Advertentie | |
|
![]() |
||
Chaos. Maar dat is zo'n onvangbaar begrip, denk ik.
Controleverlies, verleden, onvermogen, machteloosheid. Gevoelens en stress die ik niet kan plaatsen, en eigenlijk ook vooral wat Valse al schreef; Citaat:
||
Citaat:
De leegte enzo. Maar ook het onbegrip. Het niet begrijpen van de wereld en het leven.
||
Citaat:
||
Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- blurred schreef op 04-01-2005 @ 19:13 : Bij mij is het vaak dat ik mezelf in vergelijking met anderen minder/lelijker/stommer voel. -------------------------------------------------------------------------------- ..en dat ook
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik voel me vaak slecht als ik een meerdere dagen achtereen weinig gedaan heb en weinig mensen heb gezien. Ook inderdaad in tentamentijd, maar dan zie ik dus ook weinig mensen omdat ik moet leren.. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn gebreken vooral: licht manken, beetje houterig bewegen...(dingen die je niet ziet als ik mezelf onder controle heb, moeilijk bij situaties waar ik me nerveus in maak etc) Als mensen dat opmerken en comment opgeven vind ik dat niet al te aangenaam.
En liefde, op een of andere manier geraken mijn emoties vroeg of laat overhoop als ik me maar durf te storten in iets wat op een relatie lijkt, geen prettig vooruitzicht, maar ach. Soms heb ik een licht verlangen naar de dood, maar aangezien weinig positieve gevoelens/vooruitzichten heb weegt niets op tegen dit slechte gevoel, en dat is soms lastig. Maar dat zie ik dan niet als werkelijk down aangezien het verlangen gelukkig vrij zwak is.
Laatst gewijzigd op 19-01-2005 om 14:57. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #61 rare kwast | 485 | 17-06-2006 22:57 | |
Liefde & Relatie |
meent hij het? flowergirl-B | 51 | 26-05-2005 22:21 | |
Psychologie |
Jezelf down voelen na afwijzing in de liefde meisje833 | 60 | 08-09-2004 18:45 | |
Psychologie |
hoe kan je je zomaar ineens rot voelen? smashmint | 12 | 30-10-2003 20:55 | |
Liefde & Relatie |
Jezelf rot voelen? Justeasy | 6 | 29-08-2003 09:47 | |
Psychologie |
Jezelf de grond in drukken. Swissiegirl | 1 | 04-06-2002 13:40 |