![]() |
|
![]() |
Ik heb t er ook met mn vriend over gehad.. alleen niet face to face.. want dat durfde ik echt absoluut niet.. ben slecht in praten, en dat weet ie ook..
dus heb m 'n erotisch getinte kaart gestuurd met de vraag erop of hij verder wilde gaan met me.. was de perfecte aanpak blijkt achteraf want hij vindt t ook moeilijk om t over zoiets te hebben.. desnoods geef je hem n kaart/brief als jullie samen zijn zodat de ergste spanning eraf is en jullie het daarna erover kunnen hebben.. hopelijk heb je hier iets aan..
|
vaak is tijdens het zoenen het kussen/likken van de nek al een beetje een teken van: ik wil verder. trek zijn trui uit en begin hem steeds heftiger te zoenen. waarschijnlijk reageert hij hier ook al op door je onder je trui te strelen ofzo. dan komt het eigenlijk wel goed denk ik zo...
succes
|
gewoon met je handen zijn lichaam verkennen en lager gaan... dan komt de hint wel over. en als je em op zn onderbuik kusjes geeft enzo en hij begrijpt t nog steeds niet dan moet je t maar zeggen
je kan ook aan zn riem gaan lopen trekken als ie traag van begrip is haha
|
![]() |
Jullie hebben het toch weleens over dat soort dingen? Lijkt me gek dat je die dingen wel zou doen maar er niet over zou durven praten.
Jullie weten van elkaar toch wel hoe jullie over sex denken? Als je dat van elkaar weet, als je erover kunt praten, dan is het geen probleem. Dan weet je wat je wel/niet kunt doen en dan gaat het idd allemaal wel vanzelf.
|
tsja zoals t bij mij ging uhmm..
veel zeggen van zoenen en dan trui uit doen buik zoenen en broek uit doen maar da gaat wel erg snel.. jah mijn vriend zette steeds de stap. en t begon gewoon met zoenen.en dan doe je gewoon je handen op zijn arm of om de nek ofzo en dan dwaal je al bv na zijn kont of bietje onder zijn trui enzo en dan gat hij waarschijnelijk aan je borsten zitten ofzo. en nou als je zit ofzo kun je zijn been aanraken en de binnenkant van zijn been strelen en dan steeds hoger bietje strelen zodat je af en toe zijn kruis aanraakt en als ie dr op reageerd kun je zijn hand ook op je borst leggen of op je kruis bijvoorbeeld. nou en als ie alles prettig vind ![]() -gewoon eerst zoenen -dan zijn hals zoenen en wat wilder zoenen. -en je handen plaatsen gewoon omhelzen bijv -je handen plaatsen op zijn kont of bietje strelen onder zijn trui -je handen op wat intiemere plekjes laten afdalen ![]() -ook af en toe zijn handen bij jou plaatsen als ie t nie uit zichzelf doet. nou jah en dan komt t dr zo van hoor als die dr niet al zelf mee komt. Zo kun je met alles kleine stapjes vooruit gaan t/m t neuken zelf ![]() ![]() pff antwoord is bietje lang geworden maar jah misschien hebbie dr wat aan, ik denk dat je vriend t heus wel fijn vind hoor maar waarschijnelijk te verlegen is en als ie t nie fijn vind zal die wel eenvoudig neej zeggen en moe je da accepteren.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug SpeedyMartinos | 25 | 16-12-2015 11:50 | |
Seksualiteit |
Ik wil verder maar mijn vriend nog niet. xloveyouboy | 12 | 09-06-2013 20:17 | |
Werk, Geld & Recht |
[Wonen] Ik wil verder, maar hoe? Kitten | 11 | 25-10-2010 12:27 | |
Psychologie |
Ik wil het niet meer/Hoe moet ik verder? Miracle | 33 | 05-01-2003 21:56 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |