Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2001, 22:25
superbabe16
superbabe16 is offline
ik wil graag verder met mijn vriend maar
hoe pak ik het aan??

Oud 10-10-2001, 22:26
Silent Sorrow
Silent Sorrow is offline
Tjah, je zou het gewoon kunnen vragen, dat zou de eerste stap kunnen zijn.
Oud 10-10-2001, 22:26
Masked Mage
Masked Mage is offline
vragen aan hem is het beste he
Oud 10-10-2001, 22:32
superbabe16
superbabe16 is offline
jaeh right hoe zeg je dat dan
he zal ik je effe lekker pijpe??
Oud 10-10-2001, 22:40
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
superbabe16 schreef:
Zorg dat je alleen met 'm ben, begin 'm te zoenen, en van het één komt het ander..

Oud 11-10-2001, 07:43
LoverBoy128
LoverBoy128 is offline
niet zomaar iets beginnen te doen, eerst vragen, misschien is hij er nog niet aan toe
Oud 11-10-2001, 17:16
chanel
chanel is offline
Wij zijn er ook niet bij als je met je vriend bent, dus je zal t toch echt zelf moeten doen. Ik niet waar je zo ongeveer bent, maar na zoenen kan je vanzelf je had in z broek doen (is wel duidelijk lijkt me ) en na dat kan je zn buik kussen ENZOOO... en dan euh.. ja, over dat andere (met elkaar naar bed gaan) zou ik t gewoon over hebben, want dat is wel fijner..

Chanel
Oud 11-10-2001, 17:37
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
superbabe16 schreef:
ik wil graag verder met mijn vriend maar
hoe pak ik het aan??

met je handen?
nee geintje.
k zou er gewoon over gaan praten, want als je zomaar begint kan t zijn dattie t nog niet wilt ofzo..dus talk about it !
Oud 11-10-2001, 17:40
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
praten klinkt zoo uuuh dom, gewoon wat wasp al zei..
Oud 11-10-2001, 18:15
star9
star9 is offline
Ik heb t er ook met mn vriend over gehad.. alleen niet face to face.. want dat durfde ik echt absoluut niet.. ben slecht in praten, en dat weet ie ook..
dus heb m 'n erotisch getinte kaart gestuurd met de vraag erop of hij verder wilde gaan met me..
was de perfecte aanpak blijkt achteraf want hij vindt t ook moeilijk om t over zoiets te hebben.. desnoods geef je hem n kaart/brief als jullie samen zijn zodat de ergste spanning eraf is en jullie het daarna erover kunnen hebben..
hopelijk heb je hier iets aan..

Oud 12-10-2001, 13:30
superbabe16
superbabe16 is offline
thanks
Oud 12-10-2001, 13:47
Juultje Molecuultje
Juultje Molecuultje is offline
succes... veeeel plezier
Oud 02-01-2002, 13:06
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
je moet het niet plannen ofzow, je vriend zal ook wel verder willen
Ga gewoon verder tijdens het kussen
Als je op je bed ligt, al kussend, neem zelf initiatief?!

kuzz
Oud 02-01-2002, 13:47
Razza
Razza is offline
Als hij op en bed ligt ga je boven op m, ga s lekker lang lief zoenen. Dan ga je zijn nek likken, doe je zijn trui uit, lik je zijn buik. Streel m zachjes. Kijk m gevaarlijk aan .. en haal zijn pik eruit.
En dan krijg je t !
Oud 02-01-2002, 13:55
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Idd, op bed zoenen (wel liggend), trui uit, riem los, hand naar binnen, je ziet wel aan zijn reactie wat hij er van vindt.
Oud 02-01-2002, 14:30
metalgirl
metalgirl is offline
vaak is tijdens het zoenen het kussen/likken van de nek al een beetje een teken van: ik wil verder. trek zijn trui uit en begin hem steeds heftiger te zoenen. waarschijnlijk reageert hij hier ook al op door je onder je trui te strelen ofzo. dan komt het eigenlijk wel goed denk ik zo...
succes
Oud 02-01-2002, 22:51
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
gewoon met je handen zijn lichaam verkennen en lager gaan... dan komt de hint wel over. en als je em op zn onderbuik kusjes geeft enzo en hij begrijpt t nog steeds niet dan moet je t maar zeggen

je kan ook aan zn riem gaan lopen trekken als ie traag van begrip is haha
Oud 04-01-2002, 11:41
Verwijderd
je kan ook vragen: "als je verder met me wilt gaan, wil je dat zelf dan een beetje aangeven?"

Vind ik altijd wel een goeie...dan hoef je ook niet letterlijk te gaan zeggen wat je wilt ofzow

suc6
xxx

Alicia
Oud 04-01-2002, 11:49
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Jullie hebben het toch weleens over dat soort dingen? Lijkt me gek dat je die dingen wel zou doen maar er niet over zou durven praten.

Jullie weten van elkaar toch wel hoe jullie over sex denken? Als je dat van elkaar weet, als je erover kunt praten, dan is het geen probleem.

Dan weet je wat je wel/niet kunt doen en dan gaat het idd allemaal wel vanzelf.
Oud 05-01-2002, 20:53
Gwenniej
Gwenniej is offline
tsja zoals t bij mij ging uhmm..

veel zeggen van zoenen en dan trui uit doen buik zoenen en broek uit doen maar da gaat wel erg snel..

jah mijn vriend zette steeds de stap. en t begon gewoon met zoenen.en dan doe je gewoon je handen op zijn arm of om de nek ofzo en dan dwaal je al bv na zijn kont of bietje onder zijn trui enzo en dan gat hij waarschijnelijk aan je borsten zitten ofzo. en nou als je zit ofzo kun je zijn been aanraken en de binnenkant van zijn been strelen en dan steeds hoger bietje strelen zodat je af en toe zijn kruis aanraakt en als ie dr op reageerd kun je zijn hand ook op je borst leggen of op je kruis bijvoorbeeld. nou en als ie alles prettig vind kun je zijn broek open doen en gewoon met je hand dr eens in gaan en zo dus echt met kleine stapjes verder gaan ik zeg nie dat je alles nu de volgende keer al moet doen maar jah bij mij ging t wel op deze manier ongeveer maar dan in een paar keer tijd.

-gewoon eerst zoenen
-dan zijn hals zoenen en wat wilder zoenen.
-en je handen plaatsen gewoon omhelzen bijv
-je handen plaatsen op zijn kont of bietje strelen onder zijn trui
-je handen op wat intiemere plekjes laten afdalen (werkt geloof ik echt hoor zijn been strelen en dan " perongeluk" zijn kruis)
-ook af en toe zijn handen bij jou plaatsen als ie t nie uit zichzelf doet.

nou jah en dan komt t dr zo van hoor als die dr niet al zelf mee komt. Zo kun je met alles kleine stapjes vooruit gaan t/m t neuken zelf als je ook die stapjes nog wil weten je zegt t maar

pff antwoord is bietje lang geworden maar jah misschien hebbie dr wat aan, ik denk dat je vriend t heus wel fijn vind hoor maar waarschijnelijk te verlegen is en als ie t nie fijn vind zal die wel eenvoudig neej zeggen en moe je da accepteren.
Oud 23-01-2005, 00:01
flashback_nl
flashback_nl is offline
gewoon vragen
Oud 23-01-2005, 00:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een up van 3jaar, ronduit geweldig. Inmiddels heeft ze vast alle mogelijke ruk-zuigtechnieken wel onder de knie.. Hulp niet langer nodig.

Kusje
Oud 23-01-2005, 02:55
bracelance
bracelance is offline
gewoon subtiel steeds een stapje verder gaan... maar dat is logisch
Oud 23-01-2005, 08:55
zeep007
zeep007 is offline
Ik heb best wel verdomde veel zin in sex, wat jij?
Oud 23-01-2005, 09:19
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
superbabe16 schreef op 10-10-2001 @ 23:32 :
Ja, jij wel
Oud 23-01-2005, 11:14
Enlightenment
Enlightenment is offline
Oud topic