberhaupt allemaal niet zo veel uitmaakt. Ghe. Ik ben gewoon eigenwijs en vind het te leuk om mijn mening te verkondigen. Mag ik overigens vragen wat dat hoger beleid precies voor 'n standpunt heeft, en waarin 'zij' regelrecht tegenover 'ons' staan? Wat de deal betreft - ik denk niet dat het werkt. De clones, onzintopics, en dergelijke, worden niet veroorzaakt door 1 persoon. Er zijn veel ontevreden forummers, die lang niet altijd samenwerken. In zo'n geval is het vrijwel onmogelijk om zo'n ultimatum te stellen, aangezien er altijd wel een aantal zullen zijn die het er niet mee eens zijn. Hier komt wederom het gedeelte terug van het aanzien/respect dat je hoort te hebben om het lang vol te houden op LS. Desalnittemin klinkt de eerste voorwaarde enigszins zinvol. De tweede daarentegen niet. Het evaluatietopic 'mag' blijven? Was de afspraak helemaal in het begin, toen uberhaupt besloten werd om zo'n topic te openen, dat het een topic zou zijn waar leden alles kwijt kunnen waar ze tevreden of ontevreden over zijn? Spam en geflame mag niet, ok, maar dat mag nergens. Maar als iemand vindt dat iemand anders onterecht gebanned is, of dat achterlijke fototopic-beleid.. achterlijk vindt ( ![]() Overigens is het bijzonder onverstandig om te dreigen met de sluiting van dit topic, aangezien het een mogelijkheid biedt om te klagen over wat er mis is. Het is logisch dat zodra die ene uitlaatklep gesloten wordt, er meer nutteloze topics komen met geflame. En, om maar antwoord te geven op je vraag - ikzelf heb geen undercover, dus beloven dat het geflame minder wordt kan ik niet. Verder heb ik ook niet het gevoel dat ik bijzonder illegaal bezig ben in het evaluatietopic, even buiten spel latend dat ik die regel vrij nutteloos vind. Hoe moet ik nu een deal sluiten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kortom, op het toch gewoon. Waarom nog een week wachten? En als anderen het willen sluiten... tja, ik kan dat niet tegenhouden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet je wel welke verkiezingen ik bedoel? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Die zijn gewoon serieus? Je weet neem ik aan waar ik het over heb? Er zijn verschillende poule's met lifestylers en daar worden de leuksten uitgekozen door de leden en de lifestylers die die poule's overleefd hebben spelen een knock out ronde tegen elkaar totdat er 2 overblijven, waaruit uiteindelijk de favoriete lifestyler uit komt rollen. Is voriger jaar helemaal goed gegaan, de verkiezingen duurden een week en er zijn geen moeilijkheden geweest. Freakjuh weet wel waar ik het over heb.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen idee over welk topic van vorig jaar je het precies had, daarvoor is mijn geheugen niet goed genoeg. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie nog steeds nergens een reden waarom AngelLena zo vervelend is, of waarom ze fb-af moet worden. Nergens.
Zolang jullie klagen zonder een duidelijke reden te geven, valt er ook gewoon niets aan te doen. Voor AngelLena niet en voor ons ook niet. En die verkiezingen met poules waren wel cool ja. Alleen de forumbazen mochten niet meedoen. ![]() ![]() We zullen het overleggen idd, of dat weer kan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en sorry angellena, het komt er niet op neer dat men je niet moet vanwege je niet lifestyle verleden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
'gewone topic's op Lifestyle Verwijderd | 49 | 20-12-2004 12:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwaar antisemitisch incident Frankrijk Verwijderd | 245 | 02-08-2004 00:12 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Beleidszaken |
A&N: Mag dit topic weer open? Rabbi Daniel | 8 | 26-05-2003 11:25 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 |