| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
ik denk dat iedereen van zich zelf wel die (paranormale) dingen kan... alleen dat dat dat er een beetje uitgeburgerd is, omdat het in de maatschapij van tegenwoordig als vreemd word beschouwd.
en dat mensen er dus niet open voor staan.... terwijl ze wel de gave hebben.... *BB*
|
|
|
|
Wat ik heb gehoord en gelezen is dat onze generatie nu de intuitie verleerd is...om het zo maar te zeggen. We doen veel minder dingen met ons gevoel, waardoor we ons dus afsluiten van het 'paranormale'. Ik denk dat iedereen gaves heeft, bij de een heel goed ontwikkeld en bij de ander gewoon niet ontwikkeld.
Mensen bestempelen het als gek enzow, omdat het niet wetenschappelijk verklaard is en het ze misschien bang maakt. Ik bedoel, wat als iemand jouw gedachtes kan lezen bv? Ben je ook niet echt blij mee Maar het zal vast wel bij iedereen zitten. [edit] ik bedoelde niet 'gedachte lezen' maar gewoon iets 'paranormaals' [/edit]Ik probeer nu ook meer met mijn gevoel/intuitie te werken. Schijnt te helpen
|
|
|
|
Jottem80@hotmail.com dit is mijn adres. Ik wil je wel ki leren als je dat wilt.
|
|
|
|
hmm...helaas kan ik die vraag niet beantwoorden, all I know is dat je aura continue om je heen hangt en die weerspiegelt hoe je je voelt...lichamelijk of geestelijk ofzo, zoiets was et....tog ?!...lol...das alles wat ik weet...
Maar goed, ik ga er tog vanuit (om weer ff on-topic te komen) dat je alles kan leren, as je maar gelooft in de dingen die je wil leren.....geloof iz volgens mij de sleutel, zolang jij iets wil kunnen waarin je niet gelooft, zal je et nooit kunnen.....ook wilskr8 is erg belangrijk denk ik...ik geloof dat vroeger, voor de mens al z`n "belangrijke" uitvindingen begon te creeeren en de natuur te verwaarlozen, ze veel meer konden met hun geestelijke ik. En dus kunnen we et wel, we zijn et alleen zeg maar verleert, en omdat et moeilijk weer te leren is, geven veel mensen te vroeg op, en dan kan je et nooit. Dit lijd tot angst voor de mensen die et wel kunnen wat nog meer mensen afschrikt, en zo komt et nooit meer terug.....
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik weet niet of je het kunt leren, ik heb een paar dingen al sinds ik klein ben, dromen, genezen, dat soort dingen. Maar als ik er meer mee bezig ben, oerfen enzo, dan gaat het beter.. Ik kan sinds kort zelfs soms aura's waarnemen...... Oefenen dus!
BB Kamille kamille39@hotmail.com |
|
|
|
||
|
Citaat:
Iemand met bv. ontzettend veel rood om zich heen barst van de energie, of is toevallig ontzettend pissed op dat moment Ook heeft het iets met sexuele energieen te maken, vooral als het erg rood is rond de gesclahtsdelen. Maar goed dat hangt ook weer af van de andere kleuren die erbij hangen.Op internet ken je ook nog eens veel sites vinden over de aura en er zijn veel boeken van, kijk maar eens in de bieb ofzo.
|
|
|
|
Als je jezelf maar voldoende voor de gek houdt zul je heus ook van allerlei bijzonders kunnen en ontdekken. Maar je moet het zelf maar eens proberen met een objectieve instelling, kijken of t iets wordt. (wat je dan ook wil doen)
|
|
||
|
Citaat:
als je jezelf voor de gek houdt jah
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 18:20 | |
| Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 17:28 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Zorgelijke trends: liberaler, anti-conformerend en platter Verwijderd | 27 | 01-11-2004 08:58 | |
| Algemene schoolzaken |
Hoe leer je het beste woordjes? Verwijderd | 43 | 06-01-2004 16:24 | |
| Psychologie |
Het Grote Aanpak-Topic Dreamerfly | 4 | 03-01-2004 13:57 | |
| Algemene schoolzaken |
hoe te leren...? Balance | 9 | 24-11-2002 11:32 | |