Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi ********,
Ik heb één studieboek over wetenschappelijke psychologie ![]() ![]() Groetjes, Naru Narusegawa
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik heb even geen tijd om te zoeken ![]() ------------------------------- 'k lees wel leesboeken over psych. stoornissen of dat iets een psychologische roman is etc. mja.. Dirk Bracke heeft bv. over autisme geschreven.. (dat staat ook nog bij de boeken voor volwassenen) (titel: een lege brug) 'k lees meer korte stukjes, van internet, uit de krant en eens een keertje op encarta. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Er bestonden al diverse discussies hierover, maar uiteindelijk werd besloten het forum zo te laten als het is; aangezien echte onderwerpen over de psychologie zelden zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Groetjes, Naru Narusegawa
||
Citaat:
(hebben ze standaard boekhandel in nederland? die hebben meestel een verdieping studieboeken; andere grote boekhandels misschien ook wel)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, Donner .. ik zal er eens naar kijken. Elke keer boeken kopen word je ook niet vrolijk van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mar stom genoeg heb ik normaal niet veel geduld, maar met hen (meestal) wel ![]() Vandaag duidelijk niet... grrrrr glukkig hoefe ik maar 4 uurtjes te werken, kon echt nix van ze hebben vandaag ![]()
|
![]() |
Ik lees ook hetPschychologie Magazine, maar vind er echt geen reet aan en er staan heel veel fouten in. Mijn moeder heeft wel wat boeken over psychologie in de kast staan zoals:
Denk nog wijzer van René Diekstra (vind ik zelf een aardig boekje en het leest lekker makkelijk weg) De mens en zijn symbolen van Carl G. Jung (vind ik zelf een nogal saai en vaag boek) De draagbare Freud (een selectie uit het werk van Freud. Vind ik zelf een aanrader) Pioniers in de psychologie (gebruik ik zelf als naslagwerk; bijv. voor mijn PO KCV) De emoties van Nico Frijda (heb ik niet gelezen) We hebben wel wat meer staan, maar ik kan het zo gauw niet vinden. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. In de bieb kun je misschien ook nog wat vinden.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
dit is een hele interresante tropic!! na de vakantie ga ik eens wat titels zoeken...
ik ben zelf bezig met een curcus kinderpsychologie van NTI die is volgens mij niet zo uitgebreid maar wel heel leuk en leerzaam om te doen! hij kost jammer genoeg alleen wel veel (maar daar heb ik lieve ouders voor)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De populairste boeken van het afgelopen schooljaar Simon | 16 | 29-01-2012 17:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Naast mijn favoriete films staat Honden Vissen Krokodillen een boek die je MOET lezen DanïelV | 1 | 08-12-2009 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het gekozen boek! Verwijderd | 56 | 24-12-2004 17:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het bewijs dat god niet bestaan, dmv stapels boeken. Dark Psycho | 117 | 10-07-2004 22:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het kiezen van het boek! Verwijderd | 16 | 11-02-2004 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Kies een boek voor de nieuwe bespreking! Ieke | 21 | 09-05-2003 10:02 |