Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2005, 14:45
foefighter
foefighter is offline
mwa die hoeft toch niet persé super hoog te zijn ?
Oud 20-01-2005, 15:18
beeble
beeble is offline
ik gooi daar ook nu alles in, hoe meer def hoe beter
Oud 20-01-2005, 17:46
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 20-01-2005 @ 16:18 :
ik gooi daar ook nu alles in, hoe meer def hoe beter
Meer defense betekent: minder kans om geraakt te worden, en dat is perfect voor een Hammerdin.
Oud 20-01-2005, 17:47
beeble
beeble is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 20-01-2005 @ 18:46 :
Meer defense betekent: minder kans om geraakt te worden, en dat is perfect voor een Hammerdin.
daarom, omdat je vaak stlilstaat om te hammeren is het handig om niet geraakt te worden
Oud 20-01-2005, 17:48
Verwijderd
Het is me tot nu toe nog niet gelukt om een Enigma Archon te krijgen....
Oud 20-01-2005, 17:50
beeble
beeble is offline
bah

mijn hammerdin heeft nu ruim 13k defense
en 21xx life (met bo van cta)

ik ga weer een leuke ruil doen vanaaf als het goed is
Oud 21-01-2005, 16:56
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 20-01-2005 @ 18:50 :
bah

mijn hammerdin heeft nu ruim 13k defense
en 21xx life (met bo van cta)

ik ga weer een leuke ruil doen vanaaf als het goed is
lamme aars!
enigma, cta
Oud 21-01-2005, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 21-01-2005 @ 17:56 :
lamme aars!
enigma, cta
en hoto
Oud 21-01-2005, 19:15
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 21-01-2005 @ 19:12 :
en hoto
2 zelfs!

Ik stel voor Beeble voortaan van dit thread te bannen omdat hij veel te rijk is en we alleen maar jaloers worden
Oud 21-01-2005, 19:34
beeble
beeble is offline

ben er weer btw, vriend was er niet
Oud 21-01-2005, 19:54
foefighter
foefighter is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 21-01-2005 @ 20:15 :
2 zelfs!

Ik stel voor Beeble voortaan van dit thread te bannen omdat hij veel te rijk is en we alleen maar jaloers worden
dus ga je mensen maar bannen
Oud 21-01-2005, 19:54
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 21-01-2005 @ 20:34 :

ben er weer btw, vriend was er niet
Als je een vex vindt, eis ik em op!
Oud 21-01-2005, 19:55
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
foefighter schreef op 21-01-2005 @ 20:54 :
dus ga je mensen maar bannen
ja, tuurlijk. Als er ook mensen geband worden om chatgedrag, waarom dan niet van 1 thread bannen voor het jaloers maken, en dus zorgen voor een ondraaglijk leven van, de rest van de thread users?
Oud 21-01-2005, 20:00
beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 21-01-2005 @ 20:54 :
Als je een vex vindt, eis ik em op!
nietes
de volgende ga ik ruilen voor sojs
Oud 21-01-2005, 20:19
foefighter
foefighter is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 21-01-2005 @ 20:55 :
ja, tuurlijk. Als er ook mensen geband worden om chatgedrag, waarom dan niet van 1 thread bannen voor het jaloers maken, en dus zorgen voor een ondraaglijk leven van, de rest van de thread users?
waar moet dan die arme bijbal zijn verhaal kwijt?
Oud 21-01-2005, 20:36
Wammus
Wammus is offline
Mijn sorc is ondertussen lvl 38 met 1.2k blizz dammage . Ik zoek alleen nog een oculus en een skullders en mn mf gear is compleet . En ik heb gister een vipermagi getrade voor pasant crown . Hij is wel maar 25 maar dat maakt nu op normal nog weinig uit .
Oud 21-01-2005, 21:54
blupp
blupp is offline
Heey kerels. Ik ben ook bezig met diablo 2 weer, na een half jaar 'pauze'. Ik had er even genoeg van.
Ik heb een aantal vragen.
Ik ben bezig met een fireclaw druid, als beer. Skills die ik ga trainen:
lycantropy 10
werebear 10
fireclaw 20
firestorm 20
molten boulder 20
en dan misschien nog wat punten in lycan of werebear steken. Heeft iemand ervaring met een goeie fireclaw druid? Ik ben namelijk sterk aan het twijfelen of dit wel een goeie build wordt.
Ik speel het trouwens samen met iemand altijd, een soort team waar we dezelfde levels proberen te blijven. Hij is een necromance met revives en met life tap curse zodat ik en zijn monsters 50% LL hebben

En nu nog een vraag
Ik ben solo bezig met een ice sorc, maar ik weet niet welke skill beter is om echt helemaal vol te trainen, frozen orb of blizzard. Blizzard heeft hogere Dmg maar frozen orb raakt een heleboel keer en blizzard lijkt nogal vaak te missen
Mijn vraag is dus, welke skill vinden jullie beter als ze gemaxed zijn met synergies en alles?
Ik ga nu een beetje rondlezen in deze topic, dus als het al aan de orde is gekomen wat ik vraag, mijn excuses maar ik ga echt niet alles doorlezen
Oud 22-01-2005, 10:27
beeble
beeble is offline
ik weet niet of het een goede build wordt, ik zie soms wel mensen het een fireclawer, met hun 6shaeled phase blades^^

blizzard doet volgens mij meer damage, maar ik ben een echte orber, vind het gewoon een fijne skill
Oud 22-01-2005, 10:36
Ymir
Ymir is offline
Ik vind zelf de orb erg fijn, maar Allochthony is weer een fanatieke Blizzard aanhanger. dus het hangt helemaal van je smaak af.

En een fireclaw beer, tsja. Beren zijn nogal traag, dus 6 shaeled phase blades e.d. zijn the way to go.
verder gewoon deze en de vorige 3 threads doorlezen, staat vast ergens wel iets zinnigs in.
Oud 22-01-2005, 11:16
Q
Q is offline
Een beer hoeft niet perse traag te zijn met zonder 6shaelsocketedphaseblade, toevallig ben ik in het bezig van een beer Het mooie van een beer is z'n stevigheid en het groot aantal resistence wat ik met hem heb (90 tot 95%) maaaaaaaaaaar ja zoals elk mannetje heeft de beer een grote zwakke plek en dat is dat 33% van de figuren die je dood wil maken fire imuun zijn Daarom heb ik een lightsaber met shael erin, dan doe ik nog wat extra damage tegen dat soort beesten EN een hoop lightning absorb, dat van pas komt bij het rennen tussen de souls door. Oh over rennen gesproken, daar is die ook nogal traag in. Toch is het een grappige build en krijg je hetgeen dat niet fire imune is best goed en snel dood
Oud 22-01-2005, 12:14
Ymir
Ymir is offline
Ik hou het persoonlijk liever op een rabies druid met 12K poison damage, zonder Bramble
die is snel, met fury/rabies mep je overal doorheen, 5K life heb je zo, echt een fijne CC build.
Oud 22-01-2005, 13:36
Wammus
Wammus is offline
Het hang er vanaf wat je met je sorc wilt. Wil je puur mf dan raad ik je toch blizzard aan met een max synergie en wat cold faccets. mephi/pindle houd echt geen res meer over en je killt ze binnen een paar seconden. Daar heb je niet eens heel veel + to skill voor nodig.

Orb heeft daarentegen een veel grotere range en raakt idd veel vaker. Het enige nadeel wat ik iig heb ervaren is wil je een beetje relaxed pindle en mephi runnen dat je toch echt wat meer + skill nodig hebt omdat je anders niet genoeg dammage doet.

Wil je daarentegen duelen dan raad ik je ernstig Orb aan. Vanwege de range. En het feit dat je orb niet heel nauwkeurig hoeft te mikken. Ook als je gewoon pvm gaat doen raad ik je orb aan. Blizzard is veel te langzaam en je moet m goed mikken willen de monsters er niet onder weglopen. Mja als je raakt dan zijn ze wel zo goed als instant dood.
Oud 22-01-2005, 14:11
blupp
blupp is offline
Ja dat viel mij ook opeens op, die zwakte met blizzard, ik ga meer voor de pvm en mf als t een beetje een sterke sorc wordt, ik heb al een oculus stokje en een tiara met 2 sorc skills gemaakt met imbue
Ik heb al een hoop skills in blizz gepompt dus ik denk niet dat het slim is om nu nog voor orb te gaan(waar ik 1 puntje in heb gedaan voor het gemak) Ik kan natuurlijk orb gaan trainen nu maar dan heb ik die punten ook al in blizz gestopt en die had ik dan beter voor iets anders kunnen gebruiken Iedereen op bnet zei dat blizz beter is, maar ik vind het een minder 'chille' spell Die dmg met orb komt ook wel rond de 500 uit ofzo toch met synergies van ice bolt?(die al op 15 is ofzo) en dan nog ice mastery. Ik zit te twijfelen wat ik met haar doe, misschien kan ik beter ff een nieuwe maken of gewoon kijken of ik ver kom met blizzard, want dat is ook meer een kwestie van goed mikken
En die fire claw beer was ook maar een prototype Ik zet er grote vraagtekens bij of het wat wordt, maar ik kwam act 2 nieteens normaal door nog, dat kwam omdat ik een hoop punten in firestorm had gepropt en nog bijna niets in beer of lycantropy, dus mn beer was slap Ik ben een beetje aan het testen dus met classes, tijd niet gespeeld.

Ik heb wel een redelijk goeie druid, werewolf max, lycantrophy max, fury max, oak sage max, feral max. Ik vind t erg doelloos om cyclone armor te trainen, na een paar meppen is die weer uit, moet je helemaal wegrennen, mens worden, cyclone armor casten, wolf worden, en terugrennen, dan heb ik liever dat ik ziek snel kan rennen en LL heb met feral in combinatie met fury.
Ik heb een runemaster met 2 shaels erin, ik moet nog kijken wat ik in de andere 3(!! ) sockets prop, misschien stap ik over op full aldur maar ik weet niet of mn dmg dan stijgt of daalt. Ik speel trouwens ook met deze build samen met die vriend van me, hij is een hammerdin met 5k dmg ofzo Handig voor de PI ventjes en zijn leuke concentration aura op level 28
Bedankt voor jullie adviezen

Als iemand op ladder eens met ons 2 in een 'team' wilt spelen hoor ik het graag. We hebben wel een paar regeltjes, alleen met je char spelen van t team als we er allemaal zijn en geen exp shrines pakken, zo blijven we gewoon bijna exact hetzelfde level en is het voor iedereen leuk aangezien je allemaal exp krijgt Dit doen we gewoon voor de lol om een eng team te maken.

Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 14:19.
Oud 22-01-2005, 14:21
beeble
beeble is offline
zo'n fireball castende pala is erg grappig
Oud 22-01-2005, 15:47
foefighter
foefighter is offline
iedereen doet gewoon ladder!
grr
Oud 22-01-2005, 15:50
beeble
beeble is offline
ladder is dom
Oud 22-01-2005, 15:52
blupp
blupp is offline
Ladder is cool, runewords en je kunt shit upgraden en die dingen, ik heb bijna al mn non ladder ventjes gedelete.
Als iemand nog sojs zoekt ofzo(als ik die nog heb) en nog meer shit op non ladder, roept u maar, ik pleur alles wel neer.
Oud 22-01-2005, 16:01
beeble
beeble is offline
ik wil wel sojs op NL
enzo
ik zoek er namelijk nog 2 voor me necro

op mijn ladder char heb ik nog wel wat waardeloze items waar ik niks mee doe, dus als iemand wilt????
Oud 22-01-2005, 16:01
foefighter
foefighter is offline
jij hebt echt een raar gebruik van de roloog
Oud 22-01-2005, 16:03
beeble
beeble is offline
Citaat:
foefighter schreef op 22-01-2005 @ 17:01 :
jij hebt echt een raar gebruik van de roloog
Oud 22-01-2005, 16:12
blupp
blupp is offline
Joow, beedle, maak anders maar een game met pw. Ik kan nu wel ff komen Begin maar met een non ladder game^^
Ik weet alleen niet of ik nog sojs heb want ik had al watchars weggegooid maar ik heb nog een hoop andere troep.

Ik maak nu wel ff een game >> ader//anaal

Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 16:15.
Oud 22-01-2005, 16:15
beeble
beeble is offline
ik ben nu in blaht//blaht
mijn account is btw shamanknight
Oud 22-01-2005, 17:32
beeble
beeble is offline
thanks voor alles he
ik ben nu fuckin blij
Oud 22-01-2005, 17:35
blupp
blupp is offline
hehe
Nu heb ik weer ruimte op mn accounts
We kunnen ooit met zn 3en/4en spelen, als je leuk vind
Oud 22-01-2005, 17:40
beeble
beeble is offline
als ladder season eindigt, en heel NL verneukt wordt door de rws kom ik zeker ladder spelen
Oud 22-01-2005, 18:06
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Q schreef op 22-01-2005 @ 12:16 :
Een beer hoeft niet perse traag te zijn met zonder 6shaelsocketedphaseblade,
6 sock sjaal zou ook goed zijn voor kickassa. dan kan ik tenminste een keer op je sodemieter geven!
en je had wel mogen zeggen dat je al die gekke schreeuwlelijk dingen van de barb tegelijk kan gebruiken!!!! ei
Oud 22-01-2005, 19:45
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
moenbase schreef op 22-01-2005 @ 19:06 :
6 sock sjaal zou ook goed zijn voor kickassa. dan kan ik tenminste een keer op je sodemieter geven!
en je had wel mogen zeggen dat je al die gekke schreeuwlelijk dingen van de barb tegelijk kan gebruiken!!!! ei
OMFG

Sorry dat moest ff...

Maar ja je kan alle 3 de warcries die je gebruikt tegelijk gebruiken. Eerst je batle command omdat je bo en shout en bc dan +1 krijgen en je dus meer life, mana, defence en duration krijgt.
Oud 22-01-2005, 20:24
blupp
blupp is offline
Ik ga es een barb maken met zo een helm dat ik wolf kan worden, dan kan je een ziek sterke tank maken.
Alle 2 de cries op max, iron skin en resitance op 10 allebei of 20, walk speed omhoog, een weapon mastery en een skill is niet nodig...en dan op level 76 lekker alles slopen.
Als iemand nog zo een helm heeft op ladder, iets met howl heette het geloof ik.^^
Mijn wolf druid is nu ook bijna af qua equipment, full aldur set aan, alleen nog een steelrend glove nodig om te compenseren met mn lagere dmg, ik heb een nosferatu soil belt aan, die is wel relaxed.
ALs iemand mij kan helpen aan een steelrend glove, op ladder dus, hoorik het ook graag en ik ben ook druk op zoek naar dmg jewels...mn druid moet in de buurt van perfect komen.

Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 20:33.
Oud 22-01-2005, 20:28
moenbase
moenbase is offline
Ik dacht dat die dingen zo'n btje werkte als die van de amazon. Slow Missles kun je ook niet tegelijk gebruiken met dat lower def. ding.
En met Assa kan Fade en BOS ook niet tegelijk
Btje raar dat het met de barb wel kan, altijd in het voordeel dan :-(
Oud 22-01-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 22-01-2005 @ 21:24 :
Ik ga es een barb maken met zo een helm dat ik wolf kan worden, dan kan je een ziek sterke tank maken.
Alle 2 de cries op max, iron skin en resitance op 10 allebei of 20, walk speed omhoog, een weapon mastery en een skill is niet nodig...en dan op level 76 lekker alles slopen.
Als iemand nog zo een helm heeft op ladder, iets met howl heette het geloof ik.^^
Mijn wolf druid is nu ook bijna af qua equipment, full aldur set aan, alleen nog een steelrend glove nodig om te compenseren met mn lagere dmg, ik heb een nosferatu soil belt aan, die is wel relaxed.
ALs iemand mij kan helpen aan een steelrend glove, op ladder dus, hoorik het ook graag en ik ben ook druk op zoek naar dmg jewels...mn druid moet in de buurt van perfect komen.
Volgens mij heet die helm Wolf Howl, ik heb hem nog wel voor trade.
Oud 22-01-2005, 22:17
blupp
blupp is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 22-01-2005 @ 21:50 :
Volgens mij heet die helm Wolf Howl, ik heb hem nog wel voor trade.
COOL, ik weet niet precies wat je zoekt voor trade maar ik heb vast wel iets ergens, ik weet niet hoeveel je t waard vindt.
Als ik die helm heb ga ik meteen beginnen met die build
edit>>ik heb net zo een helm binnen. lvl 6 feral lvl 6 werewolf en lvl 3 lycantrophy, dus dat is wel netjes ^^

Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 22:34.
Oud 22-01-2005, 22:59
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 22-01-2005 @ 18:32 :
thanks voor alles he
ik ben nu fuckin blij
zet dan ook even neer wat je hebt gekregen aap!

Ik heb m'n eerste SoJ hiep hiep juig.
Leuk verhaal hoe ik eraan kwam:
Ik vond een HoZ 180, die trade ik voor een bk3, die trade ik voor wat charms met life en een 209 poison damage charm.
met veel pijn en moeite kreeg ik voor die charm een bk4 terug.
die bk4 en alle restant van die eerste bkruil geofferd voor een soj, en jawel!

en ik heb een zeer geile Ama tiara gevonden, met +2 to ama skills, 8% dual leech, 13 dex, 13 res all.

zo, updat klaar
Oud 22-01-2005, 23:34
blupp
blupp is offline
Hij heeft zo een beetje al mn stuff gekregen, inclusief 2 sojs.
Oud 23-01-2005, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 22-01-2005 @ 23:59 :

Ik vond een HoZ 180, die trade ik voor een bk3, die trade ik voor wat charms met life en een 209 poison damage charm.

en ik heb een zeer geile Ama tiara gevonden, met +2 to ama skills, 8% dual leech, 13 dex, 13 res all.

zo, updat klaar
en je had al zon mooie hoed voor je ama
Oud 23-01-2005, 09:08
beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 22-01-2005 @ 23:59 :

zo, updat klaar
congrats

en jij maar zeuren dat je arm bent, heb je gewoon een griffons eye, dat ding is zooooo fuckin veel waard
Oud 23-01-2005, 09:11
beeble
beeble is offline
ohja
blupp
als je toch bezig bent met beren etc
moet je deze rw hebben:

Beast
Ber + Tir + Um + Mal + Lum
Axes, Hammers & Scepters only
Clvl Required:
Level 9 Fanaticism Aura When Equipped
+40% Increased Attack Speed
+240-270% Enhanced Damage (varies)
20% Chance of Crushing Blow
25% Chance of Open Wounds
+3 To Werebear
+3 To Lycanthropy
Prevent Monster Heal
+25-40 To Strength (varies)
+10 To Energy
+2 To Mana After Each Kill
Level 13 Summon Grizzly (5 Charges)

kan je elke char ombouwen tot een bear
Oud 23-01-2005, 10:06
blupp
blupp is offline
Ja dat wapen is wel vet, ik ben atm begonnen met mijn wolf/barb; TheWild-Man
Heerlijk om echt alles in die warcries te stoppen en die passive skills, iron skin op level 20 enzo..dit wordt echt een ruige tank helaas begint de lol pas op level 76 wanneer ik DE helm op kan.
Oud 23-01-2005, 10:21
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 23-01-2005 @ 11:06 :
Heerlijk om echt alles in die warcries te stoppen en die passive skills, iron skin op level 20 enzo..dit wordt echt een ruige tank helaas begint de lol pas op level 76 wanneer ik DE helm op kan.
wil ook deze build proberen (nl) na het lezen van je post maar ff vraagje hoe wil je een mooie tank maken zonder ook zelf een beetje te killen want als je geen wapen mastery neem (mischien overheen gelezen) mis te toch rond de +120 % dmg en feral rage is leuk om te leechen maar dan moet je wel dmg hebben lijk me, en heb je als ik goed heb gekeken op inet alleen maar de paar % van je feral rage

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 10:30.
Oud 23-01-2005, 10:54
beeble
beeble is offline
Citaat:
blupp schreef op 23-01-2005 @ 11:06 :
idd
cool
dat is wel jammer ja
Oud 23-01-2005, 10:55
beeble
beeble is offline
kan je niet whirlwinden als bear?

Regels voor berichten