![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Liever alleen maar mensen zoals ik in MIJN land, andersdenkenden maak ik van kant. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op hoeveel zetels staat Wilders? zoveel draagvlak dus. Gezien de omvang niet iets dat je als een soort Vlaams Blok kunt negeren en bagatelliseren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wilders is gewoon zo gevoelig omdat er op rechts vlak geen enkele partij is, tenminste geen waar mensen zich mee willen identificeren, want anders zou NR dat gat kunnen opvullen. VVD is vooral economisch rechts, LPF heeft zich incompetent getoond. Wat hou je dan nog over? Niets. Wilders springt in op een vlak waar nog geen partij is, en maakt daarom kans op zetels. Allert houden is ook maar hoe je het invult, meeste mensen zijn gewoon ongeinterreseert en het gaat allemaal aan hun neus voorbij, terwijl er meer dan genoeg gebeurd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nergens. Uberhaupt vraag ik me af hoe serieus dit voorstel is, ik heb zo'n idee dat Wilders weet hoe uitvoerbaar dit is, maar nog veel beter weet waar zijn achterban zit. Als het hem lukt ook maar de helft van zijn zetels vast te houden wordt hij al groter dan een schare aan andere partijen. Als er in de tussentijd een bomaanslag wordt gepleegd in Nederland, of meer religieus gemotiveerde moorden, kijk dan niet raar als hij er nog een hoop zetels bij krijgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daar hebben we toch wel ervaring mee, dacht ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent zeker zo'n stinkende Marokkaan? |
![]() |
||
Citaat:
Oh, en je hebt gelijk. VOL = VOL! EIGEN VOLK EERST! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik bedoel met een 'Islamofoob' is iemand die bang is dat 'de Islam' de macht over zal nemen, of de cultuur in Nederland drastisch zal veranderen. Aangezien dat belachelijk is, kunnen we gerust stellen dat dit type mensen oliedom zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||