![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik nu ongeveer 70 kilo weeg. Te veel dus, maar er wordt al aan gewerkt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij blijft het gewicht jarenlang stabiel rond de 58 kg. Er liggen weer twee zakken chips en een heerlijke fles cola op mij te wachten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of je hebt een lintworm!? ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben altijd al vrij mager geweest, zonder dat ik hiervan dagelijks last van hebt. Toen ik 12 jaar was, was ik langer dan 1,80 m , en woog ik iets boven de 50 kg. Eigenlijk ben ik zwaarder geworden door de jaren heen, maar nu zal ik wel op mijn maximum zitten qua lengte en gewicht. Ben hiermee vaker naar mijn huisarts geweest, ondanks dat hij zei dat ik onder mijn gewicht zit heeft hij niks kunnen vaststellen dat er iets ernstigs aan de hand is, of dat ik ziek ben (voel mij ook niet ziek). Vorig jaar ben ik nog bij de keuring arts geweest ivm mijn wajong uitkering en ook die arts vond mij erg mager,maar ook hij heeft niks verdachts in bloed of ander onderzoek kunnen vaststellen. Dus dat geeft mij al een geruststelling. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
BTW heb ik langer dan een jaar medicijnen geslikt waar ik dikker door werd, dus ik zou maar snel mijn mond houden, als ik jou was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik eet namelijk helemaal niet zo veel. |
![]() |
||
Citaat:
Idd, wat een grooooote bullshit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat was toch eerst ook zo'n reclamecampagne: over 10 jaar zit er 10 kg bij: u ziet er dan zo uit en dit is uw bmi het is wel een richtlijn jah dat sommige mensen zich hier dan gelijk weer aangevallen enzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik zal er rekening mee houden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Feit is dat zo'n opmerking niet leuk is. Meneer weet namelijk helemaal niet hoe het komt dat ik te veel weeg, ten eerste. Ten tweede weet hij helemaal niets van mijn eetpatroon. Ten derde, zei ik dat ik er mee bezig was, met afvallen dus. Wie is hij om dat in twijfel te trekken? Dat ik te veel weeg komt dus o.a. door medicijnen. Ik slik die niet langer, dus lijkt het me erg onlogisch als ik volgend jaar opeens meer weeg, zeker als ik ook nog eens aan het lijnen ben. Zijn opmerking sloeg dus gewoon nergens op. En wat betreft die reclame: Als je je een ongezond voedingspatroon hebt, en die niet aanpast, is er inderdaad grote kans dat je één kilo (of meer zelfs) aankomt. Pas je echter wel je voedingspatroon aan, en blijf je een beetje op je gewicht letten, dán is er dus niets aan de hand. Je moet die reclame wel in context plaatsen hè. Dat jij dat blijkbaar niet kan, is niet mijn fout. Dus cut the crap. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Is nu ook wel veranderd dus. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En daarnaast omdat er dingen verteld worden die helemaal niet waar zijn en/of volkomen verkeerd begrepen worden, zoals wat betreft die reclame, en ik dat graag even onder de aandacht wil brengen. En de toon van Freestyler beviel me niet, dus vandaar. |
![]() |
||
Citaat:
Het is natuurlijk ook een scholierenforum, en scholieren van 12 tot 18 zijn meestal lichter. Ik denk ook dat hier en daar een kilootje weg gesmokkeld word. Weinig mensen zijn eerlijk over hun gewicht, dat is nu eenmaal een feit. Ik heb er zelf ook zo nu en dan last van ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
das dan mijn fout ( en die van de reclamemakers natuurlijk ![]() maar daar ging het niet eens zozeer om jouw toon beviel mij niet! cornel oordeelde verder helemaal niet over jouw gewicht hij zei dat de meesten elk jaar 1 kg aankomen dus? dan word jij boos dat hij niet moet 'veralgemeniseren' hij heeft dan misschien geen gelijk maar jij gaat gelijk jouw gewicht verdedigen en valt hem aan. Trouwens vraag ik me wel af hoe je zomaar 5kg kunt toeschrijven aan de pil, maar dat terzijde die reactie van jou vond ik bitchy ik reageer met wat ik denk (ok en wat misschien fout was, maar daar gaat het niet om) en een ![]() prima hoor, richt je frustraties op mij heeft er tenmniste een iemand nog wat aan
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
BTW is dit iets tussen mij en Cornel, en hoef jij je er niet mee te bemoeien, zeker niet als je ook nog eens een verkeerd voorbeeld gebruikt. (Die reclamemakers zitten btw niet fout.) Wat betreft de pil: het is algemeen bekend dat vrouwen aankomen van de pil. Vraag het maar eens aan anderen, bijna iedereen heeft er last van. En hoe ik dat kan toeschrijven? Heel makkelijk hoor, want het is zo. Denk je dat ik dat zelf niet het beste weet? En wapperen met sarcastische smileys komt niet erg vriendelijk over, maar dat weet je zelf denk ik ook heel goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hopelijk heb ik hiermee wat rust in de tent gebracht, want ik ga nu een stevige wandeling maken, en straks ligt er weer wat lekkers voor mij klaar. ![]() Dan zien jullie mij wel weer verschijnen op dit forum. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik vind het dus wel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij had het toch alleen over gewichtstoename? niet eens zozeer over je huidige gewicht? Mensen die lijnen komen juist vaak aan. en ik vind dat reclamemakers fout zitten als ze een verkeerde boodschap achter laten bij het publiek. Ik vroeg me af hoe je nou 5kg aan de pil kunt toeschrijven, hoe weet je dat ze daar vandaan komen? Hoe weet je dat het om 5 kg gaat?
||
![]() |
Citaat:
![]() het was een gemiddelde ofzo misschien als we zo blijven eten als we nu doen?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik kan mij voorstellen dat Masquerade geschrokken is van de opmerking dat de meeste mensen ieder jaar 1 kg zwaarder worden, maar voor mij gaat dat toch niet op. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat wel kan is dat haar borsten gegroeid zijn, maar 5 kilo haal je daar niet...
||
Citaat:
Henk Mul !
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel mag jou lief wegen ? belle_declercq | 17 | 12-05-2012 17:31 | |
Eten & Drinken |
Hoeveel eten jullie per dag? Armoed | 19 | 01-08-2010 17:37 | |
De Kantine |
Wat zijn jullie complexen? Muchacha | 34 | 14-04-2005 13:14 | |
De Kantine |
Hoeveel weeg jij? levi's | 163 | 22-05-2004 13:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
1.65-1.70m=> gewicht? Kill me Ce soir | 206 | 14-02-2004 16:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoeveel wegen jullie en hoe lang zijn jullie 15-angel-15 | 15 | 06-05-2002 15:06 |