![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Er is geen concreet bewijs, en dus hoeft het voor mij geen reden zijn aan te nemen dat er sprake is van evolutie. Verder is de onderzoek ernaar zo subjectief als de pest. Aan de ene kant de evolutionisten die alleen maar zoeken naar bewijzen voor de evolutie theorie (er is zelfs sprake van vervalsing van bewijs) en aan de andere kant de religieuzen die koste wat kost de bewijzen tegen de evolutie theorie aan het sprokkelen zijn. Citaat:
Citaat:
Ontken alsjeblieft de historische feiten niet |
Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Ik generaliseer niets, ik zeg hier alleen dat Copernicus door religie werd tegengewerkt. Als ik zeg dat Theo van Gogh door een Marokkaan werd doodgeschoten, heb ik het ook niet over alle Marokkanen. Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Ik had er bij vemeld dat het in dit geval om het christedom ging, wel goed lezen! Citaat:
Citaat:
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tstaat allemaal in mijn quote die ik gegeven heb (het de bron die je me gegeven hebt is jou bewering wel heel erg overdreven..) Ik denk verder dat Arabieren de werk van de Grieken hebben overgenomen en de Europeanen op hun beurt weer van de Arabieren, en is dus de contributie aan de wetenschap even verdeeld vind ik. Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 01:41. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |