Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 19:52
viooltje
viooltje is offline
Iedereen op dit forum vraagt steeds hoe moet dit en hoe kan ik dat leren.Nou was mijn vraag kan je dit alles wel leren of moet je daar een speciale gaven voor hebben of kan iedereen die het wil b.v.aura' leren lezen.Ik vind dit alles erg interessant maar mij lukt het niet,jammer
Advertentie
Oud 07-05-2002, 20:41
CryperA
CryperA is offline
Uiteindelijk kun je het denk ik wel... Iemand die toevallig paranormaal begaafd is zou het misschien iets makkelijker kunnen, maar ja...oefening baart kunst...
Oud 07-05-2002, 20:41
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
viooltje schreef:
Iedereen op dit forum vraagt steeds hoe moet dit en hoe kan ik dat leren.Nou was mijn vraag kan je dit alles wel leren of moet je daar een speciale gaven voor hebben of kan iedereen die het wil b.v.aura' leren lezen.Ik vind dit alles erg interessant maar mij lukt het niet,jammer
Iedereen kan aura's leren lezen, alleen de één heeft er meer moeite mee dan de andere.
Oud 07-05-2002, 20:51
Outsider
Outsider is offline
Altijd je huiswerk doen en veel boeken erover lezen. Dan ga je ervan zelf in geloven.
Oud 07-05-2002, 21:46
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
free schreef:
Altijd je huiswerk doen en veel boeken erover lezen. Dan ga je ervan zelf in geloven.
Dat kan ook inderdaad, maar is naar (volgens mij) niet echt de juiste weg. Of vind jij van wel? ;P
Oud 08-05-2002, 16:31
GreenWitchy
GreenWitchy is offline
ik denk dat iedereen van zich zelf wel die (paranormale) dingen kan... alleen dat dat dat er een beetje uitgeburgerd is, omdat het in de maatschapij van tegenwoordig als vreemd word beschouwd.
en dat mensen er dus niet open voor staan.... terwijl ze wel de gave hebben....

*BB*
Oud 23-05-2002, 21:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat ik heb gehoord en gelezen is dat onze generatie nu de intuitie verleerd is...om het zo maar te zeggen. We doen veel minder dingen met ons gevoel, waardoor we ons dus afsluiten van het 'paranormale'. Ik denk dat iedereen gaves heeft, bij de een heel goed ontwikkeld en bij de ander gewoon niet ontwikkeld.
Mensen bestempelen het als gek enzow, omdat het niet wetenschappelijk verklaard is en het ze misschien bang maakt. Ik bedoel, wat als iemand jouw gedachtes kan lezen bv? Ben je ook niet echt blij mee Maar het zal vast wel bij iedereen zitten. [edit] ik bedoelde niet 'gedachte lezen' maar gewoon iets 'paranormaals' [/edit]
Ik probeer nu ook meer met mijn gevoel/intuitie te werken. Schijnt te helpen
Oud 23-05-2002, 22:11
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Jottem80@hotmail.com dit is mijn adres. Ik wil je wel ki leren als je dat wilt.
Oud 24-05-2002, 17:05
Gilah
Gilah is offline
Ik ben ook heel erg geinteresseert in dit allemaal, maar om het een beetje beter te begrijpen wil ik graag wel weten wat bijv. Ki betekend? xxx
Oud 24-05-2002, 17:20
Gilah
Gilah is offline
laat maar, heb het al ergens anders gevonden, ook geschreven door Ki Fighter. Thnx!!!
Oud 24-05-2002, 17:47
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Gilah schreef:
laat maar, heb het al ergens anders gevonden, ook geschreven door Ki Fighter. Thnx!!!
Ok mooi zo!
Oud 24-05-2002, 17:49
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ok mooi zo!
P.S. Als je het niet lukt om ki te voelen. Voeg me maar toe op MSN, ik heb twee mensen binnen één week Ki geleerd over MSN. Eentje uit Almere en uit Engeland.
Oud 30-05-2002, 22:53
*meissie*
*meissie* is offline
wat is in godsnaam aura lezen?? sorry als ik zoveel vraag... in al die topics...
Oud 30-05-2002, 23:57
Yule
Yule is offline
hmm...helaas kan ik die vraag niet beantwoorden, all I know is dat je aura continue om je heen hangt en die weerspiegelt hoe je je voelt...lichamelijk of geestelijk ofzo, zoiets was et....tog ?!...lol...das alles wat ik weet...

Maar goed, ik ga er tog vanuit (om weer ff on-topic te komen) dat je alles kan leren, as je maar gelooft in de dingen die je wil leren.....geloof iz volgens mij de sleutel, zolang jij iets wil kunnen waarin je niet gelooft, zal je et nooit kunnen.....ook wilskr8 is erg belangrijk denk ik...ik geloof dat vroeger, voor de mens al z`n "belangrijke" uitvindingen begon te creeeren en de natuur te verwaarlozen, ze veel meer konden met hun geestelijke ik. En dus kunnen we et wel, we zijn et alleen zeg maar verleert, en omdat et moeilijk weer te leren is, geven veel mensen te vroeg op, en dan kan je et nooit. Dit lijd tot angst voor de mensen die et wel kunnen wat nog meer mensen afschrikt, en zo komt et nooit meer terug.....
Oud 31-05-2002, 12:55
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
viooltje schreef:
Het is ook allemaal gelul, je moet iig wel de gave hebben om ged te kunnen liegen en als je helemaal goed bent ga je er zelfs in geloven.
Oud 05-06-2002, 09:40
Kamille39
Kamille39 is offline
Ik weet niet of je het kunt leren, ik heb een paar dingen al sinds ik klein ben, dromen, genezen, dat soort dingen. Maar als ik er meer mee bezig ben, oerfen enzo, dan gaat het beter.. Ik kan sinds kort zelfs soms aura's waarnemen...... Oefenen dus!

BB
Kamille

kamille39@hotmail.com
Oud 05-06-2002, 09:56
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
*meissie* schreef:
wat is in godsnaam aura lezen?? sorry als ik zoveel vraag... in al die topics...
Om je lichaam zit dus een energieveld, dit is je geest zeg maar. Deze heeft kleuren en iemand die dit veld kan zien kan ook zien hoe het met die persoon gesteld is. Ook de breedte van de aura zegt iets over de persoon, als het ontzettend groot is heeft diegene veel energie, als het maar een 'kleine' is dus niet. En dan heb je ook nog verschillende lagen in de aura. De aura veranderd ook ieder moment, en als je het goed kunt lezen zie je de aura (schijnbaar) vertraagd mee bewegen.
Iemand met bv. ontzettend veel rood om zich heen barst van de energie, of is toevallig ontzettend pissed op dat moment Ook heeft het iets met sexuele energieen te maken, vooral als het erg rood is rond de gesclahtsdelen. Maar goed dat hangt ook weer af van de andere kleuren die erbij hangen.
Op internet ken je ook nog eens veel sites vinden over de aura en er zijn veel boeken van, kijk maar eens in de bieb ofzo.
Oud 11-07-2002, 17:15
marloesie
marloesie is offline
waar staat KI voor? en met aura's lezen, hoe kan je dat dan oefenen? ik kan moeilijk net zolang naar mensen gaan kijken totdat ik een kleurtje zie toch? kus, marloes
Oud 11-07-2002, 19:07
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
marloesie schreef:
waar staat KI voor? en met aura's lezen, hoe kan je dat dan oefenen? ik kan moeilijk net zolang naar mensen gaan kijken totdat ik een kleurtje zie toch? kus, marloes
Kijk maar op andere topics.
Oud 11-07-2002, 21:34
McCaine
McCaine is offline
Als je jezelf maar voldoende voor de gek houdt zul je heus ook van allerlei bijzonders kunnen en ontdekken. Maar je moet het zelf maar eens proberen met een objectieve instelling, kijken of t iets wordt. (wat je dan ook wil doen)
Oud 12-07-2002, 13:01
Verwijderd
Ik denk dat het net zoeiets gaat als bijvoorbeeld een talenknobbel. Iemand met zo een knobbel kan makkelijk talen leren, iemand zonder zo een knobbel doet er misschien langer over, maar met wil en geloof in jezelf lukt het na een tijdje vanzelf.
Oud 12-07-2002, 22:36
real terminator
real terminator is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

P.S. Als je het niet lukt om ki te voelen. Voeg me maar toe op MSN, ik heb twee mensen binnen één week Ki geleerd over MSN. Eentje uit Almere en uit Engeland.

mag ik jouw ook aan msn toevoege (lukt me nog niet )
Oud 12-07-2002, 22:39
real terminator
real terminator is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Als je jezelf maar voldoende voor de gek houdt zul je heus ook van allerlei bijzonders kunnen en ontdekken. Maar je moet het zelf maar eens proberen met een objectieve instelling, kijken of t iets wordt. (wat je dan ook wil doen)

als je jezelf voor de gek houdt jah
Advertentie

Regels voor berichten