![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan heb ik het dus over dat 'vampiers', niet op je terechte commentaar op de onderzeeboot.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vond hem anders best slecht iig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 'You can be my wingman any time.' Top Gun is best koel. Op een homo-erotische manier. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
The Big Doll House kwam aardig in de buurt, was vannacht op tv.
|
![]() |
||
Citaat:
maar dat is meer m'n mening ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hercules in Newyork...
![]() ![]() ![]() ![]() Eerste film (uit 1971) waarin Arnold Schwarzenegger debuteerd als acteur. Omdat deze film zo'n flop werd, en jarenlang niet vertoond is geworden op TV en bioscoop. Heeft Schwarzenegger om toch maar aan geld te komen als bouwvakker zijn kost verdient, tot begin jaren '80. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Anacondas: the hunt for the blood orchid...
Anaconda was al slecht...maar als men van die slechtheid het kwadraat neemt en die uitkomst tot de 10e macht doet, komt men nog niet half in de buurt van hoe kut deze film was... Te slecht om lachwekkend slecht te zijn...
||
Citaat:
|
feedback
ten eerste is het met een hele rare camera opgenomen. Ten tweede gaat het over een soort van apparaatje waarme je de toekomst kunt manipuleren, door naar de toekomst, of het verleden te "bellen". Op het einde gaat de hoofdpersoon een aantal keer dood, en zijn vriendin ook, maar deze worden telkens weer levend gemaakt m.b.v. dat apparaatje dus. Ook belt hij aan het einde naar zichzelf, wat dus niet kan in de film dus gaat hij dood.... de special effects die daarvoor gebruikt zijn, zijn echt verschrikkelijk. Kent iemand deze film?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Henry V.
Had ik voor 5,95 euro uit de uitverkoopbakken van de free gevist. Ik dacht, lachen, een film met ridders. Bleek het een of ander verfilmt toneelstuk van shakespeare te zijn, type: veel lullen (in onverstaanbaar oud-Engels), nauwelijks knokken.
||
Citaat:
![]() Je hebt natuurlijk wel gelijk, sowieso is een Scary Movie rip off één van de meest trieste dingen die je kan verzinnen.
|
![]() |
Hell no, SHRIEK! If u know what i did last friday the 13th, was echt een geweldige over the top film met nog lompere grappen dan scary movie
![]() Zelfde geldt voor Kung Pow. Heel veel mensen vonden dat een baggerfilm, maar ik heb in tijden niet zo hard gelachen, wat zeg ik, ik heb nog nooit in mijn leven zo hard gelachen! De slechtste film ooit naar mijn mening is.... even denken... Crossroads ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Scary Movie was al kut, daar een rip off van maken is natuurlijk al helemaal debiel dus Shriek if you know etc. was echt de baggerste bagger.
Laatst geheel onvrijwillig Bridget Jones 2 gezien, niet de slechtste ooit maar toch wel behoorlijk kut.
|
![]() |
Ik weet niet meer hoe 'ie heet, maar een Volkswagen Kever genaamd Herbie speelde de hoofdrol.
Het ging om een race, en tijdens die race gingen Herbie's banden lek, en werd hij in de lengte doormidden gezaagd, maar ook een halve auto kan blijkbaar rijden. Bovendien houd ik niet van oubollige jaren '60 feel good kinderfilmpjes waarin een of ander emotioneel blond kankerjong de hoofdrol speelt. Dat was nogal ellendig, ja.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel +2 Verwijderd | 500 | 28-03-2011 14:22 | |
Films, TV & Radio |
Noem de slechtste film(s) die je ooit hebt gezien Verwijderd | 125 | 24-11-2005 21:06 | |
Films, TV & Radio |
The Island [2005] Verwijderd | 65 | 28-08-2005 14:59 | |
Films, TV & Radio |
De slechtste film die je tot nu toe hebt gezien. Kazanka | 172 | 06-04-2004 20:18 | |
Films, TV & Radio |
De slechtste film die je ooit hebt gezien.... rijk_v | 17 | 24-11-2003 19:06 | |
Films, TV & Radio |
De slechtste film. The Crash Bash | 139 | 16-12-2002 17:32 |